Hakutulokset

  1. Y

    Lappeenrannassa halpa varhaisultra?

    Tervehdys! Kovasti tahtoisin tietää missä täällä leprassa pääsisi suht edullisesti varhaisultraan?! :)
  2. Y

    Flunssaako.?

    Mua on palellu tässä jo varmaan viikon verran joka pv ja yöt on sitten vaan yhtä hikoilua... Miekkosella ei ole ollenkaan kylmä ja mulla koko ajan sormet ja varpaat jäässä ja iho kananlihalla.... Voisko olla vaan pelkkää flunssaa vai josko ois VIHDOIN tärpänny...?! Kokemuksia, kiitos?! :)...
  3. Y

    SOLARIUM

    kertokaahan mulle mistä voisin itselleni hankkia kotiin kokovartalosolariumin.?! mielellään sellaisen arkku mallisen... tai jos jollain on myydä niin huudelkaa ihmeessä.!! kiitän :)
  4. Y

    uusi hauvavauva.<3

  5. Y

    Viikon ruokalista..

    Kertokaas mulle kotimammat ja tietysti muutkin, että mitä tekisin koko ensiviikon töissä ruokaa kahdelle lapselle.? Lapset 5v ja 1v3kk, syövät melkeempä kaikkea. Ruoan tulisi olla suht helppoa tehdä ja aika nopeaa.. Laatikkoruokia, kastikkeita, mitä vain melkeempä.. Ideoita kiitos :)
  6. Y

    ~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

    Kaikki esikoisesta haaveilevat tervetuloa! Ilmoittakaa tietonne, jos haluatte mukaan!:) AKTIIVIT: ansku-82 anu84 butterFly88 Cladoceran elviir-a EtanaLilli HaLLeBeRRy Haaveileva-85 HappyFeet HayLina Hlemmur hippopotamus80 Jeip Jezze kaz Kiharapää Kilu09 LauraAnnika...
  7. Y

    SEINÄJOKI.

    Kertokaas mulle immeiset, että millainen paikka Seinäjoki on asua.?! Tänks:)
  8. Y

    Uusi hauvavauva.<3

    Perjantaina meille tulee uusi vauva :heart:
  9. Y

    terveellistä..

    ajattelin tehä tänään oikeen terveellistä ruokaa :D HAMPURILAISIA :p itse teen pihvit... väliin tulee cheddar juustoo, ananasta, majoo ja punasipulii. namnamnam :p joutuuki sit vetää iltalenkin pidemmän kautta:D noh, kai sitä joskus saa herkutella... kiitos ja anteeks:)
  10. Y

    diabetes ja vauvakuume

    onkos täällä muita, jotka sairastavat diabetestä ja kuumeilevat tai ovat jo saaneet lapsen.? miten on vaikuttanut raskautumiseen ja kuinka on raskaus edennyt.? olisi mukava kuulla kertomuksia :)
  11. Y

    nettipeleistä tietävät APUA.!

    mikä ihme se oli sellanen peli, missä piti etsiä sekaisesta huoneesta kaikkea.? linkkiä.? kiitos :)
  12. Y

    ~Kesän Kuumeilijat~

    uusi kierto ja uudet kujeet.! nyt paaaaaljon plussia tänne, ja mukaan saa liittyä :) +++++ :whistle: yöperhonen-..............kp1/28..........yk15..........1.toiveissa marjutti86..................kp2/33..........yk2............1.toiveissa
  13. Y

    LOHJA.?!

    voi apua.. kertokaas mulle millainen paikka Lohja on asua.? mahdollisesti saatais sieltä päin rivari ja nyt ois kiva tietää että millainen paikka se on.? helsingistä ois siis muutto sinne.. sekä negatiivisia että positiivisia tuntemuksia ja kokemuksia otetaan vastaan :) kiitos.!
  14. Y

    Koirien uusivuosi

    Saako jostain netistä katsottua/kuunneltua sitä koirille tarkoitettua "harjoitusvideota", missä on rätinää ja pauketta.?! koira raukoilla ensimmäinen uv edessä ja oishan se vähän hyvä harjotella.. ehkä tosin vähän liian myöhään.. :/ YP :wave:
  15. Y

    ~Great Girls~ vol.2

    uutta pinoa siis kun rupes toi vika sivu vähä jökkii.. :) teretulemast uudet ja vanhat.!!!
  16. Y

    lääkärit, sairaanhoitajat tai muut tietävät HOI.!!

    joku siis joka tietäis... mikä elin tai vastaava on vasemmalla puolella alavatsassa.? on niin perkuleen kipee että silmät hikoo koko ajan... :o kipu on niin voimakasta, että ei pysty edes liikkumaan.!!! umpparin kaltaista kipua, mutta vastakkaisella puolella.. apuja kiitos :)
  17. Y

    ihana neiti.<3

    voi ihanaa, kummityttö tuli yökylään.! on se vaan niin neiti aurinkoinen.:) :heart:
  18. Y

    JIPIIII.!!

    jes.! voitin veikkauksen joulukalenterista 100e :) ei ois saanu vielä raaputtaa, mutta se niin poltteli tossa vieressä... ja nyt voin ostaa uuden :)
  19. Y

    Kaunista.

    http://www.vau.fi/templates/Article____85817.aspx hauskasti kirjoitettu teksti :)
  20. Y

    närästys..

    miksi, oi miksi.? miksi täytyy närästää näin paljon..? koko päivän närästänyt ihan tajuttoman paljon.!! enkä mielestäni ole syönyt mitään joka voisi aiheuttaa tämän..... mistä johtuu.?? :o

Yhteistyössä