Hakutulokset

  1. B

    ** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

    Moi kaikki! Lisää elokuun odottajia: LA 14.8, sairaala PS, lapsiluku "toinen" (ensimmäinen reilu 8 kk). Lueskelin vähän pinoa, mutta hetkihän tässä menee, että päästään mukaan. Kirjoittelin tuolla muuallakin johonkin elokuun odottajien pinoon, mutta siellä tuntui olevan vähän hiljaista...
  2. B

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Heissan! Ei tunnu kovin vireää keskustelua täällä vielä olevan, mutta jahka tästä päästään vauhtiin, niin eiköhän ala viestit lennellä vähän tiuhempaan. Minä en ole uskaltautunut puntariin. :( Edellisestä raskaudesta oli vielä jäljellä se 10 kiloa, niin oikein kauhistuttaa, mihin asti tässä...
  3. B

    Elokuun 2011 vauvamasut

    Moi! Meidän perheeseen saapunee nyytti elokuun puolivälissä. Esikoinen on 8 kk, joten aika nyytti vielä hänkin. Asumme Porvoossa, joten ketjun aloittajan kanssa ollaan hyvinkin samoilta seuduilta. Neuvolassa ei olla vielä käyty, koska saimme varmuuden vauvasta vasta eilen. Tein viisi...
  4. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Aurinkoista uutta viikkoa kaikille! Ristiäiset on nyt vietetty. Pojasta tuli Eino Akseli. :heart: Eino oli vasta kuukauden ikäinen omissa juhlissaan, mutta kun kesäkuun viikonloput tuntuivat olevan varattuina kaikilla, ja heinäkuuhun astikaan ei enää malttanut odotella, joten pidimme "pois...
  5. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Voimia Piipa ja maleha! Meillä on mennyt ihan mukavasti, ainakin jos vertaa malehan vauva-arkeen. Meidänkin Teutori äheltää yhä enenevässä määrin varsinkin öisin. Päivälläkin unta joutuu vähän odottelemaan. Liikkuvassa vaunukyydissä uni kyllä maittaa ja ollaankin tehty joka päivä kolmen...
  6. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    No kiva, että teillekin Poppeliini tuo tuhina ja ähinä on tuttua. Sitä on varmaan tiedossa lisää, kun aloitellaan nyt just noi d-vitamiinit. Usein ähinän sivutuotteena rupajaa vaipassakin aika tavalla eli pitää sen pienenkin ilmeisesti pinnistää kakkaansa. Usein pelkkä töräyskin saa aikaan...
  7. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Moi! Juuri parin tunnin ähellys takana. Onko muilla ähertäjävauvoja? Meidän pariviikkoinen on kyllä aika härveli tohottamaan tuossa nukkumishetkellä. Tuntuu, että pahemmaksi vain tulee. Vauva syö hyvin ja nukahtaa usein tissi suussa. Kun irrotan tai hän irrottaa otteen, alkaa hirveä tuhina ja...
  8. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Mukava kuulla, että imetys mietityttää muitakin. Minäkin otin aluksi aikoja ja merkkailin niitä ylös, mutta eipä sitä montaa päivää jaksanut. =) Nyt mennään ihan vaan pojan halujen mukaan. No tietysti vähän katson kelloa, että koska suurin piirtein nukahtaa, jotta tiedän, kuinka pitkään nukkuu...
  9. B

