Hakutulokset

  1. M

    Nyt oli viiminen pisara....en tiedä mitä tehdä.....taitaa tulla sotatila perheessä*huokaus*

    Uskoisin että ottaa opiksi tuon perusteella mitä kerroit eli katuu tekoaa ja itki asiaa. Antaisin asua kotona jotta voisi suorittaa opinnot paremmin loppuun eikä tarttisi murehtia tässä rytäkässä raha- ym. asumiseen liittyviä asioita. Lisäksi hänellä olisi perheen tuki jottei lähtisi niin...
  2. M

    Ekaluokkalaisten aamuhoitola myöhäänmenijöille-keksikääs hyvä nimi tälle!

    Minä mietin samaa, että voisi ottaa aamu- sekä iltapäiväkoululaisia huollettavaksi...mietin että jos siitä saisi kunnalta vieläpä palkkaa niin siitä kehkeytyisi osa-aikatyö =)
  3. M

    kaikki jotka haluavat moderaattooreiden vaihtoa , laittaa viestiä ylläpidolle

    Kiitoksia :flower: Yöllä on pakko nukkua ;) mutta ymmärrän huolesi toki.
  4. M

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Tässäpä nostelen tätä jotta olisi muillekin hyötyä =)
  5. M

    Jännitysniska...

    Hmmmm, Emmiliini, mulla diagnosoitiin Fibromyalgia toissa kesänä. Sun oireet tuntuu kuin omiltani, mutta mulla oli lisäksi syke yli satasen, eli leposyke n. 110. Kun aloitin uudelleen Triptyl (ei klotriptyl joka on voimakkaampi) lääkätityksee, aloin nukkumaan taasen ja pystyin rentoutumaan...
  6. M

    Vietän tässä hiljaista hetkeä taas :(

    Otan osaa suureen suruun! :hug: :heart: :hug:
  7. M

    Helou kaikki Wanhat palstalaiset! =)

    En muista, oletkohan sitten "uusi-vanha"??? :D mutta aikojen alusta olen palstaillut mutta nykyisin toooodella vähän enää. Mutta moikkaampa kuitenkin :wave:

Yhteistyössä