Hakutulokset

  1. T

    Ihanaa, mikä helle !

    Toisaalta taas on niin saaketin kuuma, et ei kestä auringos kauaa makoilla... Ipana polskuttelee uima-altaas ja mä vaan lekottelen. :) Jee, kauppaa pitäis mennä, mut nyt ei viel jaksa... Ihanaa, toivottavast tää jatkuis pitkään. :) Mitäs muut puuhailette ?
  2. T

    Mulle kävi "grillaustapaturma"

    Ja nyt mä oon pienes hiprakas. :| Vähäkö nolooooo... Pari lasi vaa pihvin lomas. Pitäis vissii alkaa harrastaa tuota alkon juontia useammin, ku tällee pääsee käymää. :headwall:
  3. T

    Tummaa leipää ja sipulisilliä

    NAMIIIIII :p *Rouskuttaa sillinliemet suupielestä pärskien* Pitäis kyl alkaa siivoamaan, mut ei vaa jaksais. :|
  4. T

    HeippoDei ! Mitäs tänne kuuluu ?

    Eipä mua kukaan varmaan muista, mut väliäkö sillä... :wave:
  5. T

    No, voihan permanto sentää !!

    Ja taas mä asun ihan vikapaikassa Suomenmaata. :headwall: Selänne lupaa ilmaiset kännit finaalin ajaksi 25.2.2010, 16.18 Suomen jääkiekkomaajoukkueen hyökkääjäikoni Teemu Selänne on tehnyt rajun lupauksen, jos Leijonat selvittää perjantaina tiensä olympialaisten finaaliin...
  6. T

    ONKOS YRJÖTAUTIA LIIKKEELLÄ ??

    Ehhehehhee...Sori Kaiutin oli pakko. :ashamed: :D
  7. T

    Siis varmasti täällä ollut jo, mutta

    NYT MÄ OON SANATON :o :o Matti Nykäseltä ilmestyy keväällä PARISUHDEOPAS. :o :o http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/165736.shtml HipHei... Nykänen kertoo uudesta aluevaltauksestaan seuraavasti: "Meikäläinen on nykyään avioliittoneuvoja. Jos menee hyvin, niin ei kun meikäläinen...
  8. T

    Hirveä ongelma...Millä muistaisi lapsen opettajaa jouluna, kun se

    ON MIES ! En mä tajuu miten tää näin hankalaa voi olla, mut jotenkin servetit, kynttilät, suklaa tms. ei nyt kuulosta kovin hyvältä idealta. :headwall: Auttakaa nyt ja antakaa hyvii ideoita mulle. :attn: :attn:
  9. T

    Syötteks työ muut yhtä terveellisesti, ku mä ?

    Tämänpäivän saldo about pannullinen kahvia ja kolme mokkapalaa. :snotty:
  10. T

    Onhan kaikki Lappeenrantalaiset nyt varmasti linnoittautuneet

    sisätiloihin ? http://plaza.fi/kotimaa/karhu-puri-lenkkeilijaa-lappeenrannassa :o :o
  11. T

    JIHAAAA...Mies se sitten otti

    "pikavoiton" kotimatkalla, ku tuli töistä. :snotty:
  12. T

    Ja aamulla kirkkoon...

    ...Muita menossa ? :xmas:
  13. T

    Siis miten tuo mies voi nukkua noin paljon ?

    Oli yö-vuorossa mä herätin sen klo.14.00. Lähdettiin lasten kanssa ulos n.15.00 tultiin kotiin about 17.15---->mies nukkui ja nyt se on taas nukkumassa. :o
  14. T

    Crosstrainer ?

    Saiskos sillä nopeesti jenkkakahvat veks ?
  15. T

    Ystävä opiskelee kampaajaksi ja yllytti mua

    et tulisin sille "mallipääks", et tekis mulle hiusten pidennyksen/tuuhennuksen, mut mä täs mietin, et onkohan siin mitää järkee ja onks niitä sit kuinka vaikee hoitaa vai miten tuo toimii ?
  16. T

    Voi itku ja hammasten kiristely...

    Aamulla pitäis töihin raahautua ja ei oo sitten pienintäkään motivaatiota. :headwall:
  17. T

    DiipaDaapa

    *muoks* :p
  18. T

    SIIS MULTA KATKEE VERISUONI PÄÄST...

    Onks muiden tommoset about 9 vuotiaat pojat samanlaisia tuholaisia, ku tää meitin tapaus, et sillä ei oo ainuitakaan housuja joissa ei oo reikää joko polves, persuksis tai sitte haarut on ratkennu. :headwall: |O |O Oikeesti lähtee kohta järki tuon tuhoojan kans... Eiku kaiva ompelukone esii...
  19. T

    Miks yv:t ei aukea ?

    Läjähtää vaa valkonen sivu esiin ? :kieh:
  20. T

    Minä joka en edes välitä juurikaan suklaasta...

    Ostin sitte Prismasta kassillisen joulusuklaita, ku sai puoleen hintaan. :snotty:

Yhteistyössä