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Kiitos uudesta pinosta! :flower: Meillä on vauva-arki lähtenyt täällä käyntiin ihan mukavasti. Mulla on ollut tunteet pinnassa, ja mielialat on vaihdellut ihan riittävästi. Välillä tuntuu, että on aivan väsynyt ja toisaalta hetken kuluttua voisi vaikka lähteä juoksulenkille. Outoa, mutta...
  10. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Meidän poika syntyi sitten 2.5. Mitat: 52 cm ja 3790 g. Synnytys kesti 18 h ja ponnitus 22 min siihen päälle. Synnytys meni ihan hyvin, ja äiti on toipunut koetuksesta erinomaisesti. Tänään tultiin kotiin, ja kyllä nyt kelpaa. :) Ollaan ihan innoissamme koko perhe.
  11. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Jeejee! Mulla tulla lorahti vedet olohuoneen lattialle, kun illalla (eli yöllä) viimeiseksi tein rentouttavia selän notkisteluliikkeitä. Voi mikä riemu siitä repesi! Ollaan mieheni kanssa niin innoissaan. Untahan ei tietenkään saatu, ja nyt on koko yö odoteltu aamukahdeksaa, jolloin saamme...
  12. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    On täällä vielä muitakin mahallisia Tinka320, jos yhtään lohduttaa. :hug: Mulla ei ole ollut yhtä ainokaista supistusta, paitsi viime yönä heräsin muutaman supistuksen sarjaan. Olin jo melko varma, että nyt se taitaa lähteä käyntiin, ja ensimmäinen ajatus unisena ja väsyneenä oli, että "ei...
  13. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Eiköhän se nellustiinan vauva vielä ehdi tälle kuulle. Itse en elättele enää moisia toiveita. Olenhan vasta pari päivää yliajalla (40+2), eikä minkäänlaisia supistuksia ole vielä tuntunut. Luotan siihen, että ne alkaa sitten kerralla kunnolla. =) Jastun kärvistely ei tunnu kyllä mitenkään...
  14. B

    **HUHTIKUISET Huhtikuussa** (86 vauvaa syntynyt!) Vielä viimeisiä vauvoja odotellaan..

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Suuret onnittelut vauvan saaneille! Teitä näyttääkin olevan jo todella paljon. Paljon ihania uutisia luettavana tällä palstalla. Itse lueskelin ja kirjoittelin tänne alkuraskauden aikana ja nyt loppuraskauden aikana olen taas ehtinyt hieman lueskelemaan...
  15. B

    ***HUHTIKUISET Lokakuussa***

    Piitkästä aikaa kuulumisia täältäkin päin! En ole jaksanut oikein edes lukea palstaa, kun jossain vaiheessa putosin kaikkien tilanteista, kun tekstiä tuli joka päivä niin paljon. Aika samaa tahtia tuntuu yhä tulevan, vaikka joku tuossa jo oli aistivinaan pientä kirjoitustahdin "rauhoittumista"...
  16. B

    ***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

    Iltaa kaikille! Neilalle voimia piiiiitkiin viikkoihin! Yhä hämmästyttää, kuinka monilla on ollut vaikeuksia lasten saamisessa. Siitä syystä tuntuukin tosi epäilyttävältä, että itsellä menisi heti kaikki putkeen. Valtavasti halauksia teille kaikille, jotka ootte kokeneet näitä suuria...
  17. B

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Voimia Huisi ja Annmari! :hug: Minäkin pääsin tänään neuvolaan ensimmäistä kertaa. Oikein lempeä rouva siellä opasti ja kuunteli parhaansa mukaan. Ihan hyvät fiilikset jäi. Puolitoista tuntia se mua siellä piti ja käteen jäi myös pari opusta sekä dvd. Meillä on tänään siis leffailta! :D...
  18. B

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Voimia pinpella! :hug: Esitit Hap eilen monta sellaista kysymystä, jotka ovat minunkin päässä pyörineet eli kiitos vaan minunkin puolestani. Aina kun ei viitsisi kaikkea kysellä :ashamed: . Oireista Mun hajuaisti on tällä hetkellä nuhan takia ihan ummessa :snotty: , mutta normaalisti...
  19. B

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Voimia teille, joilla vauva vielä odottaa tuloaan! :hug: Tervetuloa uudet! Eipä täällä itsekään vielä kauan olla vanhennuttu. :) Mulla alkoi sitten kans syysflunssa. Possua tämä tuskin on, koska oireena on pelkkä nuha. Mulla on kyllä tuota vatsan jomotusta myös välillä. Ei yhtä kovaa...
  20. B

    ¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

    Kiitokset kaikille ultra-selvityksistä. Asia selkeni nyt mukavasti. Varasin ajan neuvolaan ja pääsen heti ensi maanantaina. Siellä voin sitten kysellä lisää tämän kunnan tilanteesta. Enköhän sitten ehdi varata vielä sen varhaisen ultrankin, jos niin päätämme. Oireettomana muakin jännää, että...

Yhteistyössä