Hakutulokset

  1. T

    Päiväkodin ulkoilusta

    Minuakin ihmetyttää just tuo "säällä kuin säällä" ulkoilu ja sitten kuitenkin monesti ovat sisällä, kun menen sateella hakemaan...
  2. T

    Miksi menin katsomaan tuon saunakilpailuvideon Iltalehden sivuilta? *turhis*

    :x Siinä luki kyllä, että ei herkille. Paha olo ja paha mieli tuli.
  3. T

    Käy jo mielessä kummittelemassa, että mieheni pettää minua

    Eiköhän se ap juuri sitä tarkoittanutkin.
  4. T

    Mihin mies ilman suomen kieltä voi mennä töihin?

    PauhaavaSydän, kerrohan tarkemmin (vaikka yv:llä) miehesi kokemuksista kielikurssilta. Olen itse suomen kielen opettaja ja haluaisin kuulla, mitä teen oikein ja mitä väärin. Meillä on tosin opetussuunnitelma, mutta työ on aika vapaata ja itsekin saa soveltaa. Tähän asti opiskelijani ovat...
  5. T

    Onko kenenkään mielestä nämä kaks biisiä vähän samanlaisia?

    Maj Karma: Salama http://www.youtube.com/watch?v=S6JK-1GUGTM Herra Ylppö: Sata vuotta http://www.youtube.com/watch?v=B18tuVwkvn4
  6. T

    Kannattaako tuttipulloja myydä kirppiksellä?

    Mikset? Voihan ne pullot keittää, joten pöpöt kuolee. =) Tuttiosat uusina tietysti, koska ovat kulutustavaraa.
  7. T

    Pitääkö paikkansa? PV:sta...

    Pv-pisteen laskukaava on kalorit / 50 + rasvat / 10 = piste. Esim. 200 kcal, jossa 10 g rasvaa on siis viisi pistettä.
  8. T

    sairaala-sarja tänään(synnytys)

    Löysinkin jo. Todella kivuliaalta hommalta vaikutti. Kätilökin veti minkä jaksoi. Tippa linssissä katsoin. Muoks. Lääkärihän se tosiaan oli eikä kätilö.
  9. T

    sairaala-sarja tänään(synnytys)

    Näkeekö tuota jostain netistä?
  10. T

    Pikaopas parempaan oloon - jokaiselle naiselle

    - Keväällä on ihana ostaa parsaa. Parsanippu säilyy jääkaapissa pari viikkoa ja sitten sen voi kätevästi laittaa biojätteeseen. :laugh: Tuo on NIIN totta.
  11. T

    mikä oli sen surullisen laulun nimi

    Tarja Ylitalo sen ainakin esittää.
  12. T

    alammako oikeen urakalla

    Minä lähden nyt urakalla nukkumaan. B)
  13. T

    voi *aatanan *elvetin kevät *ittu!!!

    Meilläkin juodaan Gefilus maxia. Kun unohtuu, tulee heti flunssa. Tiedä sitten, onko sattumaa.
  14. T

    Mitä te ootte mieltä..mitä pitäis tehdä?

    En usko, että kukaan Suomessa asuva virolainen puhuisi niin huonoa suomea, että tätä asiaa ei saisi hänen kanssaan selvitettyä.
  15. T

    Haluaako joku kiivetä koivuun (n.25metriin) Helsingissä?

    Ampukaa siihen joku imukuppi, jossa on naru päässä.
  16. T

    "Naurukohtaus" kysyisin vaan..

    Mulla tuli mieleen kysyä samaa ja haulla löysin tämän ketjun. :flower:
  17. T

    Lisää kirppisasiaa

    k, jos 20 ?? Mistä päin olet? Minä sijaitsen Oulun lähistöllä. Nakkaa yv:tä.

Yhteistyössä