voi *aatanan *elvetin kevät *ittu!!!

viitaten

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1395784

että näin sitten neiti oksentaa! voi vitun palli!!!!!

tarhassa ei nimittäin ole ollut pitkään aikaan yhtäkään vatsatautilaista kunnes tämä yksi onneton mamma toi sellaisen...

nii et kiitos niin maan *erkeleesti!! :kieh: :kieh: |O |O |O |O |O |O |O |O
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yritäpä nyt rauhoittua että jaksat lasta hoitaa.

ja et voi oikeasti tietää, mistä tauti on tarttunut, joten malttia
no eiköhän tossa ole aika selkeet merkit mistä tauti on tarttunut..paranemisia sinne ap tytölle
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No on kyllä TODELLA syvältä tommonen toiminta. Olisin itsekin vihainen.
Kuin myös!

Minä inhoan vatsatautia ja meillä oli pienempi yli viikon sellaisen kourissa talvella. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No on kyllä TODELLA syvältä tommonen toiminta. Olisin itsekin vihainen.
Kuin myös!

Minä inhoan vatsatautia ja meillä oli pienempi yli viikon sellaisen kourissa talvella. :(
Kaikki sitä varmaan inhoaa. Mulle on tosi tuskallista kun mun lapsi sairastaa, vaikka kyse olis vaan flunssasta. En vaan oikeen kestä kun se kärsii, vaikka vain "vähän".

AP:nä saattaisin kyllä sanoa jopa kyseiselle äidille jotain... :|
 
Siis mua niin v*tuttaa myöskin nämä "joo, meidän tyttö oksensi yöllä kolme kertaa mutta ei enää aamulla niin tuotiin se hoitoon" ja sit siinä eteisessä on sellainen kalpea pieni väsynyt reppana jonka kuuluis olla kotona sängyssä.

Meillä se on tämän talven osalta vielä tulematta tuo mahatauti. Kop kop kop.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
No on kyllä TODELLA syvältä tommonen toiminta. Olisin itsekin vihainen.
Kuin myös!

Minä inhoan vatsatautia ja meillä oli pienempi yli viikon sellaisen kourissa talvella. :(
Kaikki sitä varmaan inhoaa. Mulle on tosi tuskallista kun mun lapsi sairastaa, vaikka kyse olis vaan flunssasta. En vaan oikeen kestä kun se kärsii, vaikka vain "vähän".

AP:nä saattaisin kyllä sanoa jopa kyseiselle äidille jotain... :|
mun tekis niiiiiin mieli sanoa oikeesti tosi rumasti...

täs on vaan se et ihan salee seuraavia uhreja ollaan minä ja mies... niin se meni viimekski.. mä joudun raahautumaan lääkäriin jos jään saikulle.. ihan helvetin hienoa!

 
niin et plus jos tää on tollanen tauti mitä nyt oon saanu lukee nii meil kusee myöskin likan synttärit, meihen veljen valmistujaiset ja isoukin 80v juhlat.. kaikki 230km päässä...

no juhlat on juhlia mutta käy silti harmittamaan...
 
jep
Ymmärsinkö nyt oikein? Te menitte hoitoon keskiviikkona ja siellä lapsi oksensi? Todennäköisesti tämä lapsi on tartuttanut tautia jo edellisenä päivänä jos olette ollut hoidossa ja sen vuoksi teidän lapsi nyt oksentaa. Saanut tartunnan tältä lapselta jo edellisenä päivänä, tai on voinut olla joku ihan muu lapsi/aikuinen siellä tarhassa joka on tartunnan saanut. Ei johdu välttämättä juuri tästä lapsesta! Joten paha on ruveta juuri yhtä perhettä syyttämään.

Mutta siinä olen samaa mieltä että on todella väärin tuoda lasta hoitoon jos on yöllä oksentanut!!! Ja en myöskään ymmärrä jos perheessä on vatsatautia niin muut lapset tuodaan hoitoon, todennäköisesti tartuttavat muita ja sairastuvat itse heti perään... Mutta silti paha syyttää jotakin yhtä kun taudin voinut saada jostain ihan muualta..
 
jep
vaikka tarhassa ei ole ollut yhtään vatsatautilasta, on jonkun perheessä voinut olla ja heidän tarhassa olevat lapset on sen tähänkin ko. lapseen (ja mahdollisesti teidän) tartuttanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Ymmärsinkö nyt oikein? Te menitte hoitoon keskiviikkona ja siellä lapsi oksensi? Todennäköisesti tämä lapsi on tartuttanut tautia jo edellisenä päivänä jos olette ollut hoidossa ja sen vuoksi teidän lapsi nyt oksentaa. Saanut tartunnan tältä lapselta jo edellisenä päivänä, tai on voinut olla joku ihan muu lapsi/aikuinen siellä tarhassa joka on tartunnan saanut. Ei johdu välttämättä juuri tästä lapsesta! Joten paha on ruveta juuri yhtä perhettä syyttämään.

Mutta siinä olen samaa mieltä että on todella väärin tuoda lasta hoitoon jos on yöllä oksentanut!!! Ja en myöskään ymmärrä jos perheessä on vatsatautia niin muut lapset tuodaan hoitoon, todennäköisesti tartuttavat muita ja sairastuvat itse heti perään... Mutta silti paha syyttää jotakin yhtä kun taudin voinut saada jostain ihan muualta..
joo keskiviikkona mentiin.. poika oli oksentanut jo hetkeä aikaisemmin..
Hoitaja oli kertonut että pojasta on jo soitettu hakemaan jolloin saivat kuulla et oli myös oksentanut yöllä. Vanhempi ei ollut muistanut sitä.

mä oon aika-ajoin kysellyt ja tiedustellut vatsatautitilannetta ja ei ole ollut tiedossa poissaoloja. et mene ja tiedä.
 
jep
chrissy, ymmärrän kyllä miksi olet tuohtunut. Mutta jos olette jo tiistaina ollut hoidossa (ja tämä toinenkin on) niin todennäköisesti lapsesi oksentaisi silti vaikka tämä lapsi ei keskiviikkona olisikaan ollut hoidossa. Tuo tauti kun tartuu jo ennen kun oireita edes on, ikävä kyllä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
chrissy, ymmärrän kyllä miksi olet tuohtunut. Mutta jos olette jo tiistaina ollut hoidossa (ja tämä toinenkin on) niin todennäköisesti lapsesi oksentaisi silti vaikka tämä lapsi ei keskiviikkona olisikaan ollut hoidossa. Tuo tauti kun tartuu jo ennen kun oireita edes on, ikävä kyllä.
niinhän se voi olla...

mut silti mua harmittaa niin maan pirusti :ashamed:
 
minä
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
Kerros mulle mistä mä voin etukäteen tietää millon mun lapseni sairastuu mahatautiin??

Jos mun lapseni on tänään normaalisti hoidossa ja yöllä rupee oksentamaan. Toki jäämme kotiin, mutta tauti on jo tarttunut edellisenä päivänä, mistä olisin sen voinut tietää etukäteen että seuraavana yönä sairastuu?!?

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
Kerros mulle mistä mä voin etukäteen tietää millon mun lapseni sairastuu mahatautiin??

Jos mun lapseni on tänään normaalisti hoidossa ja yöllä rupee oksentamaan. Toki jäämme kotiin, mutta tauti on jo tarttunut edellisenä päivänä, mistä olisin sen voinut tietää etukäteen että seuraavana yönä sairastuu?!?

Niin, mutta tämä kyseinen äiti oli halunnut varmistaa, että varmasti tartuttaa ja vienyt vielä yöllä oksentaneen lapsensa hoitoon. Kyllä se tauti tarttuu varmasti herkimmin silloin kun se on päällä.
 
niin kerta
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Näyttää kovasti siltä, että täällä on puolet mammoista juuri niitä, joille oma työ on tärkeämpi kuin lapsi ja sitten tuodaan lapsi hoitoon sairaana. Puolustellaan, että johan se on eilen tartuttanut.
Kerros mulle mistä mä voin etukäteen tietää millon mun lapseni sairastuu mahatautiin??

Jos mun lapseni on tänään normaalisti hoidossa ja yöllä rupee oksentamaan. Toki jäämme kotiin, mutta tauti on jo tarttunut edellisenä päivänä, mistä olisin sen voinut tietää etukäteen että seuraavana yönä sairastuu?!?

Niin, mutta tämä kyseinen äiti oli halunnut varmistaa, että varmasti tartuttaa ja vienyt vielä yöllä oksentaneen lapsensa hoitoon. Kyllä se tauti tarttuu varmasti herkimmin silloin kun se on päällä.
Kyllä se tauti tarttuu herkimmin silloin kun ei taudin kantajakaan vielä tiedä olevansa sairas.
 
Paranemisia tytölle :flower:

Mutta se tauti nyt on voinut tulla mistä vaan. Kaupasta, torilta, pihalta...pk:sta jos hoitokaverilla tai henkilökunnan jäsenellä on tautia kotona, isän tai äidin töistä, tms. En sanoisi ko. oksentajalapsen (typerälle :whistle: ) äidille mitään.
 

Yhteistyössä