Hakutulokset

  1. S

    Naisten ja miesten eroja!

    Kun Laura, Liisa, Elisa ja Marja menevät ulos lounaalle, he kutsuvat toisiaan Lauraksi, Liisaksi, Elisaksi ja Marjaksi. Kun Marko, Kalle, Esko ja Tomi menevät ulos, he viittaavat toisiinsa nimillä Läski, Godzilla, Runkkari ja Pelle. 2. ULKONA SYÖMÄSSÄ Kun lasku saapuu, Marko, Kalle...
  2. S

    Tää on taas näitä SÄHLÄRIN päiviä!

    Aamulla menin iloisena kouluun klo 8, meillä alko tunnit vast kymmeneltä.. no koe meni päin mäntyä ja ketutti.. Lähin kauppaan ja kasattuani ostokset hihnalle en löytäny rahapussia, siinä sit pää punasena juoksin autolle rahaa hakemaan :ashamed: Autolla huomasin et tarviinhan mä auton...
  3. S

    miks tää kuva on näin musta?

    Kyse on emmerdalen vebbikuvasta se päivittyy min välein. aattelin et onks muka tuolla yö? eikait briteissä tähän aikaan näin pimeetä oo :ashamed: http://www.itv.com/Soaps/emmerdale/webcam/default.html
  4. S

    Mä sain ihan sikahyviä sähköposteja!

    ja haluaisin jakaa ne teidän kanssa,tarviin apuja! kun niissä on kuvia ni voiko niitä ylipäätään laittaa tänne ja jos ni miten kun ei ihan tolla kopioi liitä toiminnolla tuu :D
  5. S

    mitäs ruokaa sitä tekis!?

    mullon nakkeja iso paketti kaapissa! niistä jotain hyvää! ehdotuksia,kohta meen kauppaan :D
  6. S

    Onkohan mun veli homo...

    Tiedän et kukaan teistä ei sitä tiedä, mut asia nyt on semmonen et ihan oikeesti kun asiasta ei voi kellekkään puhua :D Ei ees veljelle itelleen,nolaisin vaan itteni, jos se ei oiskaan :ashamed: On paljon merkkejä mitkä on joskus jo laittanu mut miettimään asiaa... Nyt eilen sit tein...
  7. S

    kuinka moni on joskus jätetty/ jättäny tekstarilla?

    :wave: Olen jättänyt, semmosen kusipää petturin viestillä. tosi lapsellista mut teki semmoset temput et en kasvokkain halunnu nähdä koko tyyppiä ikinä! :D
  8. S

    Uusia lääkärisaneluita!

    - Allekirjoittanut lupaa potilaalle henkilökohtaisesti yksityispuolella auttaa suvunjatkamisongelmissa. - Potilas on tehohoidossa panomanian* vuoksi. *pneumonian, keuhkokuume - Harvoin onnistuneita koitoksia*. *coitus, yhdyntä - Eilen kotona vasara pudonnut vasempaan silmään. Outoa...
  9. S

    Nyt ois urakka valmis!

    Eli työharjottelu :D Ihan pikkusen oon kyl pettyny arvosteluun, muista sain hyvän arvosanan mutta... Mitä käsittää teidän mielestä YHTEISTYÖVALMIUDET? mä sain siitä vaan 3, ja en oikeen tajuu missä meni pieleen.. arvostelu siis 5 paras ja sit ykkönen huonoin... No jaa mietin vaan,tarviiko...
  10. S

    äiteen synttälahjaan apuja!

    Kun ei hirveesti oo aikaa ollu ja nyt rupesin hätäseen väkertää lahjaa Elikkäs tuommonen valokuvakehys mihin saa 4 kuvaa,mut mä meinasin laittaa kauniita runoja vitsi vaan en osaa päättää täällä et mitkä ois hyviä Ne pitäs olla lyhysiä kun ei pitkät mahtuis ja no oisko jollain kivoja... Ja...
  11. S

    Teinpä TODELLA hyvän vaikutuksen töissä!

