Hakutulokset

  1. L

    Lasten A+B hepatiittirokotteesta kysyttävää...

    Paljonkohan yksi sellainen piikki maksaa? Pitääkö niitä laittaa se kaksi vai kolme kertaa? Kun pelkässä b-hepat. oli se kolme piikkiä, A-hepat. 2 piikkiä. Onkohan sillä väliä, koska ne rokotteet otattaa? Eikös se oo tärkeintä, et se eka rokote on otatettu ennen matkaa? Siihen uppoaa kuiteski...
  2. L

    Kokemuksia Keventäjistä?

    Ootteko saaneet millasia tuloksia? Missä ajassa? Itselläni kertynyt parin vuoden aikana n.8kg ylipainoa (sen huomaa mm.omassa jaksamisessa ja hieman vaatteet kiristää, vaikkei ulkopuoliset painonnousua juurikaan huomaa). Nyt ois kova hinku päästä siitä eroon...Olen pohtinu tota Keventäjät...
  3. L

    Muistaako kukaan osoitetta, josta löytyy se koukuttava kampaamopeli?

    Sellainen, joka sijaitsi jossain vuoristossa? Tuoleja oli erilaisia, mitä edemmäksi pelissä pääsi. Oli meditaatiohuonetta, uima-allasta, poreammeita yms. Jäin tohon peliin koukkuun ja nyt en kuollaksenikaan muista osoitetta...Sitä ois vaan niin kiva pelata tässä aamukahvia juodessa :D
  4. L

    Meillä tuli eilen vauva :)

    Eilen meille saapui Coton de Tulear narttupentu,7vkon ikäinen :heart: . Aivan ihana tapaus on :heart: . Lapset tykkää kovasti ja aika hyvin ne on totelleet, mitä ollaan niille sanottu, liittyen koiran käsittelyyn. Kissatkin on suhtautuneet tosi hyvin tulokkaaseen. Mamilla meinaa olla hieman...
  5. L

    Perjantain biisipinoa, kiitos :)

    http://www.youtube.com/watch?v=PgwCb6m_PUE&feature=related Madonna - Like a Prayer *fiilistelee, kun sai ostettua liput Madonnan Tallinnan konserttiin*
  6. L

    JEE! Nyt onnisti!

    Sain kaksi lippua Madonnan Tallinnan konserttiin :). Nyt ei muuta, kuin odottelee elokuuta ja ulkomaan reissua!
  7. L

    Tauti palasi meille sittenkin uudestaan...

    Meillä esikko oksenti viime ke to oli taukoa,sitten pe taas oksenti kerran. Kuopus alotti la aamuna, su ja ma oli ok ja eilen oli jo hoidossakin,kunnes viime yönä taas oksenteli pari kertaa. Oli kiva soittaa töihin tänään, etten tuukkaan...Kuinkahan monta päivää nyt oltava pois? Varmaan...
  8. L

    Kinuskikissan leivontablogi!

    Oon innokas Kinuskikissan sivuilla kävijä, jääny koukkuun hänen ohjeisiinsa ja ihaniin kuviin.Nyt ei oo sivut toiminu/näkyny mulla pitkään aikaan. Onkohan vika mun koneessa vai mahtaakohan muillakin leivonnanystävillä olla sama ongelma?!?
  9. L

    Ihan pakko jakaa tää jonkun kanssa :)

    Meillä odotetaan kovasti koiraa saapuvaksi, kunhan se ensin edes syntyy :). Eli cottonineiti olisi tulossa meille tuossa huhtikuussa. Hurahdin eilen ihan täysin eläinkaupassa ja ostin koiralle ja hihnan, pannan, leluja, harjoja, ruokaa ja kuppeja. Mies hieman naureskeli mulle, et miten ajoissa...
  10. L

    Kuinka kauan pitää olla töistä pois,jos aikuinen saa enterorokon?

    Itsellä oli 4pvää kuume39-40,sitten ilmeni suussa rakkulat ja nyt on kynsivallintulehdukset 4:ssä sormessa (sattuu.... |O ). saa nähä,et irtooko kynnet. Kuumetta ei enää oo,mut olo aika voimaton (5kg putos jouluna painokin)... No huominen menee kotona ainaki ton esikon kanssa...
  11. L

    Mikähän tuota meidän esikkoa vaivaa?

