Hakutulokset

  1. K

    Hoi Tampereen nuoret äidit!

    Heippa! Täällä myös äippä Kalkusta, 1v8kk poika ja toinen tulossa elokuussa08 Itse 26v... :wave:
  2. K

    Kysyisin vielä epiduraalista + tatuoinnista

    Mullekin monet tatuoiduttomat, jopa tuntemattomat ihmiset sano että et tule saamaan epiduraalia tatuoinnin takia. Kylläpä kuitenkin sain sen puudutuksen ja mielestäni piikki laitettiin myös ylemmäs mitä alaselässä oleva tatuointini on. Synnytin kylläki USAssa, mutta luulis että siellä oltais...
  3. K

    ihanaa, ei pysy housuissa kohta

    Ihana KISU, mä oon ihan myyty! En ole kissaihminen, mutta ton kuvan nähtyä mun oli pakko alkaa etsii lisää tietoo tästä kissarodusta. Mä haluun kanssa tuommosen! Mistäpäin löyty hyvä kasvattaja? Kerro lisää.... :heart:
  4. K

    Tampere huhuu!

    Hei sorry myös kauheesti :o Me ei olla oltu kotosalla pariin päivään, enkä oo ehtinyt koneellekaan, just kotiuduttiin...unohdin alkuviikosta kirjoitella etten tulekaan :/ Toivottavasti treffaillaan joku toinen kerta....
  5. K

    Tampere huhuu!

    Sisätiloihin siis... Stockan tai Linkosuon kahviot käyvät kumpikin. ;) Ei muuten tuu mullekaan mitään muita paikkoja mieleen...
  6. K

    Tampere huhuu!

    Moi vaan! Kai sitä vois jotain kehitellä ensviikolla, torstai vois olla ihan hyvä päivä? Mitäs muut ovat mieltä? =)
  7. K

    Tampereen uusi tapaaminen 2.7 maanantaina!

    Heippa! Me oltais pojan kanssa tulossa myös huomenna...sinne koskarin leffateatterin kahvilaan vai? =)
  8. K

    Tampereen uusi tapaaminen 2.7 maanantaina!

    Moikka, mekin voitais lähtee ekaa kertaa kaffittelemaan... 2.7 kay hyvin!
  9. K

    Tampere

    Hei, siis tarkoitin että ens kerralla kun kokoonnutte niin mahtuisko vielä uusi äippä mukaan? :wave: Menin vähän päivissä sekaisin...kun kirjoittelin keskiviikosta tuossa :laugh:
  10. K

    Tampere

    Heippa, Mahtuuks vielä mukaan? Keskiviikko kuulostaa hyvältä, jos vain ei sada.... Ei nyt tuu kyllä äkkiä mieleen noi leikkipaikat....täytyy vähän miettiä? ;)
  11. K

    Pilasiko raskaus sinutkin?

    Minäkin ymmärrän tuon että alkuun on tosi epävarma ylimääräisten kilojen ym. takia....mutta kropan palautuminen kestää varmaan lähemmäs sen 9 kuukautta. Itselläni on nyt 8 kuukauden ikäinen vaavi ja kilot ovat karisseet, jopa niin paljon etta sain ostaa kaksi kokoa pienemmät housut kuin mitä...

Yhteistyössä