Onko stripparin katsominen pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja ~ a p ~
  • Ensimmäinen viesti
~ a p ~
Törmäsin tollaseen väitteeseen toisella keskustelupalstalla, kun etsin siskoni polttareihin ohjelmaa. Mitään strippareita meille ei tule, mutta mua jäi kummastuttaan se että joku pitää polttareihin palkatun stripparin katsomista pettämisenä.
 
häh
No ei kai normaalissa suhteessa ole.

Sitten jos suhteessa on yhdessä määritelty TOOOOSI tiukat rajat ja ollaan niin pirun mustasukkaisia kaikesta ja kaikista, niin sitten kai se on pettämistä...?
 
Ei minun mielestä asioiden näkeminen ole. Mutta ei se vaan todellakaan ole kaikkien parisuhteessa hyväksyttyä, että vartavasten menee stripparia katsomaan. Ja aika outoa se on varsinkin silloin, kun on menossa naimisiin. Luulisi, että silloin olisi etupäässä mielessä se oma kumppani.
 
Riippuu.

Mikäli on SOVITTU, ettei strippareita katsella ja mennään silti katsomaan, niin kyllähän se on pettämistä...luottamuksen pettämistä.

Mutta jos näin (tai muulla tavoin) ei olla sovittu, ei se ole pettämistä.
 
-
Ei ole. Ihan ok jos ukko jossain satunaisissa polttareissa menee ns. poikien mukana strippibaariin, mutta kyllä alkaisin siinä vaiheessa jo vähän pahastua jos alkaisi noin muuten vain käydä alastomia muijia tiirailemassa. Muiden suhteissa tuo jälkimmäinenkin voi olla ok, ei ole minulta pois.
 
[QUOTE="Markku";23878394]Entä jos masturboidessa muna vahingossa hipaisee stripparin säärtä, niin onko se vielä ok?[/QUOTE]

Noh mies joka runksuttaa julkisilla paikoilla olis kyllä sen verran surkea tapaus, että ihan sama osuisiko pilinsä stripparin vai portsarin sääreen...
kumppaniksi moista ei kukaan täysipäinen nainen olisi huolinut kumminkaan.
:D
 
Ei ole minun ja mieheni suhteessa,meidän periaate on että katsoa saa kunhan pysyy katsomisessa. Olen myös käynyt mieheni kanssa yhdessä strippibaareissa ja kerran jopa innostuin tilaamaan ukolle sylitanssin :D
 
"markku"
Noh mies joka runksuttaa julkisilla paikoilla olis kyllä sen verran surkea tapaus, että ihan sama osuisiko pilinsä stripparin vai portsarin sääreen...
kumppaniksi moista ei kukaan täysipäinen nainen olisi huolinut kumminkaan.
:D
Eli kosketus voi privaattikopissa teoriassa syntyä ilman tuomittavaa tuottamuksellisuutta kunhan vain yksinkertaisesti muistaa peittää elimensä ennen poistumista. Selvä!
 
[QUOTE="markku";23878517]Eli kosketus voi privaattikopissa teoriassa syntyä ilman tuomittavaa tuottamuksellisuutta kunhan vain yksinkertaisesti muistaa peittää elimensä ennen poistumista. Selvä![/QUOTE]

Ehdottomasti voi etenkin sellaiselle voi jolla parisuhde on suhde vasempaan/oikeaan käteensä.
 
[QUOTE="Markku";23878540]Miten muuten miesstrippaajat kun nehän tapaa läpsytellä munalla asiakkaan päälakea, niin lasketaanko se pettämiseksi? Minusta ei! Ei vaikka olisi kalju![/QUOTE]

Voi olla, ettei läpsyttelis toista kertaa... :D
 
"tööt"
Aika lapsellista. Ei ole pettämistä. Toisaalta äijä, jonka polttareissa on strippari, kuulostaa henkisesti vielä ihan pikkupojalta, josta on jännää katsella, näkyykö p**u vai ei. :LOL:
 

Yhteistyössä