Hakutulokset

  1. M

    mitäs te veisitte 2-vuotiaalle tytölle synttärilahjaksi?

    Pitäshän mun tietää kun oma neiti on vasta 3v,mutta kun on vähän taas tuo kotiäippädementia päälläänsä :D mitä te veisitte??ajattelin viedä vaatteen ja pienen lelun,mutta minkä lelun??? meidän neiti tykkäs hirveesti 2veenä maalata ja muovailla,mutta synttärisankarin äiti ei oo kauheen...
  2. M

    Huvin vuoksi galluppi: lapsen ikä ja lempileikki/lempilelu?

    Meillä näin; 5v poitsu: autot ja niillä ajaa kilpaa 3v tytsy: nuket ja niiden pukeminen,keittiöleikit ja lelujen pakkaaminen(lähtee retkelle nukkejen kanssa yms.) 1v poitsu: kirjat,palikat ja lelukännykkä sekä kasaa tavaroita koriin,ottaa pois ja uudestaan alusta :)
  3. M

    Nyt se on sitten tehty,ja kauan siihen menikin että uskalsin

    eli käväisin tänään ilmoittautumassa seuraavalle autokoulun kurssille :D Pieni paniikki iski pintaan jo kun täytin ilmoittautumislappua arvatenkin iskee täys paniikki ennen ensi viikkoa ja varsinkin ennen ekaa ajotuntia aarghs.. ;) olis varmaan pitänyt tehdä tää ajoissa,eli silloin kuusi...
  4. M

    PELATTASKOS?

    oliskos kellään meneillään hyvää huonepeliä illan ratoksi?? :D
  5. M

    Oiskos hyvää HUONEPELIÄ??

    olis kiva pelata jottain... =)
  6. M

    Huonepeli,mukaan vaan!

    http://www.gamershood.com/flashgames/4809
  7. M

    Huono äiti-syndrooma iski taas..

    kun on niin ihana ilma nyt ja me kökitään täällä sisällä esikoisen ollessa kerhossa..noh,poitsu nukkuu kyllä parvekkeella,mutta keskimmäinen joutuu sisällä olemaan ja illallakaan ei ehditä ulos kun tulee vieraita.. Milläköhän sitä sais taas itsestään irti ja ehtis kaikkea?!? :|
  8. M

    minkäs ikäiselle olette alkaneet maksaa viikkorahaa tai vastaavaa?

    tuossa eilen mammaporukalla pohdiskeltiin että voiskos eskari-ikäinen jo oppia rahan arvon kun kovasti pyytelee omaa rahaa..?ystäväperheessä on nuorin eskarissa ja isommat muksut 10v ja 14v saavat siellä viikkorahaa... mun mielestä vois nuorimmallekin sen 2euroa antaa viikossa ja saisi itse...
  9. M

    kuinkas paljon teidän 10kk osaa liikkua?

    kun meitin kuopus vaan istuu,menee ympyrää mahallaan ja istuen (kellonviisaria) ja kävelee kävelytuolissa.. Tänään käytiin kontrollisssa tayssissa ja fysioterapeutillekin pistivät liikkumattomuuden vuoksi. Fysioterapeutti katsoi ja näytti kuinka voin itse auttaa konttausharjoittelussa ja antoi...
  10. M

    Eipä ollut kiva herätys tänään...

    :( äijä etsi tuossa heti kuuden jälkeen autonavaimiaan ja patistin sitten vartin etsintöjen jälkeen autolle katsomaan että löytyiskö sieltä..ja jippii,siellähän ne on autossa virtalukon suulla ja ovet lukossa :headwall: :headwall: ja varaavaimia ei olekaan... :headwall: :headwall...
  11. M

    kertokaas mitä hyvää mä leipoisin!

    tekis mieli leipoa jotain hyvää,kohtuullisen yksinkertaista joko suolaista tai makeaa...Kertokaas mulle jokin hyvä ohje!omat on koluttu sataan kertaan läpi enkä jaksais etsiäkään *laiska :ashamed: * eli jokin hyväksihavaittu ohje kiitos mulle! :D
  12. M

    Kukas muistaa kuinka tää laulu menee?

    "maanantaina mamma meni mansikoita ostamaan,se päivä oli iloinen vaan nyt se on jo eilinen" Kun rupesin tytölle sitä laulamaan ja muistiin iski totaalinen blackout ekan säkeistön jälkeen ja yleisö vaatii jatkoa :whistle:
  13. M

    Vaihdoin sitten nikkiä..

    ...vanha jo kyllästytti itseäkin :D
  14. M

    Saas nähdä mikä ebola mukuloihin ehtii iskeen

    ennen huomista,kun meidän pitäis tuon siipan kanssa mennä viettään ekaa yhteistä vapaailtaa kuopuksen syntymän jälkeen :D Pitää manata nyt tännelkin kun yleensä aina joku tauti ehtii iskeen viime tipassa tai viimeistään kesken hauskan illan.. :whistle:
  15. M

    kokemuksia ehkäisykapseleista?

    siis niistä kapseleista jotka tulee ihon alle? Onko hyvät/tehokkaat? entäs haittavaikutuksia? Pitääkös odottaa että imetys on ohitse ennen kuin ne saa? oon vähän harkinnut niitä,kun tuosta hormoonikierukasta on niin paljon vaan huonoja asioita mulle kerrottu.. :)
  16. M

    suositteleppa korvalääkäriä tampereella

    täytyis tuo neitonen viedä korvalääkärille,kun tarpeeksi usein ollut korvat tulehtuneet ja en halua päätyä terveyskeskuksen kautta tayssin putkitusjonoon..
  17. M

    miksi joka ketjussa...

    ..joku vetää aina herneet nenuun? :D kun tuntuu että joka hele**tan ketjussa viimeistään eka sivun alalaidassa joku lainaa toisen nimimerkin vastausta ja vetää herneet nenään ja ilmoittaa oman mielipiteensä sitten perään =)
  18. M

    Televisioluvasta vielä kyssäri..

    ..että pitääkö maksaa telkkarilupaa jos omistaa telkan,joka on esim.kirjahyllyssä esillä? Entäs jos ei omista digiboxia??kun ilmanhan ei telkkariohjelmat näy? eikö muka saa kattoa dvd:tä tai pelata peikkaria ilman tv-lupaa???? |O |O |O
  19. M

    Nukkuisitkos itse olkkarissa vuodesohvalla..

    ..jotta lapsesi saisivat omat huoneet ja enemmän tilaa? me on vähän ukon kanssa mietitty,että ostettas uusi vuodesohva ja ruvettas nukkuun siinä olkkarissa,niin saatais tuolle kohta 5 vuotialle oma huone meidän makkarista ja nuo 2 pienempää voisi jakaa yhden huoneen eli nykyisen...
  20. M

    I'm back..

    siis pitkästä aikaa ehtii koneella istumaan edes hetken..Mennyt jo kuukausi kamalassa kiireessä ja tohinassa kun ukon jalka on kipsissä ja mukulat olleet koko ajan kipeinä ja sitten se joulukin vaati oman osansa vielä.. Mitäs tänne kuuluu?samaa vanhaako vain? :D

Yhteistyössä