Hakutulokset

  1. NiRon

    Ikärajoista...

    Tää on tää ikuisuuskysymys meidän orastavan murkun kanssa... :( Pelien ikärajoista se jaksaa jankata aina, kuinka ei siinä pelissä OIKEESTI ole mitään pahaa siinä ei kiroilla, tapella, varastet ym. ym. Mutta meillä on pidetty tiukkaa linjaa: pelissä olevaa ikärajaa noudatetaan ja meille ei...
  2. NiRon

    Tenniskyynärpäätä ollut kellään?

    Mulla on ollut, ja kyllä sen täydelliseen paranemiseen meni se lääkärin "uhkaama" 3 vuotta... Muutoin tietenkin parantunut melko piankin (kortisonipiikkiin en suostunut) levolla ja buranalla, mutta vielä viime vuonna tuli silloin tällöin tuonne kyynärpäähän kipua kun kannoin esim. raskaita...
  3. NiRon

    Mikä on suurin palapeli mitä olette tehneet?

    Samaa suuruuden hulluutta vissiin meissäkin, ainahan sitä olis haastavaa tehdä suurempaa ja suurempaa, kun löytyy vaan kivalla kuvalla. Tuo laittamasi kuva ei ole oikein meidän makuun, kivan raikas, mutta ei meidän tyyliä. Me tykätään enemmän "maalaus-tyylistä". Tuolta löytyy kuva seinällä...
  4. NiRon

    Mikä on suurin palapeli mitä olette tehneet?

    Suurin mitä olen kasannut valmiiksi, on 13200 palaa. Se on Suomessa kotimme olohuoneen seinällä kehystettynä. Tosin kehystäjä ei suostunut hommaan omissa tiloissaan, ei kuulemma halunnut ottaa riskiä että joutuu vielä kasaamaan palapelin jos onnistuu pudottamaan sen :D . Joten palapeli...
  5. NiRon

    no yökyöpelit, mitäs siellä mässäillään ?

    Just vetäsin naamariin toisen :ashamed: lautasellisen miehen tekemää karjalanpaistia! Oli niin hyvää että oli ihan pakko hakee santsikierros... Se tekee niin harvoin ruokaa, mutta auta armias kun se on hyvää sit kun sen saa tekeen!!!
  6. NiRon

    Espanjassa lomailleet

    Niin meilläkin on poika Suomessa aina hyla-maidolla, mutta täällä ei ole vielä sellaista maitoa vastaan tullut etteikö olisi maha kestänyt. Käytämme itse juuri niitä huoneenlämmössä säilyviä "tiiliskivi" maitoja.
  7. NiRon

    Paljonko teillä tullut maksamaan IKEAn keittiö?Mitä pitäisi ottaa huomioon kun sellasta suunnittelee tahi hankkii?

    Meillä täällä vuokra-asunnossa on Ikean Faktum / Ståt keittiön kaapinovet, eikä minulla ole mitään muuta hyvää sanottavaa niistä kuin että nätithän ne oli uutena. Joku tuossa aikaisemmin kertoi omasta keittiöstään että kestää hyvin iskut ja lapset kolhimisineen, mutta ainakaan tämä malli ei...
  8. NiRon

    Mietityttää...

    Miettisin kyllä sinuna onko tuo "leikki" hyvän parisuhteen pilaamisen arvoista... En jaksa uskoa että tuollainen peli voisi olla yhdellekään parisuhteelle hyväksi.
  9. NiRon

    Espanjassa lomailleet

    Ei kannata murehtia, täällä saa esim. Mercadona nimisestä ruokakaupasta ihan meikäläisittäin normi maitoa. Maitotuotteiden kylmäaltaasta löytyy esim vihreäkorkkinen purkki jossa lukee semidesnatada = kevytmaito, samaa sarjaa erivärisillä korkeilla löytyy myös desnatada = rasvaton ja entera =...
  10. NiRon

    Kokemuksia Budapestistä!

