Hakutulokset

  1. I

    Hehkutusta nahkahousuista

    ...päätin puolisen vuotta sitten, sovittaessani jalkaani kymmenen vuotta vanhoja nahkahousujani, kiinteytyä ja laihtua jonkin verran. En ole ollut dieetillä, olen vain kiinnittänyt huomiota iltasyömiseeni ja käynyt salilla säännöllisesti vähintään kerran viikossa. 1/2 vuotta sitten housut...
  2. I

    Päivän huvittavin uutinen

    Nyt meni entisöinti pieleen! Freskon Jeesus näyttää apinalta | Hullu maailma | Iltalehti.fi
  3. I

    Poskihampaasta lähti sitten puolet pois...

    ...viisi minuuttia sitten :/ Tämän lisäksi minulla on paha flunssa. Sama hammas on "paikattu" jo kahteen kertaan. Ärsyttävää. Toivottavasti hammasta ei ala nyt särkeä.
  4. I

    Keski-ikäinen, elämäänsä jo hieman kyllästynyt

    ...lammas maistuisi minulle paremmin pääsiäisenä kuin karitsa. Jotenkin en vain pysty syömään eläinten poikasia :( Eläinlapsiparat.
  5. I

    Jonsered!!

    Tässä veistos linkkinä, mistä sinulle mainitsin: Julkiset veistokset Mutta teoksen lahjoittajaa en muistanut, varsin osuvaa sinänsä: Viettäessään 60-vuotisjuhlaansa Oy Alko Ab päätti lahjoittaa Helsingin kaupungille julkisen veistoksen Salmisaaren rakennustensa lähituntumassa. Teoksesta...
  6. I

    Jonsered?

    Oletkos täällä?
  7. I

    Päivän teematortut

    ...onnistuivat kohtalaisesti. Mutta MITEN ihmeessä te saatte sen tomusokerivesisössön tasaiseksi renkaaksi vadelmahillon ympärille?!! Tein sokerimössön muoviseen leipäpussiin ja leikkasin kulmaan reiän ja pursotin siitä, mutta lopputulos nyt ei varsinaisesti muistuta konditoriatuotteita.
  8. I

    Olenko huono äiti...

    ...jos skippaan ulkoilun lasten kanssa myös tänään? Asumme pk-seudulla ja pakkasta nyt ei ole tietenkään niin paljon kuin pohjoisemmassa, mutta oikeasti KUKAAN MEISTÄ EI HALUA mennä tuonne pakkaseen? Paikkaan kyllä tilanteen leipomalla lasten kanssa myöhemmin iltapäivällä päivän teeman...
  9. I

    Teemalla tulee parhaillaan dokumentti vanhasta työpaikastani :)

    Olin töissä Hellaksella parikymmentä vuotta sitten. Nostalginen ohjelma ja nostalginen olo. Onneksi lähdin opiskelemaan ja päädyin nykyiseen ammattiini.
  10. I

    Mikä on hätkähdyttävin/ järkyttävin uni, minkä olet lapsestasi nähnyt?

    ...tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen. Minä näin koliikkisen esikoisen vauva-aikoina toistaiseksi järkyttävimmän unen: Olin kaukana Tellukselta. Seisoin valtavalla, antiikin teatterin tapaisella esiintymislavalla vauva sylissäni. Eri rotuiset humanoidit ympäröivät meitä täydessä...
  11. I

    Tänään työmatkalla nähtyä :D

    Noin 50-vuotias nainen työnsi lastenrattaita. Lastenrattaissa istui keskikokoinen sekarotuinen koira.
  12. I

    Kuopus sanoi paska ja esikoinen h*lvetti

    ...eilen iltapalalla. Kuopus oli oppinut sanan päiväkodissa ja esikoinen koulussa. Ehdotin hieman luovempia ilmaisuja tylsien kirosanojen tilalle, kuten: "Voihan pirteästi pierevä papukaija, voihan mukiin menevä männikkö, voihan kamalasti kelluva kenguru, mikrossa maukuva minimalistinen mäyrä...
  13. I

    Jukka Kuoppamäki kehui tänään kuopukseni...

    ...kiharoita. Totesi hänen näyttävän enkeliltä. En hennonnut todeta laulajalle kuopukseni hempeän ulkonäön olevan pitkälti silmänlumetta, vaan kiittelin vienosti hymyillen kohteliaisuutta :) No, hyvä että sentään joku perheessä kompensoi hieman synkähkön oloista äitiä.
  14. I

    Kaksipäinen käärme

    Kaksipäinen Kalifornian kuningaskäärme houkuttelee kävijöitä ukrainalaiseen eläintarhaan. Albiino käärme lainattiin Saksasta Jaltalle heinäkuun alussa. Eläintarhan johtaja Oleg Zubkov kertoo, että kummallakin päällä on oma tahto - eivätkä ne ole aina yhteneväiset. Päät saattavat kamppailla...
  15. I

    Gay-napakymppi. Jos loukkaannut herkästi, älä katso

    YouTube - Gay Napakymppi
  16. I

    Onnenpyörä

    http://www.youtube.com/watch?v=3m6XPzFP27Y&feature=related
  17. I

    Tunnnustan... :snotty:

    Otan yleensä asiat asioina työpaikalla jne., en juuri koskaan suutu töissä. Edellisestä vastaavasta kerrasta on seitsemän vuotta aikaa, ja olin silloin raskaana... Mutta tänään suutahdin kollegoilleni oikein kunnolla. Päästelin kirosanoja ja siansaksaa muistuttavan puolen minuutin...
  18. I

    Ultramariini

    ...sinulle on postia!
  19. I

    Tiesittehän Perussuomalaisten kannattajat,

    että Timo Soini vastustaa mm. esiaviollista seksiä, abortteja ja avioeroja?
  20. I

    Juutalainen uusnatsipariskunta

    Wife of Neo-Nazi finds out she's Jewish STORY HIGHLIGHTS * Poles are rediscovering their hidden Jewish heritage after WWII and the fall of Communism * Among them is a man who was once an anti-Semitic skinhead * After years of turmoil he is now an Orthodox Jew * In...

Yhteistyössä