Hakutulokset

  1. RazZmatazZ

    Nyt mä lähen pihalle....

    lumitöihin! Hittolainen että on tullu paljon lunta! :headwall: Sonmoro! :wave:
  2. RazZmatazZ

    Millä mä saan tän oksennuksen hajun pois?!?!?

    Kädet haisee ihan oksennukselle vaikka oon pessy saippualla ja käsidesiäkin käyttäny!! |O :x Nyt on pienimmäiselläkin (9,5kk) se tuhannen mahatauti! :kieh:
  3. RazZmatazZ

    Sitkeä vaippaihottuma!!!!!

    Mikä avuksi? Tähän mennessä on kokeiltu daktacort, pimafucin, bepanthen, sinkkisalva... ja nyt viimeisimpänä tyttö on ollut 1,5viikkoo täysin maidottomalla ruokavaliolla. Ja hitto vie, heti ku luulin että nyt se ihottuma hävis, nii seuraavana aamuna se on tullu takas! :kieh: |O Mikä...
  4. RazZmatazZ

    Nyt minä painelen koisimaan!

    Öitä kaikille ja kauniita unia! =) :wave:
  5. RazZmatazZ

    Voiko käyttäjätunnusta vaihtaa!?!?!?

    Mulla on nii hitsin hankalasti kirjotettava käyttäjätunnus että haluaisin sen vaihtaa mutta miten se tapahtuu, pitääkö ottaa johonki modeen tai ylläpitoon yhteyttä? Niin ja en nyt tarkoita nimimerkkiä vaan sitä käyttäjätunnusta joka laitetaan sisäänkirjautuessa! =)
  6. RazZmatazZ

    Saako Pampersin

    nallemerkeillä enää mitään? Kannattaako niitä ottaa talteen? Joskushan niillä on ainaki saanu fisher pricen leluja...
  7. RazZmatazZ

    Parempaa Uutta Vuotta kaikille palstailijoille!

    ...vai vieläkö ehtii toivotella? :whistle: Näin vuoden alkuun kekkasin heti mainion nimimerkin itelleni. :D
  8. RazZmatazZ

    Onko kenenkään lapselle tehty vatsalaukun tähystystä?

    ...tai paksusuolen tähystystä? Kertokaa kokemuksia!! Meillä on maanantaina meno kumpaankin tähystykseen, jännittää ja pelottaa että mitä sieltä löytyy... :(
  9. RazZmatazZ

    Oh no! Kakkanäytteen otto lapselta!

    Siis miten toi nyt sujuis mahd. helposti? Kyseessä on 5vuotias joten potallekaan ei kovin mielellään alkais. Vinkkejä, anyone?
  10. RazZmatazZ

    "Eiku äiti, miten se meni?!?"

    Menikö se näin että "aukaiskaa portit tasoittajalle?!?" Kysyi 5vee kerholainen, olivat aamulla laulaneet tuota laulua kerhossa eikä hän nyt millään muistanut että miten se menikään! Oikeestihan se siis menee niin että "valmistakaa Jeesukselle tie tasaiseksi, aukaiskaa portit...
  11. RazZmatazZ

    Kalakeiton ohje...

    Nyt paras ohjeesi kalakeiton tekoon!! Kiitos! :flower: :) pst. kalana ois pakastesei...
  12. RazZmatazZ

    Ja lunta sataa!

    Niin missä? Meillä ainaki täällä Pohjois-Pohjanmaalla satelee! :wave:
  13. RazZmatazZ

    Jokohan Kärppämatsi on loppunut?!?!?

    Niin. Tietäiskö kukaan?!?! :wave:
  14. RazZmatazZ

    Kirpparin huutispinon 2.sivu

    Toimiikos muilla tuo kirpparin huutispinon 2. sivu?!?! Ku mulla se ei näy! :kieh: Tyhjän sivun aukasee, kettuileeko mun kone vai tökkiiks se oikeesti?
  15. RazZmatazZ

    Minkä kokoinen pyörä n.134cm pitkälle?

    Kuuklettaa yritin vaan enpähän löytäny, onneton. :headwall:
  16. RazZmatazZ

    Hippolippaan tyhjennyspäivä!

    Niin, onko noita enää olemassakaan? Meidän käpykylän osuuspankki ei oo järjestänyt herranvuosiin hippolippaan tyhjennyspäiviä! Eli lapsiasiakkaat on siis tyystin unohdettu! |O
  17. RazZmatazZ

    Porkkana-perunavelli pistää vauvan oksentamaan!!!?

    Päivällä annoin 100ml muksun porkkana-perunavelliä 6kk:n ikäiselle ja nyt viiden aikaan tyttö alkoi oksentaa, siis ei mitään pikku pulauttelua vaan suoraa oksennusta kaaressa! :o Nyt on oksentanut neljään otteeseen ja mä vaan ihmettelen että miten pienestä voi tulla noin paljon oksua! :|...
  18. RazZmatazZ

    Voi helvata mikä äiti pojan kaverilla!!!!

    Eilen meidän poika oli "Kalle" kaverillaan leikkimässä ja sinne tuli heidän luokkakaveri "Jesse" joka alkoi houkutella poikia mukaansa kiskalle karkin ostoon. Kalle oli tottakai heti menossa mut meidän poika oli sanonu että ei mennä, se on tylsää. Pojat oli vaan jatkanu että mennään pian nyt...
  19. RazZmatazZ

    Päästäisitkö 7-vuotiaan yksin kioskireissulle?

    Päästäisittekö vai pitääkö edes tuon ikäisen vielä kulkeakkaan missään karkinostossa kiskalla? Erilaisia näkökulmia kiitollisena vastaanottaisin! =)
  20. RazZmatazZ

    Miks mua ahistaa!?! :(

    Siis hengitystä ahdistaa, tuntuu niinku kurkunpää ois jotenki turvoksissa eikä henki tahdo kulkea kunnolla. :( Toki saan hengitettyä mutta tuntuu niin raskaalta! Tää oire ilmaantuu aina sillon tällön, ei oo mitenkään säännöllistä enkä tiiä mistä johtuu. Pitäis kai mennä lääkäriin mutta...

Yhteistyössä