Hakutulokset

  1. M

    nukkumistottumukset

    Tuli tuosta unipussi-keskustelusta mieleen, että mahdanko mä olla ihan tolkuttoman kova palelemaan öisin, vai onko muita samanlaisia vilukissoja? Meillä on makkarissa 21 astetta lämmintä (joskus jopa 22) ja silti mä nukun yökkäri päällä, villasukat jalassa ja vielä viltti toisena peittona. Ukko...
  2. M

    vanhat lastenohjelmat

    mä oon fiilistelly koko illan, kattellu tohtori sykeröitä juutuupista. hoilaillu tätä http://www.youtube.com/watch?v=36lqtq-L1Lk&feature=related ja miettiny muitakin ihania lastenohjelmia mitä on tullu aikanaan itte kattottua. mitäs lastenohjelmia muut muistaa?
  3. M

    unettomuus

    aamulla pitäis töihin, mutta kun ei nukuta. väsyttöö, mutta uni ei tuu. lämpimät maidot ja villasukat on jo testattu, ei auta. millä ihmeellä sitä sais unenpäästä kiinni?
  4. M

    kummiasioista tuli mieleen...

    ukon veli pyys ukkoo kummiksi, mutta mua ei. mä sanoin ukolle, että me molemmat tai ei kumpikaan. kun ukko ilmotti että ollaan joko molemmat tai ei kumpikaan, niin lopputuos oli se ettei olla kummeja. niin olenko mä paha ihminen koska rupesin räkkyämään? ukon veljen kanssa en tuu toimeen, mutta...
  5. M

    hartiat tuhannen jumissa...

    ja samaten niska. Millä ilveellä mä saan ne "auki". Ukko ei oo kotona, että vois hierotuttaa. Kaurapussi ei tehonnu, eikä kuuma suihku. Otsalohkossa juilii siihen malliin, että kohta kurvaa migreeni paikalle, jos mä en saa niskoja rennoiksi.
  6. M

    olisko mulle peliseuraa?

    ruoka on laitettu ja nyt ei oo oikein mitään tekemistä, vois pelailla.
  7. M

    rippilahja pojalle?

    ukon serkku pääsee ripille ny viikonloppuna, enkä mä keksi mitään lahjaa. miehiin kun ei voi näissä lahjan osto jutuissa paljoo luottaa :headwall:
  8. M

    koiraperheelliset! kysymyksiä...

    Mitenkäs teillä koirat suhtautui vauvaan? (miel. ikä, rotu ja sukupuoli) Edellisiä kyselin siksi, että roduissa on eroja, meillä yksi "helppo" rotu ja yksi hankala. Kuinka totutitte koiran tulokkaaseen, muuttuiko koiran asema perheessä kuinka radikaalisti? Meillä "helpot" on isoja (n. 40 kg) ja...
  9. M

    Uusin vauva-lehti

    Onko jo ilmestynyt 2/09? Tilasin lehden jo hyvän aikaa sitten, mutta ainakaan tänne ei ole vielä tullut? Kuinkas muilla? Tai sitten ko. lehtitalo on pistäny mut banniin, koska haukuin ne viimeks kun sieltä jotain tilasin. 30 euron laskun sijaan sain 150 laskun ja lahjan saaja ei lehtiään saanut.
  10. M

    Mobile-kyselyä

    Tulevaisuutta ajatellen: ostaisitteko vauvalle käsityönä tehdyn mobilen, joka on tehty kierrätettävistä materaaleista (puu, villa jne.), vaikka siitä ei lähde mitään pimpotusääntä eikä se heijasta kivoja kuvia kattoon. Hinta ei tietenkään olisi sama kuin jollain fb:n tusinatuotteella, vaan...
  11. M

    Mistä teidän nimimerkki juontaa juurensa?

    Siinä se kysymys jo tulikin. Omani on muunnelma toisesta nimestäni.
  12. M

    koiraihmiset, onko teillä

    koiraportteja käytössä? Missä väleissä ja miksi? Meillä eteisen ja keittiön välissä, työhuoneen ovella ja koirahuoneen ovella. Namä siksi, että koirat eivät olisi heti ovella vastassa, kun tullaan sisälle. Kun koirat jäävät yksin kotiin, ne laitetaan koirahuoneeseen, näin minimoidaan...
  13. M

    huonepeli

    ketkä lähtee pelaamaan? http://aly.1001pelit.com/sweet-valentine.html
  14. M

    kannettavien hinnat?

    Onko vähän vajaa 500 euroa paljon vai vähän kannettavasta? Kone takkuilee ja tahtoisin läppärin, voisin työskennellä yms. olkkarissa samalla kun teen siellä muuta, ei tarttis jumittaa työhuoneessa pöytäkoneen ääressä. Mä olen ihan ulalla näistä hinnoista, mutta kiltti setä mustassa pörssissä...
  15. M

    liikunta raskaana ollessa?

    Mitkä on ns. kiellettyjä lajeja ja mitä voi turvallisesti harrastaa raskaana? Mietin vaan, kummalle listalle ratsastus sijoittuu. En millään malttaisi ratsastusta jättää, nyt kun yli kymmenen vuoden tauon jälkeen olen taas selkään kivunnut, enkä enää rystyset valkoisina purista satulan etukaarta...
  16. M

    poppakonsteja flunssan karkoittamiseen?

    Karmea flunssa jo kohta kaks viikkoa, nenä jatkuvasti tukossa ja kurkku kipeä. Pää täynnä ektoplasmaa, oon niistäny ainakin kolme kertaa oman painoni viikon sisällä. Nenänpielet ja alunen ihan rikki jatkuvasta niistämisestä. Mustaviinimarjamehut on jo kokeiltu, samaten C-vitamiinit. Onko teillä...

Yhteistyössä