Hakutulokset

  1. W

    ***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

    heippa! täällä kirjoittele 09/08 syntyneen pojan äippä. Palstailin samaisessa ketjussa viime syksynä. Kuumeilu jäi taka-alalle palstoineen. Mutta päätin ilmestyä takaisin kun on taas innostuttu yrittämään pitkän tauon jälkeen. Kierrot ollu nyt pari viimestä kk ihan sekasin.. Sen tiedän...
  2. W

    Mun kaveri ehkä tulee mun kans työskentelemään:)

    okoo.siis ihQ :D
  3. W

    Paljonko SINUN tilillesi tulee kuussa rahaa (ansiotulot + tuet yhteensä)?

    sama täällä. yhtä kituuttamista.
  4. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    mitä ihmettä. Bongasinkohan oviksen?? :O torstai-perjantai jyskytti kivasti kihelmöiden oikeanpuoleista munasarjaa, ja oltiipa sitten torstai-perjantai välisenä yönä peitonheilutus hommissa.. Nyt tänään alko limat. Ihmettelinkin kun eilen oli olo niinku ois ollu pientä lämpöä? Siis semmonen...
  5. W

    ONko teillä aina jälkiruoka lounaan ja päivällisen jälkeen?

    Eipä ole. Jos olisi niin rahaa palaisi varmaankin paljon. Tokihan sitä voisi tehdä halpoja jälkiruokia mutta ehkä kerran viikossa on jotain rahkaa,soppaa,tms jälkkärinä jos sillonkaan..
  6. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    dirty dancing: nii-i en hirmuna itekkää tyksi clearbluesta, koska aikanaa anto mulle vääriä vastauksia..Samote predictor. Mulle riittänee ihan halppis kamat. Ja toiseksi ne on niin vit** kalliita, että ihan hirvittää jokku ovulaatiotestitki maksaa niinku viimistä päivää.. noh. eiköhän ne...
  7. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    OOn taas kaivellut netinkautta kaikkea mahdollisia ihme juttuja. tämmönen tarttu silmään! Kp CLEARBLUE Fertilitetsmonitor NYHET! ja tässä tohon kuuluva lisäosa Teststickor till CLEARBLUE Fertilitetsmonitor NYHET! teksti suoraan suomennettu google kääntäjällä: Testaa nauhoja...
  8. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    kp 15 :) yk 9.
  9. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    tein aikoinaan noilla clearbluen orkkis testeillä ja sain joitain haituvia näkyviin. innoissani olin ja ostelin toisia testejä jotka oli sitten puhtaita negoja ja sieltähän ne menkat sitten jossain vaiheessa tuli..en halua masentaa tai muuta, mutta se riippuu niin paljo jokaisen kohdalla :)
  10. W

    Mitä mieltä tästä muodonmuutoksesta?

    alempi parempi :) kaunis nainen.
  11. W

    Mistä saisin yhden soittoäänen puhelimeen ilman mitään kuukausimaksuja ja liittymisiä??

    jos sullon semmone nykyaikanen känny, missä tuli mukana jonkulainen usb piuha tunge koneeseen ja lisää puhelimen kansioon :)
  12. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    lisäystä edelliseen.. oon muuten lopettanu tupakan polton!! Josko asialla olisi jossain vaiheessa tulevaisuutta positiivinen merkitys raskaaksi tulossa.siitäkin kun niin paljo toitotetaan joka paikassa..
  13. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    voi ei.. ja minä heti mielissäni että ompas vain tuote.. No jos jättäis sitten kokeilematta ? jännittää sinne yksityiselle gynelle meno, oon aina käyny kunnallisessa..Saakohan sieltä helpolla ne clomit ja terot tai jotain? Ainakin kaveri oli saanu.. mutta jokainen ihminen on erilainen :D voi...
  14. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    http://www.linnanapteekki.fi/sumuCMS/tuotekuvat/1269845748.jpg TOIMISKOHAN TUO LINKKI OIKEIN? :o
  15. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    ei hittoko noloa.. en älynny ettei se sitten tuukkaan suoraan se linkki.. se oli jotain liukuvoidetta jossain emätinpuikoissa jotka on tarkoitettu raskautta YRITTÄVILLE...siittiöille jotain hyvää tavaraa *NOLOSTUU* :ashamed:
  16. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    seikkailin netissä ja löysin tämmöisen jutskan... onko kukaan käyttänyt? Meinasin, että pitäisikö kokeilla..jos vaikka onnaisi? :) Verkkosivuapteekki.fi - Terveyttä ja hyvinvointia
  17. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    onnea plussan saaneille!! :) *halituksia tätskyn kohdanneille* omaa napaa: Eilisestä asti ollu oksettava/etova olo.. Mikä on mun mielestä outoa, mutta joskus tämmöistä on. Alavatsa jotenki oudon turvonnut, niinku vatsalihakset kipeinä?? En ole kyllä tehnyt mitään liikkeitä tms mitkä...
  18. W

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

    heipsan. Itselle iloisia uutisia, sain ajan yksityiselle gynelle. Jossa tod.näk ultrataan munasarjat jos oikein puheista ymmärsin.. Ja tutkitaan onko missään vikaa. Siellä kait määrätään ne clomit ja terolutit vai mitkä lie? Määrääköhän ne sielä heti eka kerralla ne? :O:confused: täti...
  19. W

    Milloin joulusuklaat tulee kauppoihin?

    joskus lokakuussahan noi tulee ainakin täällä pohjoisessa joissain putiikeissa on jo lokakuun puolivälissä sitä ja muutaki krääsää tarjolla. Parhaimmillani nähny jollain ikkunassa jouluvalot jo lokakuun lopulla :vampire: itsekään en paljoa syö konvehteja enkä joulumakeisia. Tuli sen verran...

Yhteistyössä