Nyt se on sitten tehty,ja kauan siihen menikin että uskalsin

eli käväisin tänään ilmoittautumassa seuraavalle autokoulun kurssille :D
Pieni paniikki iski pintaan jo kun täytin ilmoittautumislappua arvatenkin iskee täys paniikki ennen ensi viikkoa ja varsinkin ennen ekaa ajotuntia aarghs.. ;)

olis varmaan pitänyt tehdä tää ajoissa,eli silloin kuusi vuotta sitten.. :kieh:

Mitäs huomioitavaa mulla nyt sitten on,kun autokoulun aloitan? :)
 
Tumpula
Ei siihen erityisesti mitään tarvi huomioida, ne opettaa kyllä kaiken tarvittavan. Ota rennosti vaan ja älä laita ensimmäisille ajotunneille 10 sentin piikkikorkoja. :D
 
vieras
no mua ainakin helpotti kamalasti se että ennenku menin ekalle tunnille niin isä opetti mua isolla tyhjällä kentällä liikkeelle lähtöä,ei ollu sitten ihan kamala tilanne ekalla tunnilla ja oli vähän tuntumaa autoon.ajelin varmaan tunnin verran ympyrää siinä kentällä ja se autto sen verran että jo reilu 5min jälkeen ekalla tunnilla pääsin ajamaan liikenteen sekaan :)
 
Mulla oli viime vuoden puolella sama,jännitti ja pelotti jossain vaiheessa tuntu jopa et kohta mä sanon lopulliset heipat tolle opelle :kieh: En nyt tiiä mitä erityistä tarvis huomioida,paitsi et kannattaa kurkkia eri koulujen autoja,ite jouduin ajamaan volvo v70 farmarilla enkä tykänny yhtään. Ajamaan kyllä opin ja lopulta se farmarikaan ei enää niin hirveä kummitus ollu,ehkä sen takia ku joku sit romutti sen ja muutama ajotunti meni pienemmällä hondalla. Kannattaa opetella paljon itse liikennesäännöt ym.En tiedä onko tää harhaluulo mut jotenki tuntuu et mitä vanhemapana sinne menee sen hankalempaa,tuskainen tie oli ainakin mulla mut sit ku inssi on läpi hymy korvissa :D
 

Yhteistyössä