Hakutulokset

  1. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Mun ajatuksena on tehdä mummolle 75v-lahjaksi sukupuutaulu ristipistoilla. Onko kukaan tehnyt? Kuvia tai ideoita asiaan liittyen ottaisin mielellään vastaan :)
  2. D

    Ristipistojen harrastajia?

    Mun ajatuksena on tehdä mummolle 75v-lahjaksi sukupuutaulu ristipistoilla. Onko kukaan tehnyt? Kuvia tai ideoita asiaan liittyen ottaisin mielellään vastaan :) (Laitan tän saman Mitäs Nyt?-palstalle, kun siellä liikkuu enemmän porukkaa :))
  3. D

    Kokemuksia Mirena-hormonikierukasta?

    Saan synnytyksen jälkeiseksi ehkäisyksi valita ilmaiseksi joko Cerazette-pillerit tai Mirena-hormonikierukan. Cerazetteista mulla on kokemusta edellisen imetyksen ajalta, ei todellakaan sovi mulle! Siis meinaan nyt valita kierukan. Minkälaisia käyttökokemuksia teillä on hormonikierukasta? Onko...
  4. D

    Pienen lapsen pahat (isot) palovammat, miten parantuneet?

    Meillä 1,5v kaatoi kiehuvaa vettä päällensä ja on nyt nukutettuna teholla. Onko jonkun lapselle tapahtunut vastaavaa ja miten lapsi on toipunut? Kauan joutui olemaan sairaalassa? Kuinka pahoja arpia jäi? Kaikki kokemukset otan kiitollisena vastaan, meillä kun nyt mennään vaan päivä kerrallaan...
  5. D

    Mitä voi tehdä paahtoleivän reunoista?

    Teen huomiseksi voileipäkakkua paahtoleivistä. Leikkasin leivistä kovat reunat pois ja nyt mietin, voisko niistä tehdä esim. jotain leipätikkuja? Onko jollain kokemusta? Yritän olla ekologinen :D
  6. D

    Olisko kenelläkään kokemusta sikiön (munasarja)kystasta?

    Meidän vauvalla (nyt rv 38+2) on todettu munasarjakysta. Lääkärit (olen käynyt kolmella eri lääkärillä ultrassa) sanovat, ettei ole syytä huoleen, mutta kukaan ei ole osannut sanoa, mitä sille mahdollisesti tehdään syntymän jälkeen. Vauva siis ultrataan syntymän jälkeen ja sitten päätetään, mitä...
  7. D

    Mustat nikit, jelppiä uuden palstan kanssa, jos joku osaa käyttää :)

    Mistä ihmeestä nään mun kirjottamat viestit? Siis ei yv:t vaan ihan pinoihin kirjottamat viestit?!
  8. D

    Te, jotka ootte saanut estolääkitystä ea-supistuksiin,

    millä viikolla vauva lopulta syntyi? Itse sain lauantaina estolääkityksen rv 33+3 ja mietin nyt, miten yleistä on, että tällaisessa tapauksessa vauva syntyy ennenaikaisesti, kun rv 34+0:n jälkeen synnytystä ei enää estetä. Piti kysyä sairaalassa, mutta unohtui :(
  9. D

    Runo vauvaonnittelukorttiin?

    Laittakaa nättejä runoja/tekstejä, jonka vois laittaa korttiin ystävälle, joka on saanut poikavauvan. Kiitos! :flower:
  10. D

    Onko kenelläkään termosmukia?

    Ostin just sellasen, mutta siinä ei lue saako sen pestä tiskikoneessa. Tietääkö joku?
  11. D

    Koti olis siivousta vailla, mutta näin kuumalla ei millään jaksais...*turhis*

    Raskaanakin vielä olen... Suuren suuria motivaatio-ongelmia aloittaa siivous! Enhän oo ainoa, joka ei vaan nyt jaksais?
  12. D

    Onko kukaan lähiaikoina eristänyt rintamamiestalon vinttiä lämpimäksi?

    Mitä tuli maksamaan ja miten toteutitte? Olisi suunnitelmissa tehdä yhdestä vintistä vaatehuone.
  13. D

    Mistä juhla-asu häihin rv36?

    Tarvitsen ensi kuussa puvun häihin, raskausviikkoja mulla on sillon 36. Mistä olet löytänyt kauniita äitiysmekkoja, jotka olisi soveliaita häihin? (ei mitkään pienen budjetin häät, eli taviskesämekko ei oikein käy). Vuokrausta harkitsin, mutta hinta olisi 120?, en todellakaan maksa tollasta...
  14. D

    Suosittele kännykkää ekaluokkalaiselle!

    Oon ostamassa kummipojalle 7v lahjaksi kännykkää. Tarkoitus olisi ostaa simppeli peruspuhelin, jossa ei ole kameraa, nettiä, mp3:sia tai muutakaan "ylimääräistä". Nokiaa olin ajatellut helpon käyttöjärjestelmän takia, mutta saa suositella muitakin merkkejä. Mitä puhelimia teidän junioreilla on...
  15. D

    Te, joilla on Akta Graco Cosmic Comfort xtp!

    Meillä on kyseinen istuin takapenkillä selkä menosuuntaan. Onko kukaan asentanut istuinta niin, että istuimen alla oleva jalka ei olisi pystyssä, vaan taitettuna istuimen alle? Niin istuimen saisi pystympään ja etupenkille enemmän tilaa. Käyttöohjeissa sanotaan vain, että se tukijalka (istuimen...
  16. D

    Rusinat yhtä pahasta kuin karkit pienelle?

    Onko tosiaan noin? Siis tiedän kyllä, että niissä on hedelmäsokeria ja täten hiilihydraatteja paljon, mutta onko ne oikeasti yhtä pahasta 1v:lle kuin karkit?! Meillä on nimittäin periaate, ettei anneta karkkia/keksiä/pullaa vielä varmaan ainakaaan vuoteen eli alle 2v. Anoppi sitten morkkasi mua...
  17. D

    Pitäis siivota, mutta en vaan saa aikaseks *turhis*

    Voisko joku vähän motivoida jotenkin, täysi tiskikone puhtaita ja täysi tiskipöydällinen likasia astioita odottaa... Ei menis kauan sen selvittämiseen, mutta kun ei vaan saa aikaseks alottaa... Lapsikin on päikkäreillä, eli olis täydellinen hetkikin sille, blaah. |O
  18. D

    Suosittele hyvää kirjaa!

    Huomenna olis tarkoitus käydä kirjastossa, mutta ei ole mitään ideoita kirjojen suhteen. Suosittele kirjaa, joka on jotenkin jäänyt sun mieleen! Pieni info kirjan sisällöstä olis kiva myös =) Kaikki tyylilajit käy, en siis etsi minkään tietynlaista kirjaa, vaan uusia lukukokemuksia =)
  19. D

    Liika kofeiini raskausaikana?

    Mun on erittäin vaikea pitää mun päivän kahvimäärä kolmessa kupillisessa. Olisko jollain laittaa jotain linkkiä tai kertoa mulle mitä liika kofeiini voi aiheuttaa vauvalle? Nyt viikkoja mulla 17+1.
  20. D

    Emmaljungan (tupliin) sadesuoja?

    Onko kukaan ostanut Emmaljungan rattaisiin sadesuojaa jostain syystä erikseen? Yleensähän se kuuluu siis pakettiin. Oon kattellu huuto.netissä käytettyjä tuplia, joissa ei syystä tai toisesta ole sadesuojaa mukana. Mitähän se mahtaisi maksaa erikseen ostettuna? Soitan kyllä...

Yhteistyössä