Hakutulokset

  1. varvasvälivahvero

    Askartelu innostus iski..mutta millä voi maalata lasia?

    Ajattelin lasten kanssa arkarrella pilttipurkeista lyhtyjä, mulla milläs maalilla ne voi maalata? :xmas: Varmaan täällä on monta askarteluketjua josta vastauksen löytäisin, mutta jostain syystä haku ei toiminut? Mitä muuta voisi askarrella 3-4 vuotiaiden kanssa? Ja olisikohan jossain...
  2. varvasvälivahvero

    Mistä löytäisin ns. apukuvia lapsille?

    Eli etsin niitä mitä on päiväkodissa yms. pese kädet, kuivaa kädet yms. Piirtäminen ei ole vahvin lajini joten ajattelin jos jostain löytäisin valmiina :saint:
  3. varvasvälivahvero

    LAHTELAISET, onko vielä Paavolassa..

    Kokeillaas osaanko käyttää uutta palstaa :xmas: Onko Paavolassa vielä lastentarvike liike siinä hong kongin vieressä? Olen yrittänyt soittaa sitten parisen kymmentä kertaa, mutta kukaan ei vastaa minulle :whistle: :'( En viitsisi turhaan ajella katsomaan. "Hoplop"- talossahan on...
  4. varvasvälivahvero

    Näenkö jostain mihin ketjuun olen eilen kirjoittanut?

    Tunnen itseni tyhmäksi :ashamed::D
  5. varvasvälivahvero

    Nyt on hakusessa takki joka on tehty..

    Nyt on hakusessa takki, joka on tehty vanhoista kankaista. Takissa oli kiva "hiippahuppu". Olen joskus huutonetistä löytänyt myyjän joka niitä ompelee. Olin tallentanut mukamas itselleni kirjanmerkkeihin, vaan en löytänyt enää. :kieh::kieh::kieh: AUTTAKAA JOKU?! Mä haaaaluuuun sellaisen...
  6. varvasvälivahvero

    Ei kenellekään olisi leipäohjetta tupperwaren "uunikipolle"?

    pahus, leipää ajattelin tehdä, mutta ohje onkin hukassa. Joku aika takaperin irtolehtisessä oli leipäohje. Toki voihan siinä tehdä leivän kuin leivän, mutta se oli hyvää silläkin ohjeella. Ketään kenellä olisi tuo ohje?! :attn: :wave: :xmas:
  7. varvasvälivahvero

    Hupsis, minne ne mansikat hävisi! *turhis*

    En ehtinyt kauaa tässä istua ja palstaa selailla, 2litraa mansikoita löysi tiensä vatsaani. Kesä :heart: Mansikat :heart: Kesä :heart: Mansikat :heart: :p
  8. varvasvälivahvero

    Kokkoa LAHDESSA?!

    Onkos vielä satamassa tai messilässä kokkoa? Jos&kun on niin monelta, onko vasta puolilta öin?
  9. varvasvälivahvero

    Mitä kivaa Turuus??!! ( polttari porukalle)

    Nyt olis kaikki vinkit paikallaan. Mitä turussa voisi tehdä? Olemme sinne suunnistamassa polttareita viettämään ja suunnitelmia täytyisi alkaa tekemään.. Jukupark pois suljettu. :D Flowpark harkinnassa, onko kokemuksia? Entä mihin kannattaa mennä syömään, suositelkaas hyvää ravintolaa...
  10. varvasvälivahvero

    Jos minäkin..

    Alkaa olemaan varpaan välit puhtaana, mikäs olisi hyvä uusi nikki? Vähän raikkaampi ehkä kuin tämä nykyinen :xmas:
  11. varvasvälivahvero

    Minkä puute minulla on? ( vitamiini )

    Minkäs vitamiinin puute minulla on kun kynsissä on pituus suunnassa "raidat/urat" ????
  12. varvasvälivahvero

    Suolaperunat uunissa.. (ajattelee ääneen --> turhis )

    Ajattelin kokeilla suolaperunoita uunissa, eli vuokaan potut ja merisuolaa perään. Kuoritteko potut vai kuorineen? Tunti riittänee +200´c ? Pähkäilen kummin teen. :xmas:
  13. varvasvälivahvero

    Oikein hyvää huomenta!

    Suht hyvin nukuttu yö takana, lapset iloisella mielellä, aamukahvi nautittu rauhassa ja mikä parasta AAAARINKO PAISTAA :xmas: Voiko päivä paremmin alkaa?! :heart:
  14. varvasvälivahvero

    Jännitys tiivistyy, kohta pääsee maistamaan jauhelihapannaria ( turhis )

    Kiitos Ullan pullan, löysin helepon ja uuden reseptin. :D En ole koskaan osannut ajatella, että pannaristakin voi tehdä suolaisen version. Kohta saa uunista ulos ja pääsee koemaistamaan :p
  15. varvasvälivahvero

    Puutarha immeisiä paikalla? ( unikko ja sinivuokko )

    Voiko unikkoa siirtää niin että kaivaa sen maasta ja laittaa toiseen paikkaan? Vai pitääkö se kasvattaa siemenistä? Entäs sinivuokko? Pihallamme kasvaa hiukan sinivuokko, onnistuuko se siirtää kukkapenkkiin? Pioni ei taida pariin vuoteen kukkia, mutta senkin jouduin siirtämään...
  16. varvasvälivahvero

    Mielettömän ihana ilma!

    Mielettömän ihana ilma!!! Niin keväinen ja tuo omituinen mollukka taivaalla lämmittää ihanasti. :heart: Niih, ei mulla muuta, mutta nauttikaahan ihmiset kevään tulosta! :hug: =)
  17. varvasvälivahvero

    Pää lyö tyhjää... antakaas idea pojan synttäri kakkuun..

    Olen melkoinen poropeukalo, mutta ajattelin koittaa.. :saint: Ideoita ja ohjeita toteutukseen, kiitos :flower: =) Auto? Rekka? Linna? Työkalu? MITÄ MÄ TEEN??? :D Sankari on kolme vuotta täyttävä poika lapsi :heart:
  18. varvasvälivahvero

    Nyt täytyisi löytää nosturiauto tai pelkkä nosturi !?

    Esikoisella on kohta synttärit. Hänellä on kaksi toivetta.. 1. Pallo joka ylettää taivaaseen 2. Nosturiauto. Ja tämä äitihän yrittää siitä mistä aita on matalin eli mistä voisin löytää nosturiauton? :saint:
  19. varvasvälivahvero

    Kaipaisin kirjaa jolla havainnollistaa esikoiselle vauvan tuloa..

    Esikoiselle etsin kirjaa, jonka avulla voisin vähän selittää tuota vauvan eloa ja oloa masussa. Olen mielestäni joskus ja jossain nähnyt kirjoja, mutta tähän hätään en muista minkä nimisiä ne olivat.. Löysin sellaisen kuin " Vallaton vauva valtaa vatsan" , mutta onhan noita varmaan muitakin ...
  20. varvasvälivahvero

    Suositelkaas kantoreppuja tai -liinoja tms . Helpottaako arkea??

    En osannut esikoisen aikaan käyttää kantoliinaa, en tosin paljoa niihin perehtynytkään. Onko liina helppo solmia? Niitähän on kymmeniä erilaisia, mitä sinä suosittelisit? Entäs kantoreppu ( vai millä nimellä siitä puhutaan?) Suosituksia? Mie olen vähän tonttu näiden kanssa :xmas:

Yhteistyössä