Hakutulokset

  1. A

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    heips kaikille! Äkkiä vaan tuluin tänne meiän kuulumisia laitteleen... Meiän poika on hyvin kasvanu 7kk:n neuvolassa oli 10,7kg ja jotai reilu 74cm...Juu ja oppinut istumaan tuetta, konttaa paikasta toiseen, nousee ja kävelee tukea vasten! Matkii isoja sisaruksia ym..:) Nyt pari päivää sit...
  2. A

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Heippa! Meillä poika tuli viime torstaina 6kk...Huh kylläpä aika on mennyt vauhdilla... 6kk:n mitat: 71,8cm ja 10kg iso poika meillä jo, muut meiän lapsista vuoden iässä olleet kevyempiä ja pituuttaakin vain muutama sentti enemmän! Sai kehuja neuvolan tädiltä, että hyvin on muutenkin...
  3. A

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Heippa! Meillä poika on edelleen autossa turvakaukalossa, mutta tosin on ajateltu et siirtyis kohta tavalliseen istumeen...Juu ja syöttötuoli, jossa pehmuste on nyt ollu noin kuukauden käytössä, koska sitterillä poika rupes tekemään "kuperkeikkoja". NYt on lähtenyt ryömimään, kun aiemmin on...
  4. A

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Alinalle voimia oikein paljon! Ite myös keskenmenon kokeneena voin vain kuvitella miten pahalta tuntuu...:hug: Meiän pojan 5kk:n mitat: paino 9650g pituus 70,3cm Juu ja selässä ja käsissä tuntee että on poikaa kannellu...Harakanhattu sehän vaan hyvä kun vauva kasvaa!:) Poju on nyt...
  5. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Meilä myös aloteltu kiinteiden syömistä: peruna ja porkkanasosetta maisteltu ja päärynäsosetta, mut edelleen melkeinpä mennään vaan rintamaidolla! Eilen oli pojalla 4kk:n neuvola-lääkäri, terve ja jäntevä poika! Ei meinannu lääkäri uskoa että kääntyy selältään mahalleen, kun sanoi et yleensä...
  6. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Adeliina10 kyseli noista allergia oireista... Meillä on myös epäilys että meidän pojalla olis myös jotain allergioita! Meil ollut myös vanhemmilla lapsilla allergiat: Kahdella iho oli tosi pahana ja yhellä mahavaivoja ja nyt tällä nuorimmaisella myös mahavaivoja! Tuttelia kun antaa oksentaa ne...
  7. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Kiva kuulla triploista! =) Meiän poika tuli eilen 3kk, menny kyllä tosi vauhilla tämä aika...Neuvolassa käytiin ja on jo iso poika: pituus:65 cm paino:8230g, kehuja sai että on muutenkin hyvin kehittynyt... Tykkää jutella kovasti ja hymyilee, on ääneenkin muutamia kertoja nauranut...
  8. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    vaatekoko: Meillä poitsulla alkaa 62cm olemaan liian pieniä, joten ollaan siirrytty 68 ja 70 kokoisiin vaatteisiin... Meillä ei poika nuku omassa sängyssä, yöt nukkuu meidän vieressä, jotenki vaan siihen jäi, kun aluksi söi parin tunnin välein yöllä, nyt menee yleensä yhellä-kahella syötöllä...
  9. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    minjoh:Ootko bepantenia kokeillu ihottumakohtiin...Mä oon joskus joutunu vauva ikästä rasvaamaan hydrokortisoni voiteillakin, kun ei oo tavalliset perusrasvat auttanu, mut tuolloin oon neuvolan kautta saanu reseptin voiteeseen! Meillä on lapsilla ollut tosi pahaa atopista ihottumaa, johon ei...
  10. A

    Mitä tää on???

    Voisko olla joko närästystä tai sit keuhkokuume? Kannatta kyllä lääkärissä käydä...Onko ollu flunssaa?
  11. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Heippa kaikille! Meillä menee vauvan kanssa hyvin, on kyllä tosi ihana ja kiltti poika...Odotan vaan pelolla et tuleeko hällekin atopia ja allergiaa niinku muillekin lapsille! Mutta mulla meinaa välillä olla väsy, isompien lasten kanssa ovat kyllä tosi ihania, mutta kaksi vanhita ovat aina...
  12. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Heissan! Meillä poika kasvaa hyvin, eilen käytin 2kk: n neuvolassa! Painoa on nyt 7300g ja pituutta 62cm! Juu mut nyt täytyy mennä, yritän joskus paremmalla ajalla kirjotella...
  13. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    talvimama ja mamu-78.: Minut oli myös poistettu facepookin maalismammoista, harvemmin oon kerennyt käydä kommentoimassa siellä ja myös tääl kaksplussan sivuilla juttuja, kun neljä lasta vie lähes kaiken aikani...Mut sain sellasen käsityksen et poistavat meitä jotka eivät niin aktiivisesti...
  14. A

    Maaliskuun Mussukat 2010 ~ näin me kasvamme

    Mukana ollaan! Kiitos pippa taas uudesta pinosta! Täällä aika menee nopsaa neljän lapsen kanssa, ei tekemisen puutetta kyllä ole! Tänään poika tasan kuukauden ja eilen kävi terveydenh, punnihtee poikaa ja oli kyllä hyvin paino noussu. Painoa nyt jo 6 kiloa, kahdessa viikossa tullut 1,5...
  15. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnittelut vauvansa saaneille ja Tsemppiä teille jotka vielä odottelette omaa mussukkaa! :flower: Mulle myös sanottiin noista d-tipoista et alottaa yhellä tipalla jne ja näin on olen alottanut myös muilla lapsilla...
  16. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Lämpimät Onnittelut kaikille nyytin saaneille! :heart: Ja tsemppiä teille joilla vauva vielä masussa! :hug: Mieki laitan vähän synnytyskertomusta, kun en aiemmin oo kerennyt: Eli rv 40+0 16.3, mulla oli lähes koko yön supistellut, väliin oli reilun kahen tunnin ajan säännöllisiä ja...
  17. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea kaikille nyytin saaneille! :heart: Täällä poika melko rauhallinen tapaus, eilen illalla oli vähisä mahavaivoja...Syö ja kasvaa!Aika menee vauhdilla! anri ja poju 1vk 4vrk
  18. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Tulin pikasesti ilmotteleen että meille syntyi ihana poika rv 40 16.3.2010 klo 21.59! Painoa pojalla löytyy 3810g ja pituutta 52 cm! :heart: Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower:
  19. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnittelut Lillastina ja OnniManne! :heart:
  20. A

    ~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

    Onnea kaikille vauvatuneille! :heart: Täällä supistellut puol viidestä asti n.10-20 min välein, mutta kun eivät tihene eikä oo kipeitä niin katotaan nyt lopahtaako kokonaan...HUomenna olis kyllä hyvä vauvan syntyä, kun meillä hääpäivä sillon!

Yhteistyössä