40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tämä vanhus ei myöskään tykkää uudesta uudistetusta kakspluslookista. Pöh.

Tervetuloa Rominas.

Eilenkin kirjoittelin pätkät, mutta sitten koko sivusto kaatui ja niin meni tämän mamman tekstit. En sitten enää jaksanut myöhemmin yrittää uudelleen...

Mä alan oleen ihan ryyd. Siis väsynyt ja vi&%¤#tunut. Väsyttää siis ihan sikana, vaikka nukun yli 8 tunnin yöunet (pätkittäin kylläkin) ja tuntuu ettei töissä kuunnella ollenkaan. Jotain jos kysyn tai pyydän (lähinnä tarkennuksia), niin kaikki menee "raskauden" piikkiin. Haistakoot huilun. Istuminen töissä tuottaa vaikeuksia, vaikkei vatsaa vielä kunnolla olekaan, kävin jo eilen ostamassa H&M:ltä äitiyslegginssit (vaikken todellakaan ole mikään legginssi-ihminen) ja tunikan (vaikken ole tunikaihminenkään), jottei mikään paina... äippäfarkutkun on siitä ikävät, ettei niitä saa auki ja istuessa tuntui että menee nappi vatsanahasta läpi. Tänään taas töissä ihmeteltiin mun vatsan pienuutta "Siis mitä sä sanoit? Marraskuussa jäät äitiyslomalle? Missä sun vatsa on? Mullahan on suurempi vaikken ole edes raskaana..." Noh, kyllä se tyyppi siellä vaan ihan normaalikokoisena kasvaa vaikkei mulla tän kummosempaa kumpua ole. Olen ympäripyöreä.

Mullakin taitaa olla noita supistuksia. Kylläkin aivan kivuttomia. Aamuisin vatsa menee muutaman kerran aivan pinkeäksi. Onks se nyt sit sitä?

- erittäin väsynyt Siiri S, 23+2 (viikon päästä lisäultra)

|O
 
Ihanaa, ihanaa...Vauvatoive yllätti!! Toivottavasti siellä äidillä ja pikkuisella pojalla kaikki hyvin :heart:

Siiri...joo..raskaaksi tullessaan nainen menettää kaiken kyvyn käyttää järkeään ja kaikki mielenilmaukset ainakin tosiaan pistetään raskauden piikkiin. "Ne on ne hormonit..."Pah. :kieh: Ja mitä mahan kokoon tulee niin äimistelijöitä riittää molempiin suuntiin. Joidenkin mielestä mun maha on valtaisa ja toisten mielestä ei ole juuri mitään...:confused:

Pinkkis
 
Vauvatoiveelle hurjasti onnea pienen pojan johdosta :heart: Vähän jo tälläistä ounastelinkin, kun ei kuulunut mitään...toivotaan että kaikki hyvin :hug:

Terri
mä kysäisin eilen neuvolassa terkalta näistä luomista, ja hän sanoi heti että hormoonit asialla. Mulle on tullut tuohon kaulaankin sellasia pieniä, joita mä aina venyttelen joskus aikani kuluksi :D Selässä olevat alkavat nyt olla sellasia sormenpäänkokoisia ja tummuneet, aion kyllä ne leikkauttaa heti tilaisuuden tullen. Meillä suvussa melanoomaa....tekee vähän säikyksi!

Tervetuloa Rominas ja onnea :flower:

Voi että piti vielä jotain kommentoida, mutta mulla menee hermot nyt tähän läppäriin...lisäksi tästä loppuu akku, täällä kun on nyt ukonilma niin en viittinyt tuota pöytäkonetta avata...
Eli toisella kertaa!
ja nää sivut on kyllä nyt sanonko mistä...:mad:

Terveisin Unna ja Toivo 31+5
 
Hei naiset...voi ryökäle, mun ei onnistunut kirjautua vaikka tilasin uuden salasanan :mad:eli jouduin muotoilemaan käyttäjänimen uudestaan:).
Muuttokuormakin vihdoin saapui...Ja kävin paikallisessa sairaalassa kontrollissa sen hoitavan lääkärin luona, joka meitä hoiti 4 vuotta sitten kohtukuoleman yhteydessä. Jännitti hirmusti. Mutta pikkuisella kaikki hyvin:heart:. Erona suomalaiseen systeemiin on että mitään yksityiskohtaisia mittoja ei anneta, vaan kerrotaan vaan yhteenveto. Saan nyt vähän tiuhempaa kontrollia kun nuo viikot jolloin tyttäremme kuoli masuuni lähestyvät. Onneksi, vaikka edessä on varmaan pitkät ja raskaat viikot...

Täällä pohjoisessa mennäänkin syksyä kohti. Ihanaa keskiviikkoa kaikille
lokakuu
 
Viimeksi muokattu:
Rominas Tervetuloa tänne!! :wave: :heart: onnea vielä kerran plussasta. :flower:
vauvatoive Tuhannesti onnea pienen pienestä pojasta!!! =) :flower::heart:
Täällä iskenyt totaalinen väsymys ja kuitenkaan en saa nukutuksi kunnolla, ehkä n. neljän tunnin unilla nyt menty toista päivää. :mad: |O :(

MrsBree ja Lahja 9+3
 
Onnea Vauvatoiveelle poikavauvasta! ja iiiso hali!

Meille kuuluu surullisia uutisia..... Onni-masuasukki ei kasvanut kuten piti. Eilen 10+0 olin päivän sairaalassa ja suoritettiin kaavinta. Lääkkeillä normaalisti tyhjennys tehdään, mutta matkan vuoksi sain kaavinnan, joka on matkaa ja tulehdusriskiä minimoiden ajatellen varmempi saada kohtu tyhjäksi kerralla.
Olemme mieheni kanssa kovin murheellisia..... Itkut on nyt kuitenkin itketty melkein loppuun ja yritämme uudelleen kunhan yhdet kuukautiset ensin tulevat.
Lähdemme kahden viikon matkalle, Hemmottelemme toisemme piloille asti ja palaammme toivottavasti uutta yritysintoa puhkuen syksyiseen suomeen.

