Hakutulokset

  1. P

    SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Ja viimeinkin tuli syyskuu*

    Kaksivikkoista poikaa täällä tuuditellaan... Aika menee niin nopeaan ja nuo siskotkin vaativat oman huomionsa.. Syntyi siis 10.9 40+6 4,3kg ja 53 cm. Täysin luomuna, sairaalassa kerkesimme olla 45 min. Saavuttaessa kohdunkaula auki 8cm, joten suoraan saliin. Tarjolla tuossa vaiheessa vain...
  2. P

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Heinäkuussa*

    :D Painosta pari riviä... Ihan vaan lohduttaakseni niitä, jotka tuntee saaneensa hillittömästi kiloja... Mulla tullut nyt 23kg ja viel' ois jokunen viikko matkaa edessä. Mutta näillä samoilla kiloilla 25-30 menty jokainen raskaus. Lääkäri ja neuvolatäti ( ja itekkin) todeenneet, et kroppa vaan...
  3. P

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Hoplaa! Kovin tuntuu kiireieltä elämä, kun täälläkään ei kerkeä kuin nopsaan käydä lukaisemassa muiden kuulumisia. Onneksi näitä vapaapäiviäkin välillä. Rakenneultrassa käytiin jo 3 viikkoa sitten, ja pikku potkiskelija näytti erittäin selvästi olevansa poika. Äitiyspakkaus ja...
  4. P

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Ilmoittaudun mukaan! la 4.9,33v, 4.s lapsi, KSKS Meniköhän oikein :D Harvoin tulee täällä pyörittyä, mutta varsinkin tuo fb-ryhmä kiinnostaa. ja on mukava muutoinkn lueskella muiden kuulumisia, itsestä kun välillä tuntuu, että kaikki menee jo niin "rutiinilla". Passepartout 14+2
  5. P

    Carena double swingit vai easywalkerit

    Mä tykkäsin Carenoista... Jos kiinnostaa, laita yksäriä, saat halvalla... Ei taida olla juuri samat, mut täysin kunnossa... :wave:
  6. P

    Mistä pluto-koira tuotteita?

    ? Mulla ois tarpeettomana vanha Pluto-pehmokoira... :attn:
  7. P

    UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

    Kiittää kaikkia avusta... uurastus jatkuu vielä hetken =)
  8. P

    Taidan olla ihastunut...

    Ihanaa, mulla on siis kohtalotovereita... =) Mutta pahinta on, jos ihastuksesta löytyy kuvia netistä... Voi sitä tuijottelun määrää... :ashamed:
  9. P

    Taidan olla ihastunut...

    No niin on! Ja ihan yhtä persiistä, jos ei oikeesti ole valmis sekoittamaan elämäänsä... :hug:
  10. P

    Taidan olla ihastunut...

    Hyvältä! Mutta sekoittaa ajatukset ja saa typerän virneen kasvoille :xmas:
  11. P

    Taidan olla ihastunut...

    Ja juuri kun vannoin, että kukaan mies ei tule sekoittamaan elämääni. Ei tämän näin pitänyt mennä... :whistle:
  12. P

    Miten menee deittailusäännöt nykyään?

    Tapasin aivan ihanan miehen lauantaina baarissa, ja annoin puhelinnumeroni. Hän laittoi yöllä viestin, josta sain hänen numeronsa... Mutta kun siitä on niiiiin pitkä aika, kun olen tässä tilanteessa ollut, että nyt auttakaa... Milloin ja miten kannattaa ottaa yhteyttä?
  13. P

    **Heinikset -08 uuteen vuoteen -09**

    =) Ihan tulin katteleen, vieläkö täältä tuttuja löytyy ja onhan täällä... Meillä neitokainen kasvaa hyvin ja ryömii kovalla kiireellä siskojen perässä. Öisinkin tissitellään -ja kun on viimeinen vauva- en pidä kiirettä lopettamisella. Imettää aion tonne vuoteen asti, niin ei tartte alkaa...
  14. P

    *HEINIKSET 2008*

    Syksypäivää kaikille! Elossa ollaan ja hyvin voidaan... ei vaan enää tuu täällä roikuttua ( :( ) kun ei kerkee... Ristiäiset pidettiin sunnuntaina ja muutenkin kaikki hianosti. Neiti kasvaa kohisten, 3kk neuvolassa mitat 6005g ja 62,5cm. Isille oli annettu lupa aloittaa kiinteitä tarvittaessa...
  15. P

    Mitä tarkoittaa ap

    No mut saahan täällä kysyä... Itsekin asiaa ihmetelleenä... :xmas: Nyt jo tosi tuttu käytäntö. Ja av on Vauva-lehden "aihe vapaa", kerrottakoon sekin tässä. =)
  16. P

    Ovatko synnytyksesi menneet samalla tavalla?

    Mulla 3 synnytystä olleet lähes identtisiä, kaikki kestäneet n.2,5h ja alkaneet naps. Ei siis mitään ennakkovaroituksia tms. eka 40+0, toka 39+5 ja viimeinen 40+5. (Viimenen meni yli varmaan siks, että sattui sitten samalle päivälle kuin toka...) Tosin kaikki raskaudetkin olleet helppoja ja...
  17. P

    lidlin vaipoista puuttui kosteusindikaattoriviiva?

    :headwall: En ymmärrä mihin te niitä viivoja tarvitsette!!! Kroonikoiden (vanhusten ja vammaisten) vaipoissa oli ainakin 90-luvulla noita indikaattoreita, ja mun mielestä ihan järkyttävää. Ei nimittäin saanut säästösyistä vaihtaa vaippaa, ellei viiva ollut "loppuun asti". Kyllä mä vauvallani...
  18. P

    Siis voiko oikesti olla hammas?

    Sammas saattaa saada aikaan pilkut ja toisinaan vauvoilla on "helmiä", jotka häviävät ajastaan, en muista tarkempaa nimeä... :ashamed: Ei hätää! Seuraile vaan.
  19. P

    *HEINIKSET 2008*

    =) Heikka vaan kaikille! Eipä enää näköjään tule täällä "roikuttua", mikä varmaan ihan positiivistakin... Ollan ulkoiltu ja kerhoiltu jne jne. Pitävät nuo lapset äidin mukavan kiireisenä ja nyt kun maha ei enää ole tiellä ja hidastamassa, on taas kiva liikkua. Ei siis kerkeä koneelle kuin...
  20. P

    HEINÄMAMMAT 2008 ~loppusuoralla~

    :flower: Onnea uusille vauvoile perheineen! Ja synnytyssupistuksia "kärvistelijöille"! Kyllä täällä käydään henkistä tukea antamassa kunnes viimeinenkin odottaja saanut nyytin syliinsä... :hug: Meillä syödään ja nukutaan ja väännetään selkää myöten kakkaa... Eli hyvin voidaan! :D...

Yhteistyössä