Hakutulokset

  1. J

    Arvostele häämenu juhannushäihin

    Kelpaisi!
  2. J

    Jokaisen vanhemman kannattaisi kyllä lukea Anna Wahlgrenin Lapsikirja!

    Ei tarvii. Melko turhake. Annan omat lapset muuten ovat nyt aikuisena kertoneet että äitinsä oli melkoinen hirviö
  3. J

    Mitä mä teen väärin?? vähähiilarinen ruokavalio

    Ja höpö höpö tuo 3 kertaa päivässä. Ei ole olemassa mitään tollasta sääntöä. Monet karpit syö 5 ateriaa päivässä. Minä syön 2 jokaisen pitää löytää oma itselle sopiva tapa. Toisekseen karppaus tai VHH EI OLE DIETTI. . Toivoo yksi hyvin pitkän linjan karppi
  4. J

    Radiojuontajat

    Jaajo ja aamulypsyn porukka
  5. J

    Mikä on kauheinta mitä oma äitinne on teille sanonut?

    Sama. 2kk ton jälkeen äiti kuoli haimasyöpään.
  6. J

    Helsinki ei arvosta yh:ia enää yhtään, käännyttää jo sairaalan ovelta pois

    Sitä luovutettua maitoa annetaan sairaalassa esim. Pienille ja hyvin sairaille keskosille. Kyllä minä siinä kohtaa haluasin että sitä maitoa ei oteta tosta vaan keneltä vaan. Nuo kriteerit pitää täyttyä
  7. J

    Listaa kaikki kasvikset ja hedelmät, joita olet tänään syönyt! Raakana, kypsennettynä ruoassa, yms.

    Kurkkua Salaattia Tomaattia Tomaattimurskaa Sipulia Valkosipulia Paprikaa Kesäkurpitsaa Chiliä
  8. J

    A2: Äidit töihin!

    Juuri sen naisen takia kanava vaihtui. No ehkä en sano mitä ajattelen....
  9. J

    mitä kannattaa ottaa kiinalaisessa ravintolassa?

    Sitruunakanaa <3
  10. J

    Sohvaset-lastenohjelma

    Olenko ainoa, jota tää ärsyttää niin suunnattomasti että on pakko poistua paikalta? Tosin ei tota lapsestkaan meillä jaksa katsoa...
  11. J

    Minkä ikäisenä lapsi voi suunnilleen alkaa hiihtää, luistella, lasketella ja lumilautailla?

    Just käytiin 3-vuotiaiden ryhmän kanssa aamulla luistelemassa päiväkodista. En tiennytkään et ne on siihen liian nuoria. Ihan hyvin juo osasivat jo....
  12. J

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Näin juuri! Näin toimii ammatillinen opettaja. Ja näin toimin ainakin minä, ja meidän päiväkodin henkilökunta. ja jokainen joka on tätä alaa nähnyt enemmänkin kuin 6kk. News Flash jos sun työpaikalla on aisat päin persiitä ja huonoilmapiiri kandeis katsoa peiliin ja tehdä sille asialle...
  13. J

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Ensinnäkin tuon ikäisenä sinulla EI voi olla suurta kokemusta päiväkotimaailmasta. Sen kertoo jo asenteesi yksityistä päivähoitoa kohtaan. Ai ei ole siivojaaja on sotkua? Olen töissä yksityisessä. Ja kyllä meillä on siivoja. Ja keittiöihminen itse tekee lasten ruuat. Leivät leivotaan itse jne...
  14. J

    URAÄIDIT: Kysy lastentarhanopelta mitä ikinä mieleesi tulee päiväkodin todellisesta arjesta!

    Ajattelin ihan samaa. Itse olen ollut nyt 12v LTOna ja silti en voi antaa yleispäteviä vastauksia siitä miten homma toimii. Ja hymyilyttää just nää 6kk töitä tehneet juuri valmistuneet jotka tietää kaikesta kaiken kun tulevat töihin. Olin itsekkin samanlainen. No kyllä se siitä Siperia opettaa...
  15. J

    Perintöasiaa!!

    Sen B:n perintöosuus menee hänen lapsilleen, minusta sisaruksilla ei ole merkitystä jos on lapsia.
  16. J

    Perintöasiaa!!

    Sen B:n perintöosuus menee hänen lapsilleen, minusta sisaruksilla ole merkitystä jos on lapsia.
  17. J

    Laihduttajat,mikä on teidän sallittu herkku? ja onko mitään mitä laihduttaja voisi napostella?

    Terveelliseen ruokavalioon kuuluu myös rasva. Mutta vastaus kysymykseen. Kirsikkatomaatit, tai stevialla makeutettu kermavaahto ja marjat kaakaonibseillä

Yhteistyössä