Hakutulokset

  1. A

    Sovitellusta päivärahasta

    nosto
  2. A

    Sovitellusta päivärahasta

    Jos tekee 5 päivänä viikossa töitä 6tuntia/päivä eli 30 viikkotuntia niin onko oikeutta soviteltuun päivärahaan?
  3. A

    Miksi päiväkodissa ei juuri siedetä arkoja lapsia?

    Meidän lapsi sai lähetteen toimintaterapiaan päiväkodin erityislastentarhanopettajan taholta(jota en henk.koht. ole edes ikinä tavannut) koska lapsellamme nyt 4.5v on hahmottamisessa ongelmaa,no käytiin sitten siellä terepiassa muutaman kerran eikä tämä terapeutti huomannut sillä saralla mitään...
  4. A

    kyllä taas pistää miettiin että minkä takia mä edes yritän pitää tän perheen kasassa.

    Kuulostaa ikävältä tilanteelta ja tiedän kyllä miten turhautunut olet,nyt vaan pitäisi saada jotenkin selville että miksi miehesi ei halua tehdä perheenä mitään ja jos se ei puhumalla selviä niin millä sitten.. Jos miehesi on kerta joskus muinoin osallistunut perheen arkeen ja itsekin ehdotellut...
  5. A

    Onko stripparin katsominen pettämistä?

    Ei ole minun ja mieheni suhteessa,meidän periaate on että katsoa saa kunhan pysyy katsomisessa. Olen myös käynyt mieheni kanssa yhdessä strippibaareissa ja kerran jopa innostuin tilaamaan ukolle sylitanssin :D
  6. A

    Kellään ollut mitään rokkoa aikuisiällä?

    Minulla ei kuumetta ole kuin ehkä vähän pientä kitulämpöä jos on ollenkaan(mittari on rikki niin en voi kotona mitata),eikä nämä minun laikut/näpyt kutise ollenkaan ellei ala niitä raapia.
  7. A

    Mitä kirjaa luette tällähetkellä?

    Tällä hetkellä Ruth Rendellin Veden lumo,seuraavaksi on vuorossa Sophie Kinsellan pari pokkariversiota jotka löysin kirpparilta =)
  8. A

    Kellään ollut mitään rokkoa aikuisiällä?

    Itselleni tuli toissailtana ensin sääriin pieniä punaisia laikkuja jotka ei kutisseet ja jotka sitten hävisi samana iltana pois,mutta eilen aamulla niitä olikin sitten lehahtanut kaikkialle,myös naamaan eli ei paljon huvita liikkua julkisilla paikoilla eikä tietysti pidäkään jos on joku rokko...
  9. A

    Mä olen niin onnellinen kun meillä on vain yksi lapsi.

    Meillä on yksi lapsi 4v emmekä aio hankkia enempää,sanokoot toiset mitä lystää =) Onhan sisaruksista iloa mutta koemme että elämämme on hyvää näin,lapsemme on iloinen ja reipas tyttö. Eihän se keneltäkään ole pois että joillakin on 1 lapsi tai ei ole lapsia ollenkaan,jokainen taaplaa tyylillään.
  10. A

    Tarvitseeko 4-vuotias toisten lasten seuraa välttämättä?

    Lisään vielä että oma tyttömme käy päiväkodissa 3 päivää viikossa kun minulla osa-aikatyö ja siellä on kuulemma suosittu leikkikaveri myös toisten lasten keskuudessa eli olen sitä mieltä että lapsi kyllä tarttee toisten ikäistensä seuraa oppiakseen tärkeitä sosiaalisia taitoja.
  11. A

    Tarvitseeko 4-vuotias toisten lasten seuraa välttämättä?

    Ainakin oma 4-vuotiaamme kyllä tarvitsee kavereita ja niitä hänellä onkin naapurustossa. Toisinaan hänellä on jaksoja jolloin kaverit ei hirveästi kiinnosta vaan on mielumin minun kanssa jotain touhuten mutta kyllä se parin päivän päästä jo alkaa että kun ei ole mitään tekemistä ja haluaa mennä...
  12. A

    iltalehdessä, 19-vuotias nainen rahoittaa opiskelujaan myymällä itseään

    Ymmärrän näitä opiskeljoita kyllä hyvin,luin kerran myöskin jutun jostain lehdestä opiskelijasta joka rahoitti opintonsa itseään myymällä ja sanoi siinä että saattaa jatkaa työtä myös opintojen jälkeenkin koska hankkeet oli sillä tytöllä kohdallaan,parhaimpina päivinä 2000 euroa/päivä...
  13. A

    Mielipiteitä Suuresta suomalaisesta kirjakerhosta?

    Mietin tässä liittyisinkö..Vaikuttaa aika kattavalta,onko hyvät alennukset ym edut?
  14. A

    Kova yskä,liittyykö siihen että nielaistessa korviin sattuu?

    Voi ei,en kaipaa tälle talvelle samaa sairastelukierrettä kuin viime talvena.Silloin tuli jälkitautina vielä keuhkokuume jota ei edes aluksi huomattu edes kuvista ja pääsi pitkittymään niin että olin monta viikkoa saikulla.. Sitkeää laatua tuntuu nyt olevan kaikilla nämä taudit..
  15. A

    Kova yskä,liittyykö siihen että nielaistessa korviin sattuu?

    Tauti on kestänyt jo toista viikkoa,alkoi jo parantua viime viikolla mutta loppuviikosta tuli kurkkukipu ja vkl nousi kuume.Yskiessä välillä irtoaa limaa mutta enimmäkseen on kuivaa ja ärsyttävää.: /
  16. A

    Saako teillä mies tulla kotiin mihin aikaan vaan??

    Minun mies on kuljetusyrittäjä ja kotiintuloajat vaihtelee hyvinkin paljon,tulee useinkin kotiin yöllä ja olisi aikaa raakaa käskeä että menee rekkaan yöksi että toiset saa nukkua..
  17. A

    Lyhyt kk-kierto ja raskaus

    Ja ennestään meillä jo on pian 4-vuotias tytär joten se todistaa ainakin että voin sentään tulla raskaaksi.
  18. A

    Lyhyt kk-kierto ja raskaus

    Miten vaikuttaa raskautumiseen? Minulla nyt takana 2 luomukiertoa joiden pituudet 20 ja 23 päivää.Oviksesta ei ole hajuakaan,pari kertaa olen digitestillä koittanut bongata mutta negaa näytti. Tiistaina soittaa neuvolasta ja silloin voin kysyä tarkemmin ja jos vaikka pääsisin lääkärin...
  19. A

    Kirjoitin eilen Cearbluen r.testistä johon tuli hailakka plussa...

    Edellinen kierto oli 23 päivää eli sen laskuopin mukaan perjantaina pitäisi alkaa ellei kierto nyt ole sekaisin kun vasta eka luomukerto takana..
  20. A

    Kirjoitin eilen Cearbluen r.testistä johon tuli hailakka plussa...

    Mutta kun Sofin testeihin ei tullut kerrassaan mitään,ei edes sitä viivan paikkaa.Nyt koitan malttaa odottaa vaikka viikon ja testaan sitten uudelleen ellei menkat ala sitä ennen.

Yhteistyössä