    Kettujen kevät kun harmittaa! koulun työharjottelu joka kestää vaan kolme viikkoa ja jo nyt ollu puolet poissa kun lapset sairastaa :'( Eipä varmaan kannata haaveilla sieltä kesäksi töitä :snotty: Miten kukaan äiti voi käydä töissä kun on pieniä lapsia,vai onko teillä hoitaja joka tulee...
  12. S

    Teinpä TODELLA hyvän vaikutuksen töissä!

    Kettujen kevät kun harmittaa! koulun työharjottelu joka kestää vaan kolme viikkoa ja jo nyt ollu puolet poissa kun lapset sairastaa :'( Eipä varmaan kannata haaveilla sieltä kesäksi töitä :snotty: Miten kukaan äiti voi käydä töissä kun on pieniä lapsia,vai onko teillä hoitaja joka tulee...
  13. S

    päivähoitomaksuista kysymys!!!!

    Mä oon aina ihmetellyt miksi me maksetaan joku tietty summa päivähoidosta... Miksi ei makseta vaan niistä päivistä kun siellä hoidossa ollaan!? Kohta kolmatta viikkoo lapset kotona kun kaikki vuorollaan kipeenä ja silti vaan pitää hoidosta maksaa! Kertokaa joku et miks näin?
  14. S

    Mä en kestä!

    Onks teillä perheessä menettely TE (käsittää koko perheen) vai MIES ja sit muu perhe siinä sivussa! täältä puuttuu semmonen kaikkeen kyllästynyt huokaileva hymiö!
  15. S

    K-70!

    Eilen sitä sivusilmällä kattelin ja taas perun puheitani! Oon aina sanonu et mulle riittää jos elän 70v sit joutaakin jo.... Mut eilen kun kattelin virkkuja vanhuksia niin en mä vielä noin hyväkuntosena mihkään lähde! Korotinkin omaa elinikääni 80 :D
  16. S

    Piristäkää mua jooko! (huonoäiti-olo)

    kun meidän lapset 3 ja 4v ovat nyt olleet hoidossa kesästä saakka.... Vanhempi on sopeutunut ihan hyvin mutta nuorempi;sillon vaikeeta. Tai hoidossa viihtyy mut kotona on kamalaa,aamu lähtemiset yms.. No tänään oli taas harvinaisen huono aamu ja mieskin oli vihainen,ilmeisesti siks kun mä...
  17. S

    kyl on toosi vaikee toi TUNTEMATTOMAT näin kun koneella pelaa!

    Ja inhottava kun on jotain ulkomaalaisia heppuja :D se telkkarin versio on paljon helpompi :D
  18. S

    en millään löydä sitä eilistä ketjua!

    Missä jokuk meni kaverinsa kanssa lääkäriin,sen lapsi ei ollu syöny jotain viikkoon ja nyt kiinnostaa tietää et miten heidän kävi?
  19. S

    Tosinaiset-ry viikonloppuleirin ohjelma :)

    :laugh: 6.00 Aamutoimet * Meikkausta ja hiusten laittoa * Käydään läpi lyhyesti yöunien keskeytyssyyt * Haukutaan Merja ja Marjo, jotka eivät vieläkään ole saapuneet paikalle 9.00 Aamupala * Tehdään aamupala salaatista , juureksista ja retiisimehusta * Jatketaan ehostustoimia *...
  20. S

    Päivän vitsi!

    Naisjoukko lähti lomamatkalle ja huomasi lomakohteessaan hotellin, jonka ovessa luki: "vain naisille". Koska mimmit olivat matkassa ilman miesystäviään, he päättivät katsoa mistä oli kysymys. Komean oloinen portieri selitti asian näin: "Hotellissa on viisi kerrosta. Kiivetkää ylös kerros...

Yhteistyössä