SEINÄJOKI.

vieras
Sellainen kun muutkin suomalaiset pikkukaupungit. Itse ahdistuisin kuoliaaksi, mutta toiset tykkää. Siellä synnyin ja elämäni ensimmäiset 19 vuotta vietin, ei ole ikävä.
 
ööö
pieni. 30 000asukasta tässä keskustan ympärillä. Huumehörhöjä ja huumerikollisuutta yhtä paljon kuin hesassa kun katsoo koko suomen tilastoja. Ihmiset vaikeasti luokseen päästäviä, etäisiä ja todella kateellisia kaikesta. Muuten ihan kiva:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sellainen kun muutkin suomalaiset pikkukaupungit. Itse ahdistuisin kuoliaaksi, mutta toiset tykkää. Siellä synnyin ja elämäni ensimmäiset 19 vuotta vietin, ei ole ikävä.
tunnetaanko me??
Katsoin profiilisi. En usko. Olen lähes 10 vuotta sua vanhempi eikä mulla ole sun ikäisiä sisaruksiakaan.

 
Meeri78
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
Kertokaas mulle immeiset, että millainen paikka Seinäjoki on asua.?!

Tänks:)
Seinäjoki on ihan hieno paikka, kun sen oikein oivaltaa. Mitään valtavaa suurkaupungin tuntua tai city-sykettä täältä ei löydy ja itse keskusta ei esim. hienoja rakennuksia tai puistoja löydy. Mutta itse olen viihtynyt tässä sopivan pienessä "maalaiskaupungissa". Ja myös ympäristökunnista löytyy monia hienoja ja vireitä paikkoja, jonne voisin perheen kanssa muuttaa.
 
vieras
Puhukoot kukin omasta puolestaan. Tänne Tampereelta aikoinaan muuttaneena ja kotiutuneena en enää pois lähtisi. Täällä on lapsiperheen hyvä asua ja olla. Ei mikään pikkukaupunki vaan ihan sopivankokoinen kaikiinen palveluineen ja kauppoineen. Koulut on ihan hyviä ja erityislasten koulunkäynti huippuluokkaa. Asunnot kohtuuhintasia ja vuokraasuntojakin saa hyvin. Mitä vielä haluaisit tietää?
 
ja kumma
No varmaan oli sunnuntaina "siivotonta" kun oli Vauhtiajot,jotka siis pidetään kerran vuodessa (jos sitäkään aina) ... :/

Ja huumehörhöjä..? No toki löytyy, jos tapanasi on kuljeskella keskustan kaduilla öisin, aivan kuten muissakin kaupungeissa.

Itse olen huumehörhön tavannut ehkä pari-kolme kertaa Seinäjoella viimeisen 20 vuoden aikana ja kyllä, käyn myös yöelämää viettämässä. Enempi on niitä vanhoja vaarattomia juoppoja.

Kiva, pienehkö kaupunki jossa tosiaan on kaikki palvelut lähellä. Työpaikkoja tosin tietty vähänlaisesti verrattuna isompaan paikkaan, liikekeskuksia kylläkin tulossa koko ajan lisää parin vuoden sisällä.

Ei musta kuitenkaan mikään erityisen kaunis kaupunki, jos lähtisin pois joskus niin Tampereelle tai Jyväskylään.
 

Yhteistyössä