Koirien uusivuosi

Saako jostain netistä katsottua/kuunneltua sitä koirille tarkoitettua "harjoitusvideota", missä on rätinää ja pauketta.?!
koira raukoilla ensimmäinen uv edessä ja oishan se vähän hyvä harjotella.. ehkä tosin vähän liian myöhään.. :/

YP :wave:
 
vieras
Jos eka uusivuosi vasta voi olla etteivät pelkääkään. Vie ulos ennen pahinta pauketta ja ovet ja ikkunat kiinni ja ole itse rauhallinen. meillä 3:sta vain yksi on pelkuri. Kaksi muuta makaa pöydällä ja katsoo raketteja.
 
meillä on tehty niin, että ollaan pennusta asti käytetty ampumaradalla kuuntelemassa ja aina kinkkua tai nakkeja mukana menossa..kiinnitetään huomio siis johonkin muuhun, kun taustalla paukkuu..viime uutena vuotena heittelin pihan täyteen nakin palasia, ku noi sit kilpaa ettivät niitä ja ympärillä kauhee pauke...:)
 
kiitos vastauksista :)

meillä tuo toinen on muutenkin vähän arkajalka ollut aina, niin saattaa vähän jännittää. nuorempi ei oikeen säiky mitään :) eiköhän tästä selvitä, eikä se niin vaarallista ole vaikka ne vähän pelkäisivätkin :)
 
meillä ruoka toimi oikein hyvin, eivätkä pelkää ja siinä ei ole mielestäni mitään pahaa!
nytkin joulun alla tuo lintukoira alkoi seisoa ja pälyillä lintuja, kun joulukadun avajaisissa ammuttiin raketteja:D
 
hassua
Mun todella arka venäjäntoy/italian vinttikoira mix on uutena vuotena rakettien paukkaessa koko yön tuossa ihan vieressä niin kuin ei mitään outoa tapahtuiskaan :d se on niiiiiiin arka piski mut sitten hirvee jytke ja pauke ja tää koira ei ees korvaa lotkauta :D
 
oma käytös vaikuttaa!
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Älä tee siitä tällaista numeroa.. Äläkä vauhkona kyttää koiran regointiakaan paukkeen alkaessa. Oot vaan ihan kuin jytke olisi aivan normaalia..
tää toimi meillä -kun ei itse hössää, ei koirakaa hermostu. meillä vasta viides uusivuosi oli se kohtalokas - ekaa kertaa islloin oltiin koiruuden kanssa ulkona keskellä yötä (mökillä kaveriporukassa) ja silloin kai ne raketit sit oli liian lähellä, ja sen jälkeen on ollut hiukka ongelmaista.... tosin nyt kolmessa vuodessa taas rauhoittunut paljon, ei esim enään pelkää läheisen varsukunnan harjoituksia, eikä ukkosta (kuten siis silloin heti sen huonon uudenvuoden jöälkeen).
 

Yhteistyössä