Hakutulokset

  1. B

    Montako vuotta olette palstailleet?

    Mä olen ollut piiiiitkään pois. Taisin palstailla aktiivisemmin viimeksi reilut 5v sitten kun nuorempi lapsista oli vielä ihan pieni. Mutta nyt kun tulin pitkästä aikaa kurkkimaan, niin täällähän näyttää samat nimet cielä pyörivän suht aktivisestikin o_O :D Eli miten pitkään te olette olleet...
  2. B

    Simsimi sovellus

    Oli tuossa telkka auki ja seitsemän uutiset. Siellä puhuttiin jostkin Simsimi sovelluksesta ja kurkkasin MTV sivuilta aiheesta, mutta en nyt ihan ymmärtänyt miten tuo toimii? Poikani luokkakaverit vaikuttaa juurikin sellaiselta porukalta, ketä tuo varmasti houkuttelee, enkä toivo löytäväni...
  3. B

    menkääs peilin eteen,

    paita pois ja nostakaa kädet ylös. Loppuuko teidän kylkiluut samaan kohtaan? Oonko mä jokin luonnonoikku, kun tuntuu/näyttää, et okealla puolen ois ainaki 2kylkiluuta vähemmän kun vasemmalla? :o
  4. B

    spotify

    onko kellään laittaa mulle kutsua? tai miten sen saa? ihan uus juttu koko spotify mulle,jeesiä nyt vähän jookos :attn:
  5. B

    Vuoden rumin maha- kisa

    Kuka arpihirmu uskaltas laittaa kuvan mahastaan synnytyksen/synnytysten jälkeen? Mä voin laittaa eka jos saan otettua kuvan kohta, sillä ehdolla et muutkin lähtee mukaan :D mä varaudun siihen voitan vuoden rumin maha-tittelin B)
  6. B

    ekat luistimet. suosittele!

    Millaset niiden pitää olla? Voinko luottaa jos lukee että "harjoitusluistimet", meinaako se nimenomaan ihan ekoja luistimia? Anttilassa itseasiassa katsoin, mahtaako semmoset uskaltaa ostaa vai onko ne ihan halpishuonoa kamaa? Mun käsitys ensiluistimista on ollut,että niissä on ne soljet ja...
  7. B

    liberovaippa-koodeja?

    Oisko täällä ihmisiä jotka ostatte libero vaippoja, mutta ette kerää koodeja? Viitsiskö joku semmoinen ihana ihminen laittaa mulle niitä vaikka yv? :heart: :flower:
  8. B

    musapino sanojen kera!

    Kerätäänkö tähän biisipinotusta missä olis sanat mukana? Mulla ainakin tahtoo mennä monesti senat sakasin :D Woman in love -Liz McLarnon http://www.youtube.com/watch?v=9QKubhuEs7s Im alive -Celine Dion http://www.youtube.com/watch?v=riqbVsFbAiI&NR=1 Bleeding love -Leona Lewis...
  9. B

    kertokaa mulle kaikki blogin perustamisesta ja pitämisestä

    Saako niihin yleensä asetettua jotkut säädökset,keille ne näkyy,vai pääseekö niitä lukemaan ihan kuka vaan?? Ja jotain hyviä paikkoja mihin voi blogin perustaa? Tää on ihan pihalla ja mieli tekis johkin purkaa kaikenlaista. kiittää.. B)
  10. B

    boooooring..

    KAIKKI kaverit lähtee tänään ryyppäämään ja ovat jo nyt niin vauhti päällä ettei niistä ole seuraksi. On super tylsää. Itseä ei tuo vapun juhlinta kiinnosta pätkääkään, ihan kotosalla perheen voimin haluan vappua vietellä, mutta kun ei edes näin päivällä saa selväpäistä kaveria. :kieh...
  11. B

    ikinä en oo nykäsen matista tykänny,mut nyt lähti pisteet sille.. (linkki)

    :laugh: eipä tuo tykänny tukiaisesta http://www.iltalehti.fi/viihde/200804227554069_vi.shtml
  12. B

    mikä mun kitalakeen iski?

