Hakutulokset

  1. M

    Harjakaiset

    Olen menossa harjakaisiin lähiaikoina, mutta ensi kertalaisena en tiedä pitääkö sinne viedä jotain isäntäpariskunnalle tms? Auttakaa!
  2. M

    Vinkkejä Pärnun lomalle

    Olemme lähdössä lomalla Pärnuun. Onko vinkkejä kokeilemisen arvoisista ravintoloista tai kauneushoitoloista tai mitä tahansa lapsiperheelle sopivaa tekemistä. Rannat riittää jos sää suosii, mutta jos ei olekaan rantasää niin mitäs sitten vois keksiä tekemistä??? Vinkkejä kaipailen...
  3. M

    Oireita pillereiden lopetuksen jälkeen?

    Hei, Millaista on ollut elämänne pillereiden lopetuksen jälkeen. Itse olin syönyt Merciloneja lähes 4 vuotta esikoisen jälkeen ja nyt kesäkuussa lopetin TJOT (tulee jos on tullakseen) mielessä. Edellisen kerran kun lopetin pillerit (sama merkki silloin olin syönyt n. 5 vuotta) menkat tuli...
  4. M

    Tarhantädeille lahjaksi?

    Vinkkejä kaivataan... Haluan muistaa tarhantätejä lapseni hyvästä hoidosta kevätjuhlissa, mutta ideat vähissä... Tätejä on 4 kpl, joten ei mielellään mitään kallista. Kynttilät, servetit, teet/kahvit, kärpäslätkät yms. on ostettu jo aiempina vuosina, joten uutta ideaa kaipailisin. Ainut idea...
  5. M

    Lahjaksi tarhatädeille?

    Vinkkejä kaivataan... Haluan muistaa tarhantätejä lapseni hyvästä hoidosta kevätjuhlissa, mutta ideat vähissä... Tätejä on 4 kpl, joten ei mielellään mitään kallista. Kynttilät, servetit, teet/kahvit, kärpäslätkät yms. on ostettu jo aiempina vuosina, joten uutta ideaa kaipailisin. Ainut idea...
  6. M

    Lapset ja TV

    Paljonko teidän alle kouluikäiset lapset kattoo tv'tä/videoita tms. päivässä? Eilen laskeskelin että meidän 3 v katsoo TV'tä jopa 2 tuntia illassa... Kääk, minusta se tuntuu tosi paljolta ottaen huomioon, että tullaan päiväkodista 16.30 ja menee nukkumaan 21. Eli ollaan kotona 4,5 h hereillä ja...
  7. M

    3-vuotiaiden poikien äidit huomio

    Auttakaahan... Mitkäs on/on ollut teidän perheen 3-vuotiaiden lempileluja tai puuhaa? 3-vuotislahjaa omalle pojalleni mietin, ja pää on ihan tyhjänä. DVD'itä, ja kirjoja meillä on tarpeeksi. Ja autojakin aika kasa, samoin legoja... Mitä voisimme hankkia??? Olisko joku peli kiva? Vinkkejä...
  8. M

    2-vuotistarkastus (Gallup)

    Tultiin juuri 2-vuotistarkastuksesta ja kiinnostaa minkä kokoisia teidän lapset olivat 2-v tarkastuksessa? Meidän pojan mitat olivat 93,5 cm 13 kg On kuulemma hoikka poika, mites teillä?
  9. M

    Parisuhteesta...

    Mitenkäs teidän pienten lasten vanhempien parisuhteet jaksaa? Meillä 2-vuotias lapsi ja kaikki on periaatteessa kunnossa, perhe-elämä sujuu jne. Ja uskoakseni rakastamme toisiamme yms. Mutta sellainen hellyys ja seksi on vähemmällä... Ja minä ainakin kaipaisin enemmän halittelua ja pussailua ja...
  10. M

    Uhmaako?

    Meillä on 2-vuotias ihana ja kiltti poika. Nyt pari kertaa saanut hysteerisiä itkukohtauksia, jostain ihan pienestä. Saattaa itkeä ja huutaa 20 min putkeen, ilman että mikään auttaa, kun yritän ottaa syliin huutaa vaan ei, ei ja potkii sekä lyö. Mitä teette näissä tilanteissa??? Mä olen...
  11. M

    Kreetalta palannut...

    Heippa, Palasimme eilen oikein onnistuneelta Kreetan matkalta, tarkemmin Agios Nikolaoksesta. Mukana matkalla oli vajaa 2-vuotias poika ja täytyy sanoa että kaikki meni paremmin kuin hyvin. Säät suosivat meitä, oli aurinkoista ja lämmintä. Hotelli oli mukava ja siisti, lasten uima-allasta ei...
  12. M

    Nukahtamisesta...

    Meillä poika 1 v 9 kk ja nyt viikon ajan nukkumaan menot yhtä h..ttiä. Ennen nukahti klo 20 maissa itsekseen omaan sänkyyn iltatoimien jälkeen. Nyt reilun viikon ajan ei meinaa nukahtaa millään. Tulee pois sängystä uninalle ja tutti kainalossa, viedään takaisin ja toistetaan monta kertaa...
  13. M

    Välikausikengät?

    Tämä ei taida kuulua ihan tänne, mutta kysynpä kuitenkin. Minkälaiset välikausikengät teidän pienokaisilla on tai aiotte hankkia? Meidän pojalla tällä hetkellä Kuoman talvisaappaat, mutta mitkä seuraavaksi, kun pakkaset loppuu? Ei kai sitä suoraan kesäkenkiinkään voi siirtyä??? Kumisaappaat...
  14. M

    Kuume ja käheys, mikä avuksi?

    Meillä 1,5 vuotias poika kotosalla sairastelee. Sunnuntaina alkoi kuume noin 39 astetta ja ääni ihan maassa (käheä) ja yskii kuivaa yskää. Toivottavasti ei ole kurkunpääntulehdusta... Ollaan annettu Panadolia, mutta tänäänpä poika teki lakon ei suostu ottamaan suun kautta vaan sylkee ulos...
  15. M

    Tarhan vastuu?

    Heippa! Meillä poika aloittanut tammikuussa tarhassa ja kyselisin nyt tästä vaatteiden katoamisesta. Tuntuu olevan aika yleistä, kun kavereilta kyselin. Pojan tarhatossut ovat nimittäin jo kolmatta päivää kateissa, eikä kukaan tiedä mihin ovat kadonneet nimellä varustetut tossut. Onko...
  16. M

    yöitkusta

    Meidän poika (1½ vuotta) sai viime yönä aivan kamalan itkukohtauksen. Meni nukkumaan normaalisti kahdeksan maissa ja heräsi puolen yön aikaan itkemään hysteerisesti ja kun yritin lohduttaa niin läpsi pois eikä antanut ottaa syliin tms. Tätä huutoa jatkui noin vartin, vaikka yritin välillä...

Yhteistyössä