Hakutulokset

  1. P

    7 kuppia kahvia jo tänään menny.......

    Aika paljon. Mulla on maxi-riippuvuus, päätä särkee jos en juo päivittäin.
  2. P

    Ostatko joulukinkun?

    En.
  3. P

    Alta 70!

    Paljonko oot pudottanut ja missä ajassa? :flower:
  4. P

    Piikkimatto/fakiirimatto/terapiamatto

    Joulupukki tuo mulle sen :) (itse ostin) Pötkötelläänkö siinä vaatteet päällä vai ilman?
  5. P

    Miks ihmiset vastaavat täällä ketjuihin kaikkitietävinä, vaikkei ole oikeasti asiasta tietämystä

    Tuskin olen noin kirjoittanut. Tottakai jokaisella on omat oireensa, senhän nyt tajuaa pöllömpikin.
  6. P

    Miks ihmiset vastaavat täällä ketjuihin kaikkitietävinä, vaikkei ole oikeasti asiasta tietämystä

    Ihanaa, laittakaa esimerkkejä missä olen pätenyt vailla faktatietoa :D
  7. P

    Miks ihmiset vastaavat täällä ketjuihin kaikkitietävinä, vaikkei ole oikeasti asiasta tietämystä

    :laugh: laita kuule ihan nimimerkilläsi vaan, niin ei tarvi sieltä puskista huudella. Omista kokemuksistani saan varmasti kirjoittaa ihan niin paljon kuin sielu sietää.
  8. P

    Onko vuokralaisen vika jos vessan lattiasta 5 pikkulaattaa irti?

    No tietysti ilmoitat omistajalle ennen kuin hajoaa lisää!
  9. P

    Mitä rautavalmistetta suosittelet?

    20ml päivittäin, sellainen pieni mitallinen. Ihan helposti saa alas, minä ainakin.
  10. P

    Mitä rautavalmistetta suosittelet?

    Ei ole minusta pahan makuista. Mulla meni maha ihan sekaisin Retaferista, monta päivää oli vielä lopettamisen jälkeenkin.
  11. P

    Miks ihmiset vastaavat täällä ketjuihin kaikkitietävinä, vaikkei ole oikeasti asiasta tietämystä

    Voisi olla aika hiljainen palsta, jos vain ammatti-ihmiset tai muut asiantuntijat saisivat kommentoida.
  12. P

    Mitä rautavalmistetta suosittelet?

    Mä otan päivittäin tuota nestemäistä, Floravitalia tai jotain sinne päin. Se ei kyllä tunnu kovin tehokkaalta, muutaman yksikön oli vain noussut hemppari parissa viikossa.
  13. P

    Alta 70!

    Sun paino? Voi mikä riisikeppi jos näin on :D
  14. P

    tuulimuna& tyhjentyminen

    Sain lääkkeet kotiin. :hug:
  15. P

    Kuinka paljon teille tulee noita tuntemattomilta ihmisiltä kaveripyyntöjä facebookissa?

    Muutamia ulkomaalaisten pyyntöjä on tullut, en tietenkään hyväksy jos en tunne.
  16. P

    miten mahtaa käydä ihan tavallisen kermakakun

    No sithän se on varmasti just nappivalinta =)
  17. P

    Otin tänään varaslähdön periaatteissani

    Saat anteeksi.
  18. P

    Onko lakkaa ( loppuu ) jonku murteen sana? siis esim. sade lakkaa.

    Ihan normaali sana mun mielestä.
  19. P

    TOTUUDEN HETKI - pinoon!

    Ihan tylsä se suomiversio.

Yhteistyössä