Hakutulokset

  1. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei pitkästä aikaa! Terveiset täältä idästä! Pakkanen jyllää edelleen. Ankeeta kun ei pääse ulos.... Poitsu meinaa hyppiä seinille, kun eivät hoidossakaan voi ulkoilla. Meillä on tällä viikolla muutto. Muutetaan tuohon 40km päähän miehen ja minun kotikuntaan omakotitaloon. Oma rivari...
  2. Laylah

    1.5vuotiaan yölliset heräilyt APUVA

    meillä on ollu aina todella hyvä yönukkuja tämä 1,5v poika(nukkunut heräämättä 20.30-7-30), mut nyt viimeisen kuukauden aikana on alkanut tuo yöheräily. Meillä nukkuu omassa huoneessa, herää itkemään vaihetelevasti klo 24-5. Alkuun yritin rauhoittelua, mut itki aina kun lähdin (tai mies lähti)...
  3. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei! Neuvolassa tänään käyty. Onnikaan ei sieltä ihan pienimmästä päästä ole, 87,5cm ja 14150g eli ihan kunnon ukko :heart: MPR siirrettiin suunnitelmien mukaan 2v neuvolaan. Mä en niinkään vierasta tätä ikää, vaan tätä vuodenaikaa. Eli en halua antaa näin flunssakauden aluksi rokotetta ja...
  4. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hei pitkästä aikaa! Lukemassa olen käynyt, mut nyt yritän jotain raapustaakin. Hoito ja työt alkoivat elokuun alussa ja kaikki on mennyt sen suhteen tosi hyvin. Onni jää hoitoon pääosin mielellään ja tuntuu, että on kasvanut ihan kamalasti tuon hoitoon menon myötä. Lähti lopultakin...
  5. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hyvää juhannusta kaikille! Autot on kaksin kappalein pakattuna ja karavaani starttaa mökille. Ilma ei oikein suosiolliselta vaikuta, joten saa nähdä jaksetaanko Onnin kanssa sunnuntaihin asti, vai kömmitäänkö jo aiemmin kaupunkiin. Mutta leppoisia pyhiä! Laylah ja Onni 1v2kk :heart:
  6. Laylah

    Miten saa 1-vuotiaan juomaan maitoa nokkiksesta?!

    Meillä myös vuoden ikäinen poika. Ei ota koskaan maitoa mukista, olen jo lopettanut tarjoomisen kun kaikki sylkee pois. Juo siis aterioilla tavallisesta lasista piimää, jota menee oikein hyvin, sit syö kerran päivässä jogurtin/viillin ja yöksi kertaalleen sen 200ml maitoa pullosta, joten hyvin...
  7. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Zeena Meillä oli tuota samaa vajaa kuukausi sitten. Eli Onni heräsi ennen kuutta itkien ja koko aamu oli jatkuvaa marinaa ekoihin päikkäreihin asti. Mua ei olis nuo aikaiset aamut haitanneet, kun niihin on jo tottunut, mutta tuo Onnin aamuväsy oli tosi rasittavaa. Joskus nukahti vielä keskeen...
  8. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heissan! Täälläkin 1v bileet pidetty eilen. Olin illalla ihan raato kaikesta leipomisesta ja siivoomisesta ja hulinasta. Mukavaa kyllä oli ja mun tarjottavatkin onnistui hyvin, vaikka voileipäkakut etukäteen jännittikin niin ettei meinannut uni tulla :laugh: Onni jaksoi koko päivän tosi...
  9. Laylah

    Leivontaan apua

    Jees. Tuota 6 munaa itsekin mietin, mutta pelkäsin, että sopiiko. Kiitos :flower:
  10. Laylah

    Leivontaan apua

    eikö kukaan :wave:
  11. Laylah

    ulkoileeko kaikki lastensa kanssa

    Rattaillaan kyllä päivittäin lyhyesti tai pidemmästi. Sit poika (kohta 1v) jää vaunuun nukkumaan.
  12. Laylah

    Leivontaan apua

    Mulla on 2,8 litran vuoka. Monenko munan täytekakkupohjan tuossa vois tehdä? Kiitos jo etukäteen :flower:
  13. Laylah

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hui, apua! Pitääkö tosiaan opetella kirjoittamaan TAAPERO-osastolle? Vastahan me oltiin raskaana :o Tänne kuuluu taas kerran korvatulehdusta. Nyt jo kuudes... Käytiin maanantaina korvapolilla. Vielä ei ainakaan putkia laitettu. Sovittiin uusi kontrolli toukokuulle ja jos silloin terveet...
  14. Laylah

    Päänympärysmittoja

    Nyt löytyi, eli kuten muistelinkin, niin ihan omilla luvuillaan on, kahden viikon iässä 39,2cm kuukauden kohta näkyy puuttuvan ja 2kk iässä 43cm :laugh: Ja pään koosta huolimatta ihan on terve ja normaalisti kehittynyt poika ja ei tuo pääkään siis niin isolta näytä, kun sitä joka päivä katsoo...
  15. Laylah

    Päänympärysmittoja

    mistä tuo silmäniskut tuonne ilmestyi???
  16. Laylah

    Päänympärysmittoja

    Hei! Mulla kohta 11kk ikäinen poika, jonka pää on ollut aina iso ja kasvaa omalla käyrällään neuvolakäyrien yläpuolella. Mä etsisin sulle nuo luvut, mutta en löydä neuvolakorttia tähän hätään :ashamed: . Sen muistan, että syntyessä 37,5cm ja nyt 10kk neuvolassa 51cm. Pää on meillä ultrattu 4kk...
  17. Laylah

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    nostan ja kuittaan luetuksi :wave:
  18. Laylah

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Vuotaraaputtimelle :hug: ja kovasti jaksamisia. Mellä käytiin eilen 10kk neuvolassa ja hyvin oli Onni kasvanut. Painoa 11245g, pituutta 78cm. Motorinen kehitys on täällä ollut viikon sisällä aivan huimaa. Polviseisonnassa ollaan koko ajan, seisomaankin on jo muutaman kerran noustu ja...
  19. Laylah

    Ihan oikeasti se maito määrä..

    Suora lainaus korvikemutsien sivuilta on tuon ikäiselle 160-200ml x 4-5/vrk. Kahdella kiinteellä aterialla 300-500 on kyllä liian vähän. Tuon ikäisellä maito on se pääruoka-aine ja kaikki muu vielä sitä ekstaa. Meille neuvolassa sanoi 5 kk ikäisenä sen 700ml minimiksi.
  20. Laylah

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heissan pitkästä aikaa :wave: Kamalasti laiskottanut, enkä ole jaksanut kirjoittaa, vaikka monta kertaa viikossa käynkin lukemassa. Yritän parantaa tapani. Ihan ekaksi Kalenterille :hug: ja paljon voimia! Täällä Onni kasvaa ja kehittyy, mukavaa seurattavaa. Meillä edetään edelleen...

Yhteistyössä