Hakutulokset

  1. Hitsin Pimpula

    Haluun PELATA!

    En oo aikoihin pelannu huonepelii ja nyt tekee mieli! :p Alotin tätä: http://www.gamershood.com/flashgames/7432 Tuleeko joku mukaan? :)
  2. Hitsin Pimpula

    Tytölle ilmestynyt suun ympärille ihottumaa. Kokemuksia???

    Tänään huomattiin tytön suun ympärillä ihottumaa. Eivät ole nyppyjä vaan näyttävät verenpurkaumilta (ovat kuitenkin pistemmäisiä). Ei ole syönyt viime päivinä mitään muuta uutta ruoka-ainetta kuin Rucola-salaattia. Nyt aloin miettimään, että jos ei olekkaan ihottumaa.. Kuuluuko johonkin...
  3. Hitsin Pimpula

    Vanhemmista, ulkomaisista lasiastioista tietävät!! Tulkaas kurkkaamaan!

    Mulla on tälläsiä astioita, jotka meidän äiti ja isä on saanut häälahjaksi vuonna -75. Astioita on mennyt vuosien varrella useita rikki ja haluaisin näitä lisää. Olen yrittänyt netistä ettiä, mutta en tiedä millä sanoilla hakisin.. :/ Oiskohan tällä sarjalla jokin nimi? Pohjassa lukee vain...
  4. Hitsin Pimpula

    Ystävyyden puu

    http://www.lahjaksilehma.fi/lahjakauppa/id/03 Mä ostin tollasen ja lähetin ystävilleni sen välityksellä ystävänpäivä toivotukset sähköpostitse. :)
  5. Hitsin Pimpula

    Teini-ikä! Eikö tän vois ohittaa?

    Mulla on 13v tyttö (täyttää 2kk päästä 14v). Kaikki on menny ok. Ei paljonkaan mielenosotuksia. Nyt tytär on alkanu seurustelemaan vajaan vuotta vanhemman pojan kanssa. Pojan vanhemmat ovat kunnollisia ja vanhoillisiakin.. Oon kuitenki löytäny pojalta nettisivut jossa tietty nimimerkki ja...
  6. Hitsin Pimpula

    Laihduttajat, nyt LIDLiin! :)

    Ostin itelleli käytetyn soutulaitteen, mut sit sain vielä päähäni hakee sen torstaina Lidliin myyntiin tulleen stepperin. Tosi hyvä laite! Siinä on kalorilaskuri, aika- ja askelmittari, mutta liike jonka tekee on tosi tehokas lanteista alaspäin. Tekee meinaan pientä sivuttaisliikettä, joka saa...
  7. Hitsin Pimpula

    NUUTTIPUKIN päivä tänään

    Muistutukseks vaan. Pitäis kaupasta lähtee hakeen patukoita kun en eilen muistanu tätä päivää.
  8. Hitsin Pimpula

    Mikä näistä laitteista paras/tehokkain laihdutuksen kannalta?

    Soutulaite Kuntopyörä Stepperi Jos lenkkeilyn lisäksi vaikka tv:tä kattoessaan "vemputtais"?
  9. Hitsin Pimpula

    Lapselle pellavansiemenrouhetta?

    Mulla on ollut vähän ummetusta ja ostin itelleni pellavansiemenrouhetta. Tuon meen 3v tytön vatsa myös temppuilee usein ja mietinkin, että voisko hänellekkin antaa sitä esim. teelusikallisen päivässä? Pitäisköhän vatsan kunnossa?
  10. Hitsin Pimpula

    SUOMIPOPPIA!

    Vanhaa tai uutta :) 101 - Aaamuyö http://www.youtube.com/watch?v=tAQhq1cTdjc
  11. Hitsin Pimpula

    Älä juo Shellin lasinpesunestettä

    IS: Myrkytystietokeskus varoittaa, ettei Shellin sinistä lasinpesunestetiivistettä pidä missään tapauksessa juoda. Kolme ihmistä on joutunut Meilahden sairaalaan nautittuaan sitä. Eräissä muissa lasinpesunesteissä on "vain" denaturoitua etanolia, mutta Shellin sinisessä lasinpesunesteessä...
  12. Hitsin Pimpula

    hitsi ku oli hyvää pitkästä aikaa!

    Syötiin äskön iltapalaks hedelmäsalaattia (omenaa, mandariinia, banaania, ananasta) ja rahkaa. :p Jostain syystä meen joulun herkkupöydästä on hävinny kaikki muut paitsi hedelmät. No nyt tuli käytettyy niitäki ja jääkaapista löyty vielä rahka- ja kermapurkki.
  13. Hitsin Pimpula

    NYT ÄKKIÄ APUA!!! kinkusta ja pussista!!

    Meinasin äsken laittaa kinkun uuniin ja totesin, että multa puuttuu kinkkupussi!! :headwall: Mitä nyt?? Onko kukaan tehny ilman pussia, onnistuuko? Mä en oo koskaan.. :|
  14. Hitsin Pimpula

    AARGH, kolmevuotiaat..

    Siivosin äsken keittiössä, kuulin ku tyttö (3v siis) kävi vessassa ja pesi sitten kätensä. Sen jälkeen meni takas olkkariin. Vähän ajan päästä tepasteli taas eteiseen ja mutisi mennessään, että "pitää hakee sateenvarjo kun täällä sataa" ja taas paineli takas olkkariin. Siinä vaiheessa joku...
  15. Hitsin Pimpula

    Hmm.. Kasvot kuvassa?

    Tos on kuva World Trade Centerin tuhosta. Eikö ookki kasvot tossa savussa vasemmalla? Vaiko vaan hyvää mielikuvitusta? :)
  16. Hitsin Pimpula

    Täällä on tullu LUNTA!!

    Miten ihmeessä saan sen pysymään maassa? Joku jäädytyslaite? :D
  17. Hitsin Pimpula

    Mitä teinit nyt kuuntelee?

    Täytyy myöntää, etten tiedä mitä kaikkee meen tyttö 13v kuuntelee. Aattelin ostaa sille uusia levyjä, mut en haluais kysyä siltä ettei menis ylläri pilalle.. kuuntelee ainaki jonkin verran jotain räppiä ja suomalaista musiikkia, mut sen tarkemmin en tie..
  18. Hitsin Pimpula

    Kankaan värjäys kattilassa, APUJA??

    mulla Levafix värejä. Googlella en löytäny ohjeita ja mun kansio unohtu koululle :headwall: Teen 35liuoksen, mutta miten se siitä eteenpäin menikä? :o pitikö kangas laittaa sinne kylmään veteen vai vasta kun vesi on kuumentunu? Oliks se 60 astetta? Kuin kauan sitä piti pitää? Ja...
  19. Hitsin Pimpula

    Häviääkö muilta viestejä?

    Jäi niin vaivaamaan ku tosta peliketjusta on hävinny mun viesti. Mitään asiatonta siinä ei ollu, joten johtuuko tästä palstan tökkimisestä vai mistä :o
  20. Hitsin Pimpula

    Kertokaas mulle mitä tarkottaa UNTUVATYYNY?

    Ostin joku aika sitten K-kaupasta meille melko kalliit untuvatyynyt. Kuvittelin et ne on niinku "höyhen-tyynyt". Mut mitä vielä.. Toiseen tuli reikä ja sisältä pursuaa muovisilppua ja jotain pumpulia :kieh:

Yhteistyössä