Hakutulokset

  1. Peikkopojan Kylkiluu

    Montaakos lakia olet itse rikkonut? Tai montako rikosta miellät tehneesi?

    Siis minä itsehän olen puhtahin pulmunen, joten kysymyshän ei sinänsä minua itseäni koske. :saint: .... =) ..... :xmas: .... *reps* :laugh: Jos nyt rykäset kertoen niin saatan suoda sulle synnin päästön, ja mitä tarkempi selonteko tapahtuneesta mitä nyörimmällä katumuksella kuvattuna...
  2. Peikkopojan Kylkiluu

    Korvien putkitus & kitarisaleikkaus --> toipuminen?

    Meillä hitusta vajaa 3-vuotias neiti on menessä korvien putkitukseen ja samassa yhteydessä tehvätään kitarisojenpoistoleikkaukseen. Mitä on odotettavissa? Kauanko menee, että toipuu / kokee olonsa normaaliksi? Mitens veren vuoto? Meneekö jätski alas? Saakohan nukuttua? Hyviä vinkkejä miten...
  3. Peikkopojan Kylkiluu

    Eilen kun laitoin tyttöä nukkumaan..

    Käytiin eilen kylässä tytön kummitädin luona ja matkalla taas tuttuun tapaan oli radio päällä ja tällä kertaa soi Lauri Tähkän CD. Takapenkiötä kuuluu "Monta vaaraa, monta vaaraa, monta vaaaaaraa", kun Veljen kanssa kaupunkin soi. No ei tuo vielä mitään. Kun laitoin tyttöä myöhemmin illalla...
  4. Peikkopojan Kylkiluu

    Mä tahdon suklaata

    :/
  5. Peikkopojan Kylkiluu

    Ihme porukkaa täälä

    Misä kaikki, ei nyt vanhat, mutta vähän vanhemmat on? Vuoden 2006-2007 himopörrääjät?
  6. Peikkopojan Kylkiluu

    No..

    ..mitäs tänne?
  7. Peikkopojan Kylkiluu

    Omistaako kukaan perkolaattoria?

    Alkoi kiinnostaa moinen vekotin, meidän perheessä kun pidetään enemmän perinteisestä pannukahvista kuin suodatinkahvista. Vaikuttaisivat aika kätsiltä, ja lupailevat samantapaista kuin pannussa keitetty? Ei ole hinnallakaan pilattu kun vertaa moneen tavan keittimeen.. :whistle:
  8. Peikkopojan Kylkiluu

    Arvatkaas mitä syön lounaaksi

    Niin, siis moralistit mulla on nyt ruokatunti, että passaa samalla palstailla. :saint: Mutta juu, mä syön jälkiuuni ruisleipää kera herkkusienisalaatin, juku että on namia, eikä tartte muuta. :p
  9. Peikkopojan Kylkiluu

    Tarttiskohan ottaa itteensä :D

    Kun ei kukaan ollut muistanut mua edes yv:llä vaikka olenkin viimeksi kirjautunut tammikuun puolivälissä. Sniif.. Mutta jos joku nyt olis kuitenkin sattunut muistamaan tällaisen peikkopojan akkapahasen, niin ajattelin nyt pyörähtää pikaseen. Kiirettä on pidellyt, olen viihtynyt uudessa...
  10. Peikkopojan Kylkiluu

    Miten laitatte nukkumaan palttiarallaa 2-vuotiaan?

    Niin, miten se teillä tapahtuu? Hyviä vinkkejä/kokemuksia, kiitos. :flower:
  11. Peikkopojan Kylkiluu

    Jeeeee!! Mä sain töitä!

    Palttiarallaa 20 hakemusta, 6 työhaastattelua (viiteen eri paikkaan), ja 1½ kuukautta siihen meni, tai siis 1½kk sitten aloin töitä hakemaan. Tosin osassa noista haetuista paikoista on vielä hakuaika päällä että saattaahan niistä vielä jotain kuulua. Mulla on siis ihan vaan nimeksi työkokemusta...
  12. Peikkopojan Kylkiluu

    Miten vastata työhaastattelussa seuraavan kysymykseen -->

    "Millaiset työmarkkinat ovat olleet kun olet nyt töitä hakenut?" Eli siis onko paljon paikkoja mihin hakea, onko päässyt hyvin haastatteluihin tms.. Itse haen siis IT-alan töitä. Mitä tuohon kuuluu vastata? Olen nimittäin käynyt kolmessa eri paikassa haastattelussa ja kahdessa edellisessä ne...
  13. Peikkopojan Kylkiluu

    Työpaikkahaastatteluiden soveltuvuustesteistä

    Millaisia ovat, jotain raksi-ruutuun-tyyppisiä? Enpä ole ennen moisiin vielä joutunut. Kuinka paljon ne oikeasti kertovat ihmisistä? Millaisia ovat? Tyssääkö moni muuten hyvin mennyt työhaastattelu moisten testien tuloksiin vai onko kyseessä lähinnä muodollisuus? Osaatteko erityisesti kertoa...
  14. Peikkopojan Kylkiluu

    Tässä olis meidän tytön 2-vuotis Nalle Puh -kakku

    Itse olen tosi tyytyväinen lopputulokseen kun en mikään mahdoton jauhopeukalokaan ole, tai siis tykkään leipoa mutta pitäisi leipoa enemmän. Keksin tehdä Nallepuhin naaman Omar-karkeista ja Halvan lakuista ja punaisen pohjan tein tomusokerimömmöstä.. Tässä siis pelkkä kakku Tässä kuva...
  15. Peikkopojan Kylkiluu

    Mikäs Lilli ja kukkaisystävät on englanniksi?

    Niin? :whistle:
  16. Peikkopojan Kylkiluu

    Viime hetken vinkit työhaastatteluun

    Olen tutustunut yritykseen ja tehtävään ja olen kolunnut monet työhaastatteluohjeistukset läpi ja harjoitellut vastauksia erilaisiin tavallisimpiin kysymykseen eilisen ja tämän päivän aikana. Olen valinnut siistit vaatteet ja koonnut todistukseni kasaan. Kyseessä siis IT-alan työ. Nyt vielä...
  17. Peikkopojan Kylkiluu

    Mitäs tänne?

    Poikkesin täällä "pitkästä aikaa" kahtelemassa josko olisi yyllä muistettu mutta ei. :kieh: Mulla on mennyt öinen luppoaika lähinnä leffoja katsellessa ja eipä ole sitten netissä pörräily kiinnostanut. Ajattelin kuitenkin nyt moikka sanoa kun kirjautumaankin vaivauduin. :D Toisaaltahan tämä on...
  18. Peikkopojan Kylkiluu

    Tuhannen tulimmaiset turkkilaiset!!

    Kun kokkailevat tähän aikaan illasta ja varmasti jotain sairaan hyvää. Tuoksu tunkeutuu postiluukun/ilmastointiaukkojen tms kautta meille olohuoneeseen asti, ja se tuoksu todellakin on herkullinen! |O |O Prkl tätä kerrostalo elämää..
  19. Peikkopojan Kylkiluu

    Mistä niitä värejä saa joilla voi maalata marsipaanille?

    Jotkut teistä ovat taituroineet hirveän hienoja kuvia kakkuihin, on ollut möhköfanttia ja vaikka mitä. Mistä te olette ne värit hommanneet, usealla on vielä ollut vaikka minkä sävyisiä värejä? Onko muuten valkoista väriä, jota voisi käyttää jos marsipaanipuolestaan on värillinen? Ja tarkoitan...
  20. Peikkopojan Kylkiluu

    Auttakaa, loruja tytön 2-vuotis syntymäpäiväkutsuun!

    Kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan! :flower:

Yhteistyössä