Hakutulokset

  1. A

    40+ so what wol.12

    Hei kaverit...... oisko luulotautia vai mitä... mutta nyt kun en enää aloittanut niitä Primoja niin tänään Kp 20 ja tissit pinkeät, nipistelevät ja hellät... ei meinaa mahtua hinkkiliiveihin... Kuten silloin pari v sitten kun tärppäsi...Todennäköisempää kuin tärppi se, että muuten vaan...
  2. A

    40+ so what wol.12

    Voi pimpula !! MrsBree Toivotaan kaikki oikein kovasti että syke maanantaina sieltä löytyy :hug: ..voimahaleja...
  3. A

    40+ so what wol.12

    Tintti-Tiivari Hei ! Ikää on mulla mittarissa reilun parin kk kuluttua 48. Jonkinlainen (kamala!!) ikäkriisi puristaa rintaa. Sielu käy vielä rippikoulua, mutta vuosille ei mahda mitään ja se on hyväksyttävä. Monesti olen kuullut sanottavan myös, että jos luomusti raskautuu, ei ikää tarvitse...
  4. A

    40+ so what wol.12

    Iida-KaroliinaKiitos onnitteluista. Onnea myös teille kovasti paljon !! :flower: Toivotaan että kaikki menee hienosti loppuun asti. Saako kysyä missä hoidon saatte ? Itse olen jotenkin "hoito-kammoinen" ja yleensäkin "lääke-vastainen", vaikka mies ehkä olisi siihenkin valmis. Tosin hänkin...
  5. A

    40+ so what wol.12

    Hei vaan ! Piti pitkästä aikaa tulla kurkistamaan mitä tänne kuuluu. annekristiinan ja Iida-Karoliinan bongasin joukosta, jotka ovat samoilla ikävuosilla vielä haaveilemassa. Ihanaa että on muitakin jotka vielä jaksavat :wave: Itselle on tapahtunut kaikenlaista parin vuoden aikana. Vauvaa...
  6. A

    40+ so what wol.12

    Niin piti vielä laittaa tuo ikäkin..... 46 on mittarissa,,,, niin että hirvittäähän se tämmöinen vauvakuumeilu... Väittävät kyllä nelikymppiseksi tai jopa alle... hyvin osaan siis huijata.
  7. A

    40+ so what wol.12

    Hei vaan hei kaikille :D Täällä minäkin roikun epätoivo kintereillä .... Saa päivittää kp 5 tänään. Gynelle aika varattuna puolentoista viikon päähän, silloin on kierron puoliväli ja nähdään missä mennään. Onko tällä lyylillä eloa enää ollenkaan. :whistle: Tasaiseen menee elämä... paitsi...
  8. A

    40+ so what wol.12

    No niin , nyt voisi päivitellä AinoEmpulle kp 1. ja siivetkin saa laittaa, viime elokuussa siis km viikoilla 12. Ja yritystä alkaa olla kolome vuotta takana ja 3 lasta ennestään ja ensimmäinen yhteinen on toiveissa. Minäkin taidan olla niitä jotka käyvät täällä hiljaksiin ja harvakseen...
  9. A

    40+ so what wol.12

    Wappua siskot !!:cool: Elossa ollaan, vaikka viime elokuun jälkeen en ole tainnut täällä pahemmin käydäkään. Vielä toimi tunnuksetkin. Tiedoksi uusille kuumeilijoille.... taidan olla melkoisen ehtoopuolella tässä kuumeilussa. ... Vielä kuitenkin uskalletaan salaa toivoa... se tuskin katoaa...
  10. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    .... Kiittää kaikkia myötäelämisestä ja kannustuksesta. Olen päättänyt palata tänne vielä ... toivottavasti päättäväisyyteni palkitaan :) Olemme toipuneet yllättävän hyvin koettelemuksesta. Ihanaa odotusaikaa kaikille toivottelee AinoEmppu matkalaukkuhässäkän keskeltä.... sekä...
  11. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea Vauvatoiveelle poikavauvasta! ja iiiso hali! Meille kuuluu surullisia uutisia..... Onni-masuasukki ei kasvanut kuten piti. Eilen 10+0 olin päivän sairaalassa ja suoritettiin kaavinta. Lääkkeillä normaalisti tyhjennys tehdään, mutta matkan vuoksi sain kaavinnan, joka on matkaa ja...
  12. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    ...tulin minä kaapista ulos.... On ollut kaikenlaisia kiireitä.. Ja jännitys suuri, kun ei oikein nyt tiedetä onko kaikki hyvin vai ei. Alku-ultrassa "kotona ollaan" tilanne, viikkoja oli vaivaiset 5+2. Viime viikolla kävin tutun gynen luona epävirallisesti, näkyvyys laitteesta johtuen...
  13. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    :p Siis 8+0 menossa
  14. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    :hug: Onnea mur-mur Toivottavasti viiva vahvistuu ja hcg nousee pilviin. Paljon liimaa ja tarraa että pysyisi tiukasti kiinni ja kasvaisi ihanasti. oivikki voi harmitus... ite mietin onko kaikki sittenkään kunnossa kun en ole kertaakaan oksentanut vieläkään.... Hyväksi kokemiani...
  15. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Onnea Siiri Rouvalle Mulla kyllä masu pumpsahtaa heti alkumetreillä esille, niin on ollut joka kerta... nyt ei viel' voi puhua kunnon vauvamasusta, mutta tänäänkin töissä olin huomaavinani vatsaan kohdistettuja katseita.... osa tietysti vähän odotteleekin että lisäännymmekö vai miten käy...
  16. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Discovery ai sorry :laugh: .... ei etuilla ei... hehe.... välillä muistan ikäni.... usein tuntuu kuitenkin edelleen kaksvitoselta... vaikkakin viisaammalta kuin silloin B) Oikeasti elämä on ihanaa just nyt ja tämän ikäisenä... :heart:
  17. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Minultakin :hug: Padmalle menetyksestä :hug: Ensioire tästä raskaudesta oli mulla tissien pingotus ja arkuus... ja tuntuu kans että kuppikoko paisuu päivittäin... jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin jo hyvissä ajoin ennen synnytystä saa myös alkaa pitää liivin suojuksia kun alkavat...
  18. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Mukavaa perjantaita :flower: Tervetuloa Lokakuu :hug: täällähän meitä on ... itse taidan olla vanhin tällä hetkellä :D Meidän neuvola aukeaa kesätauolta vasta ensi viikolla, jolloin pääsen aikaa tilailemaan... Omien laskujen mukaan LA olisi 15.3.2011 Päivät kuluvat taistellessa...
  19. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Huomenta kaikille :hug: Tänään on hyvä aamu, toistaiseksi. Tänään alkoi 8. vko , hitaasti mutta varmasti mennään kohti turvallisempia (toivottavasti) viikkoja. Kahden viikon ulkomaanmatka lämpimään lähestyy --> nyt -jumboon shoppailemaan jotain kesäistä matkalle mukaan. Jaksuja...
  20. A

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    MrsBree Onnea !! Kalat-merkkistä vauvaa odotetaan molemmat :heart:

Yhteistyössä