    Ollaan käyty, ja tykättiin! Jos olette menossa lähempänä kesää, niin suosittelen opastettua laivakiertuetta Tonavalla. Siellä on jokaiselle kuulokkeet joiden kautta tulee opastettu kiertue, ja muistaakseni valittavissa kielissä oli myös suomenkieli. Sitävastoin sitten kylpyläkäynti olikin...
  11. NiRon

    Mä olen kovasti harjotellut virkkausta xD

    Suomalaisessa Kirjakaupassa myydään suomenkielistä kirjaa, jossa kivoja ohjeita. Kirjan nimi on Amigurumi.
  12. NiRon

    Mä olen kovasti harjotellut virkkausta xD

    Kauniit ovat :) Ite olen haksahtanut nyt noihin Amigurumeihin (neulottuja tai virkattuja pieniä täytettyjä eläimiä tai harvinaisia hahmoja). Rheatheylia.com
  13. NiRon

    v**** tota lapsen isää!!!

    Vaikea sanoa puoleen tai toiseen tuntematta teidän tapausta sen paremmin, kumpi on oikeassa ja kumpi väärässä. Onko esim. lapsen palautusongelmissa kyse tunneista vai päivistä? Jos kyse on vain tunneista ja silloin tällöin, niin höllentäisin pantaa otsalla. Alkuperäisestä tekstistäsi löysin...
  14. NiRon

    Vai niin

    Meilläkin sitten varmaan vinksahtanutta väkeä täällä kotona kun välillä oikein pyytävät manna-, kaura- ruis- tai riisipuuroa :D
  15. NiRon

    Mitäs tässä nytten tehdä?

    Katselisin vielä minäkin mihin se kehittyy, ennen kun peruisin matkaa. Meilläkin lapsilla joskus tullut kerran oksu, ja se on jäänyt siihen. Syynä on yleensä ollut flunssa jolloin masuun on kertynyt likaa limaa, ja se lima on vaan tullut ylös. Testaa, anna jotain syötävää ja kato mitä tapahtuu...
  16. NiRon

    Tekisi mieli oikein hyviä muffinseja.. Onko kenelläkään superhyvää ohjetta?

    Toffeiset suklaamuffinit 100g voita 1dl maitoa 2 kananmunaa 1,5dl sokeria n. 2,5dl vehnjauhoja 1tl leivinjauhetta 2rkl kaakaojauhetta 1tl vaniljasokeria 1rkl perunajauhoja 24 pehmeää toffeemakeista (esim. Dumle) KORISTELUUN: 50g mantelikrokanttirouhetta (Esim. Daim) 1dl...
  17. NiRon

    Rullakebebissa kaloreita?

    Meillä ei enää juurikaan osteta kebabia, vaan teemme sen itse. Netistä löytyi mainio resepti, ja muksutkin on ihastuneet siihen niin että suorastaan vaativat sitä tekemään välillä. Teen sen vähärasvaisesta naudanjauhelihasta, eikä kastikkeina käytetä majoneesia, saatika tungeta rasvoja niihin...
  18. NiRon

    Uusi lastenvaatteiden verkkokauppa: www.kopetikopeti.fi

    Tarkoitatkohan nyt sitä tyttöjen settiä missä koira rinnassa...? Laatu näissä vaatteissa ylipäätänsä on ollut hyvää. Meillä on omilla lapsilla käytössä luonnollisestikin näitä samoja vaatteita, ja hyvin on kestäneet pesuakin. Vaatteet ovat saaneet kovasti kehuja ja ihasteluja osakseen, sillä...
  19. NiRon

    Uusi lastenvaatteiden verkkokauppa: www.kopetikopeti.fi

    Olen avannut juuri uuden verkkokaupan osoitteeseen www.kopetikopeti.fi Sieltä löytyy vaatteita myös äideille ja isillekin. Olen myynyt aikaisemmin lastenvaatteita Huutonetin kautta, ja nyt sitten otin seuraavan askeleen ja perustin oman verkkokaupan. Tervetuloa ostoksille!!!
  20. NiRon

    Yksi huutiksen myyjä hakusessa,

    Hei! Mukava huomata että minua, tai paremminkin myymiäni vaatteita ollaan kaivattu =) Testasin Googlen hakua kopetikopeti nimellä ja löysin tämän kyselyn. Avasin nimittäin juuri oman verkkokaupan osoitteessa www.kopetikopeti.fi ja sieltä löytyy nyt vaatetta niin lapsille kun hieman...

Yhteistyössä