    Neidillä ikää 6v ja oli 1 ½ viikkoa sitten vatsataudissa...edelleenkään ruoka ei maita (syö päivänaikana max.palasen leipää, 2lasia vettä ja muutaman lusikallisen jotain ruokaa). Jugurtit, entiset lemppariruoat ym. ei vaan kuulemma maistu. Mihinkään ei kuulemma satu... Sit toinen juttu,mikä...
  12. L

    Minkä takia aina meille käy näin?

    Mä en kyl kohta enää jaksa tätä jatkuvaa epäonnea, joka meitä vainoaa. Aina, jos ollaan varattu joku lomareissu tai sovittu kyläilyreissu jonnekki vkonlopuksi, niin aina joku on kipeenä. Meidän piti lähteä huomenna reissaamaan kotimaassa, niin nyt esikko ollu 2pvää ökätaudissa ja sitä tässä...
  13. L

    Saako lapsi istua aikuisen sylissä konserteissa ilmaiseksi?

    Kyse siis aikuisille tarkoitetusta konsertista...joulu sellaisesta (sopii myös lapsille). Lippu jo ostettu yhdelle, joten mietin, et saapikohan ottaa lapsen mukaan, jos pitää häntä koko ajan sylissä (jolloin hän ei vaadi omaa paikkaa).
  14. L

    Tapani Kansan ex:n puheet ärsyttää!!!

    http://www.iltalehti.fi/viihde/200812108747527_vi.shtml Mitähän senkin eukon päässä liikkuu...
  15. L

    harmi, ettei Johan voita..

    Mun mielestä se vaan on niin symppis :heart: . Jakaa vaan aikapaljon mielipiteitä toi immeinen, mut mä tykkään... *avaa sateenvarjon*
  16. L

    Minne kannattaisi matkustaa tammi-helmikuussa, jos mielii suht lämpimään maahan lomailemaan

    Tän ankean syksyn vai talviko tää jo on...keskellä mieli halajaa lomalle etelään. Olisi ihanaa, että lämpöä olisi sopivasti, mut tärkeintä on, ettei vettä ropisisi :D . Onko muita maita, kun Thaimaa, jossa talvellakin olisi lämmintä? Mielellään päälle +23 astetta. Minäkö vaativa :D ?
  17. L

    Rintojen suurennusleikkaus, kuinka usein silikonit vaihdettava?

    Mahtaakohan täällä olla immeisiä, jotka laitattaneet silikonit itselleen? Itse olen sitä suunnitellut monta vuotta ja taas tuntuu aihe olevan ajankohtainen. Liekkö jotain tulevaa kolmenkympin kriisiä, vaikka siihen vielä yli 2.v. aikaa :D . Mietinki, et kuinka usein niitä joutuu sit...
  18. L

    Lapselle laitettu korvakorut, koska voi mennä sen jälk.uimaan?

    Olen hävittänyt sen lapun, jonka antavat kultasepänliikkeestä...Meillä tytölle laitatettiin korvikset viikonloppuna ja nyt neiti haluis uimaan. Mietinki, et voikohan uimaan mennä normaalisti jo? Jos uinnin jälkeen huuhtelis korvanlehdet hyvin ja kuivais ne kans kunnolla.
  19. L

    Sirkus Caliban tän hetkiset hinnat?

    En oo löytäny ko.sirkuksen tän hetkisiä hintoja...Meidän lapset näki tässä yx päivä Caliban mainoksen ja kovasti haluaisivat sinne, kunhan saapuu meidän nurkille.
  20. L

    Millanenhan koirarotu sopisi meille?

    Meillä pian 4 ja 6 vuotiaat tytöt. Lisäksi löytyy pari kissaa (toinen reilun vuoden, toinen vajaa 5kk) ja 3 marsua. Kerrostalossa asumme ja koirakuume valtaisa. Koiran täytyisi olla suht pieni/keskikokoinen, lasten kanssa toimeentuleva. Sellainen joka tykkäsi pitkistä lenkeistä, mutta myös...

Yhteistyössä