Hakutulokset

  1. mielikuva

    kuin ananas ja kookos?

    Hei :) Olen 21v kahden lapsen äiti etelä-suomesta. Ensimmäinen tyttömallia oleva syntyi 09/09 eli on nyt 2-vuotias uhmaikää aloitteleva pieni palleroinen. Toinen, mallia poika, on saapumassa piakkoin. Arvioitu saapumisaika on 9.2 eli ei enää kauaa. Jäin juuri ä-lomalle töistä ja...
  2. mielikuva

    Raskausmaha selällään

    Nyt tulee maailman nerokkain kysymys johon en googlesta löytänyt vastausta :-D Milloin raskausmaha alkaa näkyä selälleen tai tarkottaako,että jos selällään oltaessa en kumpua ole,ettei raskausmahaakaan ole vaan että se on jotain muuta? Vai onko kohtu ja muut sitten niin liikkuvaisia että...
  3. mielikuva

    Äitejä, joilla LA helmikuussa 2012?

    Eli ihan juuri plussanneet! :) Olisi kiva saada "seuraa" ja kaveria jolla olisi laskettu samoihin aikoihin, itsellä 9.2. Kyseessä on toinen raskaus, esikoinen on 1v9kk. Itse täytän kesällä 21v ja Lahdessa asustellaan ainakin toistaiseksi :)
  4. mielikuva

    Hennaväri probleema..

    Olen värjännyt nyt pari kertaa luonnon hennalla hiukseni ja nyt ne on oranssit. Juurikasvu hohtaa harmaana ja kun viimeksi koitin värjätä niin väri ei enää tarttunutkaan juurikasvuun.. Miksihän näin? Mitä tapahtuu jos värjää tavallisella värillä tähän päälle? Purkkejen kyljissä kun lukee,että ei...
  5. mielikuva

    Blogger-bloggaajat hoi,apuaa!

    Miten saan takaisin perinteisen näkymän, että voisin muokata ulkoasuja? (kopioida netistä) ?? :snotty:
  6. mielikuva

    1.5v:n rokotteista!Hjälp!

    Tyttömme sai eilen mpr ja FinIP-rokotteet. Aiemmin on saanut jo kaksi FinIPpiä ja tuolloin ei tullut mitään oireita. MPR:stä tulee kuulemma yleensä vasta päivien kuluttua. Viime yönä tytölle kuitenkin nousi korkea kuume joka jatkuu edelleen, lisänä sitten vielä röhisevä hengitys ja yskä :(...
  7. mielikuva

    Pyytääkö teillä lapset koskaan itse päästä nukkumaan? Pienet lapset siis.

    Meidän tyttö, 1.5v, on nyt lähiviikkoina useempaan otteeseen mennyt sänkynsä viereen hokemaan että "kukkuu kukkuu" eli nukkuu nukkuu.. Olen nostanut sänkyynsä ja on sitten käynyt vaan nukkumaan :D En ole vastaavaa kuullut muilta äideiltä joilla on pieniä lapsia.
  8. mielikuva

    Kertokaas kokemuksia ennustajista/selvännäkijöistä!

    Mieli tekee mennä kokeilemaan.. Onko teille ennustettu jotakin kunnollista toteen? Ei siis mitään ympäripyöreitä, että läheisesi kuolee kymmenen vuoden sisällä tai löydät uuden hyvän ystävän. Jotain tarkkaa. Mitä aikaa varatessa pitää kertoa? Olen kuullut,että jotkut kaivelevat nimen...
  9. mielikuva

    Hei te, jotka ette kuulu mihinkään uskontokuntaan,miten selitätte lapsellenne kuoleman?

    Sanotteko siitä huolimatta vaikka että menee taivaseen? :)
  10. mielikuva

    Mistä ne ihan tuntemattomat ihmiset tulee UNIIN?

    Mietimpä vaan, kun näen usein unissani ihmisiä joita en ainakaan muista koskaan ennen nähneeni. Nappaako aivot talteen joitakin ohikulkijoiden kasvoja vai onkohan ne ihan mielen tuotosta? :xmas:
  11. mielikuva

    Kokemuksia ja vinkkejä miten saisin tyttöni eroon tuttipullosta.

    Hän on nyt vuoden ja kuukauden ikäinen ja käyttää yhä tuttipulloa. En tiedä onko tuo jotenkin keskivertoa pitempi aika,vai? Hän ei vaan suostu juomaan mistään muusta. Pitäisikö sitten vaan kylmän viileesti olla antamatta juomista enää pullosta ja ajatella että kyllä se juo kun on tarpeeksi jano? :|
  12. mielikuva

    Iison kakkupohjan tekeminen

    Olisi tarkotus tehdä iso kakku,pohja pellin kokoinen. Tehdäänkö siis kolme eri pellillistä vaikkapa kääretorttupohjan ohjeella? Olisko linkata joku hyvä sivu?
  13. mielikuva

    Tuleeko rautahampaat samalle kohdalle kun maitohampaat?

    Tässä siis nerokas kysymykseni. Tytölläni on kaksi hammasta suussa kokonaan ja kolmas näkyy jo ihan selvästi, kaikki siis alhaalla edessä. Kaksi ensin tullutta on nätisti suorassa vierekkäin mutta kolmas on vähän erillään (ehkä puolen hampaan mitan päässä, ei kuitenkaan mahdu siihen väliin...
  14. mielikuva

    Onko muita, joilla on "hyppääjän polvet"?

    Minulla on ja harmittaa, kun olen pari kertaa käynyt hölkkäämässä ja se on tuntunut hyvälle niin kauan kunnes sitten polvet anto periksi. Oletteko pystyneet harrastamaan liikuntaa hyvin? Juoksin asfvaltilla joka sekin varmasti ""auttaa"" asiaa. Liekkö kestäisi sitten pururadan? Nyt on stnan...
  15. mielikuva

    Kannatti olla nälissään viikko..

    Aloitin karppauksen viikko sitten ja meinasi homma tyssätä heti alkuun leivän,leivonnaisten ja karkkien himoon. Oli KOKOAJAN nälkä kun ei saanut mahaa hiilariähkyyn,muutenkin niin vetämätön ja väsynyt olo. Olin luovuttamassa useemman kerran mutta onneksi en sillä nyt näläntunne on vihdoin...
  16. mielikuva

    Eikö kellään oo oikeesti myynnissä Lahden seudulla kuomurattaita?

    Jo on, ei löydy huuto.netistä tms. sivuilta. Haluaisin ostaa jotkut merkkivaunut käytettynä. :headwall:
  17. mielikuva

    Auttasko joku tyhmää.. (Mikä on ero matkarattailla ja tavallisilla?)

    Voiko pärjätä matkarattailla ihan joka päiväisessä käytössä? Monet rattaat on esim. huuto.netissä matkarattaiden nimellä vaikka ovat ihan tukevan näköset eikä mitkään rimpulat, on kuomu jne.. Toiset sit onkin pelkät rattaat. Onkohan Esprit-merkkiset millasia?Hauckinhan ne kyllä taitaa olla..
  18. mielikuva

    Jos maksikirje hukkuu postimatkalla..

    ..onko mitään iloa jos soittaa postiin? Minun olisi tiistaina pitänyt saada dvd-paketti, ei näy :(
  19. mielikuva

    Kummat rattaat ostaisit?

    Käytetyt mutta siistit Brion rattaat (n.120-150e) vai uudet Espritin (179e)? Kestääköhän nuo Espritit?

Yhteistyössä