    Ylhäällä kitalaessa ihan takana on semmonen kumma valkonen näppy,ihan kun finni ja alue sen ympäriltä on kipee ja ihan kun vähän turvoksissa. Nyt just huomasin sen,luulin et joku leivänmuru jäi kiinni kun tuntuu et ois joku roska siellä. Mitä hittoa? En ole syönyt mitään erikoista tänään,leivän...
  13. B

    jo oli kiire giganttiin....

    Tapahtui eilen.. Olin matkalla giganttiin ja siinä aika lähellä on (sana hukassa) se paikka mistä lähtee ambulanssit ja paloautot. No nytkin sielä lähti lanssi pillit päällä ja hurautti punasia päin, se ajoi siihen gigantin pihaan. Minähän tietysti oikein vauhdilla sinne sit hyökkäsin et mitäs...
  14. B

    roskishaamusta

    :ashamed: Mikä ihme siinä on että se täysin selvä nega testi oli kaivettava vielä tänä aamuna roskista :ashamed: Lähinnä nyt kysynkin, mikä sen haamuviivan aiheuttaa siihen,kun raskaushormonia ei kerran ole?
  15. B

    saanko pliiz!!

    kohta sanoa suorat sanat tuolle kusipäälle joka aina pissittää koiransa tohon meidän rapunpieleen? Harastan kyttäystä tässä palstailun lomassa.. :whistle: Se just läks lenkille ja kunhan tulee takasin niin.. |O :kieh:
  16. B

    millähän napanuoraa sais löysemmäksi..

    henkisen sellaisen.. Poika on 2v ja mulla on hirveitä vaikeuksia jättää häntä hoitoon muille kun isänsä kanssa kotiin. Äsken kävi anoppi hänet hakemassa,että saisin siivottua tänään kunnolla, ja mulla on ihan kamala olo,tuntuu etten saa mitään aikaseks kun mieitin poikaa |O :xmas: Sehän...
  17. B

    Onko palstailu hävettävää?

    Monta kertaa olen nyt törmännyt kummaan ilmiöön, jos satun mammakamuilta kysymään, seuraavatko joskus jotain keskustelupalstoja,lähes kaikki mainitsevat 2plussan. Heti perään he lisäävät,etteivät koskaan mitään kirjoita,taustalla vaan seuraavat. :xmas: Onkohan nämä näitä mystisiä vieraita...
  18. B

    taidan mennä kohta

    naapurin ovikelloo soittamaan ja ojentaa heille pullon öljyä. saisivat rasvata sänkynsä ja siirtää kauemmas seinästä. ärsyttää: skriits skriits tönktönktönk. :xmas: musta ei oo ollenkaan kiva aina tietää kun heidän seksielämä kukoistaa. mitenkähän siitä vois nätisti vinkata vai sanonko...
  19. B

    ompas tosi "hauskoja" nuo hauskat kotivideot

    Tuossa äsken kanava surffailin ja tuli kohalle tuo hauskat kotivideot. Mun mielestä surin osa niistä on kyllä kaikkea muuta kun hauskoja. Mitä HAUSKAA on ihmisten mielestä siinä,että joku lapsi tekee jotain ja lopuksi satuttaa itsensä, usein vielä pahan näköisesti?!!!? Tosi monesti tulee just...
  20. B

    Rintaliivien olkaimista kysymys

    Mitä ainetta on rintaliivien olkaimissa se kiristys juttu ja "rinkula"? Kun ostin eilen uudet liivit ja nyt kutittaa ihan valtavasti tuosta kohtaa molemmin puolin ja iho on ihan punainen. Joskus ennenkin käynyt näin. Onko siinä nikkeliä? Tosin en ole esim korujen kanssa nikkeliallergiaa...

Yhteistyössä