Kaikkea hyvää odottajille, Synnyttäneille ja muillekin pinolaisille :)
Toivottavasti tapaamme pian uudelleen! !

Terveisin AinoEmilia
 
Vauvatoive teki tosi yllärin! Onnea! Tänään viimeksi asioilla ollessani häntä mietin ja ajattelin, että kumpa jotain kuuluisi pian.

Ihan alkoi itseä hirvittää, että apua, vauvahan voi syntyä milloin vain. Vauvateen laskettu kun oli 8 päivää omani jälkeen.

AinoEmilia Iso:hug: Mukavaa matkaa kuitenkin. Hyvä, että hemmottelette toisianne.
 
vauvatoive pikkisen poikasen synnyttänyt jo!!!:heart:

:flower:ONNEA IHAN HURJAN PALJON JA VAAVIN TUOKSUISIA PÄIVIÄ!!!:flower:

Ps. Tulethan kertoilemaan kuulumisianne, kunhan olet ensin pienen kera rauhassa kotiutunut!!:)


:heart:mur-mur
 
AinoEmilia...olen todella pahoillani :'( Jaksuja, palauttavaa lomaa ja toivottavasti saamme sinut pian takaisin odottajiiin :hug:

Meillä oli tänään kokoarvio äippäpolilla. Tämänhetkiseksi painoarvioksi antoi n. 3800 eli ihan jättivauvaa ei olisi tulossa, mutta tuhti tyttö kuitenkin. Arvio heittää helposti kuulemma sen 10% ja kuten monet on kokeneet niin voi heittää sit enemmänkin. Mutta normisuunnitelmin edetään. Ei tarttis mennä kauheesti yli kyllä sais mun puolesta jo pian syntyä. :rolleyes:

Pinkkis 38+3
 
40 ja plus


Nimimerkki............monesko..........LA

Sukulaku ................2 lapsi...............27.7.2010, Naistenklinikka
Nirzu (42)................8 lapsi...............1.9.2010
Pinkki69 (40)...........1 lapsi...............6.9.2010 Naistenklinikka
Miina70 (39)............4 lapsi...............6.9.2010, LKS
Emily67 (42)............1 yhteinen........xx.xx.xxxx
Roosamaria69 (40).3 lapsi...............17.9.2010, Naistenklinikka
tete-a-tete (41)......5 lapsi...............20.9.2010
miita1969 (40)........3 lapsi...............23.9.2010 Tyks
Discovery (40++)....6 lapsi...............10.10.2010
Unna68 (41)...........3 lapsi...............18.10.2010
Rinja (40)................x lapsi...............15.11.2010
Tirlittan1968 (42)....2 lapsi...............15.11.2010 Jorvi
Jannika (39)............1 lapsi...............28.11.2010 Kätilöopisto
Jääräpää (xx)..........3 lapsi...............2.12.2010
Siiri S (39)................1.lapsi..............20.12.2010, TAYS
minnihiiri68(41)........2.lapsi..............22.12.2010, PS
Surina70(40v.).........x lapsi..............23.12.2010 PS
Ninni-70 (40)............2 lapsi..............25.12.2010 Naistenklinikka
Lokakuu...........................................26.12.2010
DolceVita (41)...........5 lapsi.............29.12.2010
Maikki (43)................2 lapsi..............01/2011
Teekuppi (40)...........4 lapsi..............25.1.2011
Oivikki (42)................1 lapsi.............22.1.2011
sela (41)...................4 lapsi.............29.1.2011
happihyppy (39).......3 lapsi..............1.2.2011 OYS
Naappuli (44)............3 lapsi..............xx.xx.xxxx
Padmashree (40)......1 lapsi..............xx.xx.xxxx
Little Bear (38).........1 lapsi...............4.3.2011
MrsBree...(40)...........x lapsi...............27.3.2011
Rominas (xx)............2 lapsi................xx.xx.xxxx

Syntyneet:..............................LA..................Syntynyt
Tirulii (41)................1 yht........24.1.10...........22.1.2010 tyttö
Äiti murmeli (42).....4 lapsi.......27.1 2010.......1.2.2010, tyttö
Johanna68 (41)......4 lapsi.......24.4.2010.......28.2.2010 poika
Päikki (41)..............2 lapsi.......3.7.2010.........17.6.2010 poika
Star (43).................3 lapsi.......2.7.2010.........24.6.2010 tyttö
Jadette (40)............3 lapsi.......6.7.2010 ........2.7.2010 poika
Hepuli71 (39)..........2 lapsi.......1.7.2010.........8.7.2010 poika
Minni (46)...............2 lapsi.......12.7.2010........12.7.2010 poika
Kääkkänä (34)........5 lapsi.......27.7.2010........15.7.2010 poika
Kaislakerttu (43).....3 lapsi.......9.8.2010..........2.8.2010 tyttö
vauvatoive10 (43)..3 lapsi........20.8.2010........28.9.2010 poika

Kadonneet lampaat
Metsämamma.(43)..xx lapsi..................LA.21.12.2009

Taustajännäilijät:
Annekristiina
Uudi
Mur-mur
Riikkaliisa

Vanha ketju:
40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onnittelut Rominas plussasta ja tervetuloa joukkoon, ilmoittele ikäsi ja la niin saan ne lisättyä listalle. Laita yksärinä, voi olla etten huomaa kun harvakseen nykyään täällä ehdin käymään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä