Hakutulokset

  1. Y

    Puhuva mies - onko täysi myytti vai omistaako joku sellaisen?

    Pakko tarkentaa, että en odota että mies jutteliskaan niinkuin naiset. Odotan kuitenkin että jonkinlaista syvällisempääkin keskustelua olisi edes joskus tarjolla. Puhumme miten työpäivä on mennyt ja lasten asioista, mutta jos haluan puhua esim. siitä, miten haluaisin syventää suhdetta ja todella...
  2. Y

    Miten ihmisillä on varaa elää niin leveästi? Teidän mielestänne ihan tavisperheellä on muka varaa kaikkeen.

    Sä oot sh ja netto 1600? Ite oon LH ja netto tässäkin kuussa 2350e. Pitäiskö sun hakea duunia, mistä saa rahaa? Oot ilmeisesti jossain yksityisellä?
  3. Y

    Puhuva mies - onko täysi myytti vai omistaako joku sellaisen?

    Itse olen nyt elämässäni toisessa vakavassa suhteessa, edellinen kesti 12 vuotta ja tätä nykyistä takana nyt 3 vuotta. Alkuhuuma alkaa väistyä ja tajuan että olen taas siinä tilanteessa, että haluaisin puhua ja kehittää tat suhdetta ja aivan oikeasti tutustua mieheni ja että hän todella tuntisi...
  4. Y

    Baltic Princess ja Silja Europa vaihtoivat satamia

    Ai, mä ihan ymmärsin, että oli pakko saada Turkuun jotain uutta Siljaltakin, ettei kaikki siirry Viking Linen puolelle uuden laivan myötä. Itse en ole käynyt Vikingillä 15 vuoteen, tänä vuonna todellakin aion mennä, sen verran tasokkaan oloinen laiva ainakin vielä!
  5. Y

    Tein tänään päätöksen olla kesäkunnossa 2013!!

    Pidetään ketju yhdessä ylhäällä! Ja paino alhaalla!! Chala: tuo kauppakuittien tarkastelu on hyvin järkevä päätös! Itse keräsin viime marraskuun ja joulukuun kaikki kuitit ja tulos oli, että melkein 400 euroa oli mennyt aivan turhuuksiin kuten suklaapatukat ym. pikaiset kauppareissuilla...
  6. Y

    Tein tänään päätöksen olla kesäkunnossa 2013!!

    Taitaa multa yks tsemppari löytyä, muuten on aika hiljaista tämä kannustusjoukkojen saaminen. Sen takia ajattelinkin, et jos tänne muistais laittaa välillä aina jotain niin kannustetaan toinen toisiamme :)
  7. Y

    Tein tänään päätöksen olla kesäkunnossa 2013!!

    Tällä hetkellä siis painoa on 77 kiloa, 4 kiloa siihen napsahti, kun lopetin tupakanpolton. Olen aina keksinyt ties mitä verukkeita siihen, etten pysty laihduttamaan. Mutta kun en enää eilen saanut lempi "biletys" housujani mahtumaan (joita kokeilin vain huvin vuoksi), päätin, että painoa lähtee...
  8. Y

    Miksi verikoe pelottaa minua?

    Joko piikki tai verikammo, ei siinä oikein muita vaihtoehtoja ole. Kerro tämä asia näytteenottajalle ja pyydä, että hän kertoo, mitä on tekemässä, koska sinä aiot katsoa muualle, ettei sinun tekisi niin pahaa.
  9. Y

    Alapää märkä jatkuvasti, mikä voi olla vikana?!

    Jos saisin mieluummin naisnäkökulmaa :)
  10. Y

    Alapää märkä jatkuvasti, mikä voi olla vikana?!

    Alapää on jatkuvasti märkä, tulee kirkasta vuotoa, ei mitenkään pahanhajuista. Koko ajan myös tekee mieli seksiä. En ole raskaana. Koskaan aiemmin ei oo ollu vastaavaa, alkaa jo huolestuttamaan.
  11. Y

    Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

    Sul on ihan surkee nimi, sori vaan... Pitää olla kuten mulla: Miia :laugh:
  12. Y

    Suosittelen muuten..

    omas on kuitenki! harvemmin sitä kukaan käskee vieraan blogia kommentoida ... :whistle:
  13. Y

    H&M:lta tilaaminen

    no sä et ole laittanut tilinumeroasi sinne palautuslappuun niin siks ne pyytää sua soittamaan sinne, et asia saadaan selvitettyä. Mikä siinä soittamisessa niin kamalaa on?
  14. Y

    Kuinka usein piristätte sisustusta ostamalla uusia viherkasveja?

    Mä piristin sisustusta tänään oikein urakalla ja heitin kaikki kukat menemään! Tuli muuten yllättävän avaraa! En usko että lähiaikoina ostan ainuttakaan lisää.
  15. Y

    G: Ensisanasi/reaktiosi, jos raskaustesti näyttäisi plussaa NYT!

    Voi per****! Tulee "kiva" keskusteluilta jahka toiset lapset saadaan nukkumaan :whistle:
  16. Y

    Remppaajille ja rakentajille: Kuvia huoneista joissa on maalatut seinät, myös värikoodi!

    Jotai sellasta ajattelinkin! Mä haaveilen, jos meille saatais pattereille joku kaunis kotelo, tulis se kukkalauta vähän niinku samalla :)
  17. Y

    Remppaajille ja rakentajille: Kuvia huoneista joissa on maalatut seinät, myös värikoodi!

    Mitä tuon kotelon alla on vai onko muuten vaan rakennettu? Tarkoitan siis tuota, jossa tuo ruskea levy päällä. Kivannäköinen!
  18. Y

    Missä kännykkämallissa voi käyttää 2 sim-korttia?

    toka vastaus oli mun. eli mulla oli joku benefonin puhelin sillon ja siinä soneran ja saunalahden liittymät. oli kaks paikkaa puhelimessa, mut vain yks toimi kerrallan. Ihan peestä!

Yhteistyössä