Hakutulokset

  1. sipuli

    Opiskelevat äidit

    Millä te tän kaiken saatte fiksusti pakettiin? Kun mä opiskelin lähihoitajaksi ni tuntu niin helpolta paukuttaa töistä kouluun ja koulusta töihin ja tehtävätkin tuli tehtyä aina näppärästi yövuorossa. Nyt opiskelen monimuotona sairaanhoitajaksi ja töissä teen 75 prosenttista listaa, koulupäivät...
  2. sipuli

    Hei hei mitä kuuluu?

    Mä luen epätoivon vimmalla ruotsia ja mietin voiko muutamassa viikossa oppia koko kielen, ja välissä koitan blogia kirjoitella kun sen nyt menin aloittamaan! Mutta kyllä nyt ärsyttää kun ei aikaisemmin tätä taitoa yllä pitänyt, on se nyt hyvä koittaa sitten koko kieli opetella läpi että yhdet...
  3. sipuli

    päämäärä psykotiimi

    haitteko kukaan opiskelemaan tässä syksyllä nyt ja oliko toi päämäärä teillä psykologi tiiminä? Ihan mielenkiinnosta kokemuksia haluisin kuulla
  4. sipuli

    Mitä teille oikeesti kuuluu?

    Ilman tota hulabaloota, kiinnostaa kuulla mitä teille kuuluu? :) Juuri nyt tai vuosi ennen tätä, ihan sama :)
  5. sipuli

    Avomieheni on 9 vuotta nuorempi

    Mielipiteitä, kestääkö vai nou :P
  6. sipuli

    Aikuisiällä allergiaa/atopiaa?

    Itsellä varsinkin kyynärtaipeet ihan rikki, kutittaa ja punoittaa ja tulee raavittua :/ Silmät toinen. Kutittaa, tulee hierottua, jatkuvaa turvotusta ja kutinaa ja kipua! Olo on kun zombiella miltä varmaan näytänkin pahimpina päiviä :/ Ärsyttää vaikka alalla itsekkin on, ettei varmaa...
  7. sipuli

    Eskariin syksyllä?

    Mutta mikähän nykyisin mahtaa olla systeemi miten ilmoitetaan minnekkä mahdollisesti se oma nappula on päässyt? Nim. helmikuussa haettu ja olisi ihan näppärä tietää pääsikö toi puputti jonnekkin vaiko onko tämä nyt meidän kunnan ihan oma juttu pimittää tietoa sinne elokuuhun asti :P
  8. sipuli

    Hitsin etanat

    Kaipailis vinkkejä teiltä joilla etanat oikeesti olleet riesana ja olette ongelman jotenkin kuriin saanut. Netti nyt pursuaa ohjeita tuhkasta oluen juottamiseen, mutta meillä toi etsku kanta lähentelee jo kiinan väkilukua ja mä kaipaan jotain vinkkiä miten niistä eroon pääsisi suht...
  9. sipuli

    Etanat ongelmana

    Onko mitään keinoa millä ne saisi pysymään pois edes mansikkamaalta? :/ On niin hirveen hauskaa kun joka hitsin mansikkaa on nakerrettu, muutenkin tuntuu et joka askeleella rusahtaa :P Muuten niistä ei juuri haittaa ole ollut, mut toi mansikkamaan terrorisoiminen..!
  10. sipuli

    Loma.. En tykkää

    Tulee valvottua liian pitkään ja sormet on ihan siniset. Ikävä liian tiukkoja rutiineja ja aikatauluja ja hirveetä kiirettä enkä mä osaa nyt yhtään olla tekemättä mitään:xmas:
  11. sipuli

    Mites meidän ilta on sujunut?

    Mulle selvisi juurikin miun kiinanruusuni kohtalo, joka eräänä kauniina aamuna oli kynitty aivan täysin kolmosen toimesta. Saunavastaahan se siitä oli koittanut tehdä, niin kuin he isin kanssa tänäänkin vastat tekivät :) No, kiinanruusuun kasvaa uudet lehdet jo ja ilta-auinkokin hieman...
  12. sipuli

    Pysyvien hampaiden poisto lapselta

    Mä kyllä luulen että mä olen enempi paniikissa kun tyttö:ashamed: Te kenen lapsilta on poistettu pysyviä hampaita, puudutettiinko ihan vaan piikillä? Saiko siihen sitä puudutusjauhetta myös tai mitä lie? Oliko kamalan kipeänä sen jälkeen? Meillä tytöltä revitään kulmahampaat tuosta edestä ja...
  13. sipuli

    Ei tule nukkumisesta mitään :/

    Viime "yönä" nukahdin viiden maissa. Kuuma, kuuma, hiki ja kuuma. Mieskin painui telttaan nukkumaan.. Pienet univelat jo kertynyt näistä helteistä, niin paljon kun kesää rakastankin, mutta kymmenen astetta vähemmänkin riittäisi :snotty:
  14. sipuli

    Huomenna ketään menossa Wanajan festareille?

    Mie olen super iloinen että pääsen viikatetta katsomaan vaikka aluksi näytti siltä että jää väliin :) Jipii B)
  15. sipuli

    Vielä yksi kirppisjuttu, mitähän tästä voisi pyytää(my little pony talo tjt)

    Eli tommoinen, soi tosi rassaava tunnusmusiikki ja valot vilkkuu, jipikajee :) Paljon tolle viitsisi laittaa hintaa? Silloin kun neiti tuon vinkui itselleen, maksoi 70e, nyt en tiedä paljonko maksaa uutena.
  16. sipuli

    Kuinka pitkään teidän 8-9 vuotiaat saavat olla arki-iltoina ulkona?

    Ihan nyt mielenkiinnosta kyselen. Meillä on tuo neiti menee nukkumaan kahdeksan maissa arkisin, useimmiten lukee vielä sängyssään puoli tuntia-tunnin, mutta kasin pintaan pyritään olemaan jo sängyssä. Eilen vaan ovikello taas soi puoli yhdeksän maissa kun kaveri tuli pihalle hakemaan, vielä...
  17. sipuli

    Enkunkielisiä karaokebiisejä pinoon...!!!

    Jos tulisi mieleen, tulisi todella tarpeeseen nyt :snotty:
  18. sipuli

    Auttaisitteko taas vähän hinnoittelemaan noita kirppisvaatteita!

    Kun mä myyn niitä aina liiankin halvalla, mutta kun en uskalla kauheasti laittaa hintaa että ne kuitenkin menisivät kaupaksi.. Eli lähinnä nyt mietin noita tytön farkkuja kokoa 116-122/128, Voiko pyytää enemmän kun euron? Ovat tosi hyvässä kunnossa, suurimmassa osassa kuvioita. Entä...
  19. sipuli

    Kerättäisiinkö tähän kaikkea hauskaa, jookos!

    Kuvia, youtube linkkejä, vitsejä ym! Mulla on niin vinkeä olo että tekisi mieli nauraa kunnolla :D http://jylppy69.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=70904 Mie aloitan tällä, olen ehkä väsynyt mutta naurusta ei meinannut taas tulla loppua kun näin ton(voi myös kertoa lievästi ala-arvoisen...
  20. sipuli

    How i met your mother

    Seuraako kukaan muu? Ja onko tuo koskaan Suomen töllöstä tullut? Aivan loistava sarja, pakko aloittaa uusintakierros :laugh: :heart:

Yhteistyössä