Hakutulokset

  1. R

    Gallub

    Miksi olet täällä pinoissa, et esim television ääressä? :D
  2. R

    Heinäkuun 2009 Helistäjät joulukuussa

    Tässä uusi pino joulukuulle avattuna, tervetuloa;=) :heart: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1247996 http://kaksplus.fi/keskustelu/t1217636,775#m13613634 [size=10][color=red]Heinäkuun helistäjät 2009 Heinäkuun 1.s päivä -[size=8][color=blue][b]katta2/26v, kolmas lapsi,-3,5v ja...
  3. R

    Heinäkuun helistäjät joulukuussa

    Joulukuun pino avattu Heinäkuun helistäjille, tervetuloa mukaan kaikille! [size=10][color=red][b]Heinäkuun helistäjät 2009[b] Heinäkuun 1.s päivä -[size=8][color=blue][b]katta2/26v, kolmas lapsi,-3,5v ja 7kk lapsi/PKKS -Cassy25v , toinen yhteinen/VKS -1v lapsi ennestään...
  4. R

    Hiusten värjäys? Rv 8

    Niin eli onko ihan turvallista värjätä hiukset rv 8:lla, ettei ainakaan se aiheuttaisi sikiövaurioita? Kiitos jos joku viitsii vastata! :heart: :flower:
  5. R

    Heinäkuun 2009 Helistäjät marraskuussa

    Tässä uusi pino marraskuulle avattuna, tervetuloa;=) :heart: [size=10][color=red][b]Heinäkuun helistäjät 2009[b] Heinäkuun 1.s päivä -[size=8][color=blue][b]katta2/26v, kolmas lapsi,-3,5v ja 7kk lapsi/PKKS -Cassy25v , toinen yhteinen/VKS -1v lapsi ennestään [b]...
  6. R

    Heinäkuun helistäjät -lokakuussa

    Tervetuloa mukaan uudet heinäkuussa vauvansa saavat! :heart: :flower: Rva Pikkumyy 1. yhteinen , laskettu aika 4.7.2009 :heart: Olen testannut ensimmäisen haamun jo kp 25/30 ja tänään kp 30/30 tuli plussa apteekin omaan Raskaustestiinkin :heart: Oireita ollut jo päänsärkyä...
  7. R

    Apteekin omalla...

    Juuri tehty raskaustesti;=)) Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:
  8. R

    muistaako joku ohjeen ..?

    Miten tehtiin koneella ommellen sellainen tähti tilkku patalappu?? Voisikohan joku ystävällisesti auttaa, jos tietää, mistä ohjeen saa? Kiitos jo etukäteen! :heart: :flower:
  9. R

    Viikko 43 plussaajat

    [size=12][color=red][b] Yaana................kp Kp 22/28-29 ja yk2,esikoinen toiveissa Piglet.................kp:t on 18/29 .......yk11(km10/07 ) ,esikoinen toiveissa Rva Pikkumyy.....kp 17/28-30..yk 2, km 2/08,tm8/08[b] Minni-07.............kp16/28..................yk3.
  10. R

    raskaustesteistä....

    Mitä mieltä olette? Ylimmäinen otettu pari pvää sitten ja alimmainen tänä aamuna otettu, mutta vasta illalla ne ovat kuvatut.....kp 30/32, tuulimunaraskauden jälkeen...16.9.2008 otettiin hcg verestä ja arvo oli 1, eli sitä ei ole siitä raskaudesta enää jäljellä. Kommentteja kiito jos...
  11. R

    Raskaustesteistä!

    Jääkö Apteekin omaan testiin aina haamu siihen ikkunaan, tai se kohta jossa viivan kuuluisi olla, vaikka olisikin nega?? Sama juttu babyplussan liuskatesti jääkö siihen haamu, tai nähtävä toinen kohta kontrolin viereen, jos nega???? Terveisin ihmeellisiä juttuja vain saava, ennen joko...
  12. R

    Mitä sanotte tästä?

    Aamulla testattu clearbluella kp 28/32, kierrosta ei ihan varmuutta, koska tuulimunaraskaus juuri takana.. http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=94 Sitten tuli 10 herkkyyden omaavat babyplussan testit liuskatestit ja niillä testasin siis viivan aikan, eli ei väriä..juuh menkkoja...
  13. R

    Hormooni näpyt otsalla raskauden alussa..

    Onko monelle tuttu asia, eli pieniä valkoisen värisiä näppylöitä otsalla, heti kun raskaus alkanut? Muitakin oireita tosin on, mutta nyt myös tutut näppylät.. :saint:
  14. R

    kp 21-22, kohdun ultraus ja limakalvo, sekä hcg?;=)

    Onko kellään mitattu hcg:tä hyvin varhaisessa vaihessa, minulla kp 21 tänään ja mitattiin, sekä myös olen kiinnostunut, jos jollain ultrattu kohtu siinä vaiheessa, mikä on ollut limakalvon paksuus? Minulla 1,5cm. Sekä minkä mallinen on kohtu kuvassa tässä vaiheessa , onkohan jollakin kuvaa ...
  15. R

    YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

    Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 4-17v. 6.s toiveissa kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa pikkukakkosen haaveilija...38v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa...
  16. R

    Lääkkeelinen tyhjennys..alkanut...

    Lääkkeellinen tyhjennys..... Perjantaina minulla todettiin rv 7+2 , se tuulimunaraskaus ja maanantaina vielä vahvistettiin TYKS:ssä asia. No halusin ja sainkin tehdä lääkkeellisen tyhjennyksen kotona itsekseni, Cytoteceilla, tarkoitus oli aloittaa ke , eli tänä aamuna kello 5:00. Mutta...
  17. R

    Matalat RR tulokset

    Muita joilla todella matalat verenpaineet? Millaista oloa,mitä olette tehneet avun saamiseksi? Syöneet lakritisia? Käyneet lääkärissä? Onko tästä haittaaitselle/pienelle? On vaan niin "huono/huimaava" olo, ja huonolla ololla en tarkoita pahoinvointia sitä ei ole. Eli eilen mitattutuloksena...
  18. R

    ikääntymisestä:

    [b]*George Carlinin ajatuksia ikääntymisestä. * (Kertakaikkisen upeaa tekstiä) Ainoa ajanjakso elämässämme jolloin pidämme vanhenemisesta, on silloin kun olemme lapsia. Jos olet vähemmän kuin 10-vuotias, olet niin innoissasi vanhenemisesta että ajattelet ikääsi murtolukuina...
  19. R

    Pregnyl ja oviksen näkyminen..

    Kuinka kauan ovisplussaa esiintyy sarvena , kun pistetty maanantaina Pregnyl? Minulla eilisaamuna plussaa, samoin vielä tänäkin aamuna! Rva Pikkumyy :heart: :wave:
  20. R

    Viikon 27 Plussaajat ;O)

    Tähän pinoon siis viikolla 27 testaavat, tervetuloa! :flower: Minulla tänään kp 13/29, mutta testipäivä on 2.7.2008 eli viikolla 27. Onnea kaikille mukaan tuleville! :flower: Oviksen olen saanut testiin eilis- ja tänä aamuna, Clearbluehen. :heart: Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Yhteistyössä