Hakutulokset

  1. Debra

    Onko missään verkkokaupassa Minymon topat hyvässä alessa?

    Ozbabyssä on jotain vielä jäljellä Haalarit, takit,housut - Ozbaby.fi Itse ostin tänä talvena juuri tuolta Minymon haalarin.
  2. Debra

    Mies afganistanista

    No jos heidän elintaso on rikkaan tasolla siellä, niin miksi ihmeessä tarvisi tänne tulla loskaan kahlaamaan ja ansaitsemaan rahaa..
  3. Debra

    Laittakaas hyvää musaa

    Tää on naurattanut mua pari päivää nyt.. :D http://www.youtube.com/watch?v=q57W-NO3RPo
  4. Debra

    Kiva ravintola Tampereella?

    Lisäksi aivan älyttömän hyvää malesialaista ruokaa saa Tammelan torin laidalla olevasta sympaattisesta Borneosta. Lounasbuffet etenkin on aivan ihana. Ravintola Borneo - Malesialainen ravintola Tampereella
  5. Debra

    Kiva ravintola Tampereella?

    Hella ja Huone on hyvä myös. Ja Vinoteca del Piemonte.
  6. Debra

    Mies afganistanista

    Aiemmin sanoit hänen olevan rikkaasta perheestä, miksi hänen tarvitsisi lähettää rahaa?
  7. Debra

    Kaikki sen tietää, että olen

    Toi jakkaraidea on mahtava! Meillä on pojilla niin monta sähly- ja muutakin mailaa, että kävis hyvin joku ton tyyppinen ratkaisu, kun ne aina kaatuilee jossain nurkassa pitkin lattiaa. Oon katellut sellaisia isoja sateenvarjotelineitä, mutta tohon mahtuis paremmin. Hienoja noi lavajutut myös...
  8. Debra

    Kaikki sen tietää, että olen

    Hehee, tässä hauska. Pitäis vaan pölliä eka ostoskärryt ;) mike bouchet: shopping cart lounger
  9. Debra

    Tapahtui tänään kaupassa.

    No on 20 minuuttia kyllä aika pitkä aika luottaa noin pientä sisarusten vastuulle. En tiedä olisinko kehdannut mitään sanoa itse tuossa tilanteessa kuitenkaan..
  10. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    Kyllä mä mieluummin otan lääkkeen, kun laitan jotain piimää housuihin.. :x No, mutta jos se auttaa niin mikäs siinä. : /
  11. Debra

    Tappaisitko lapsesi jos lapsi olisi "väärää" sukupuolta?

    :O :'( Uskomatonta..
  12. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    :O :confused:
  13. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    Siitä etikkavedestä neuvolan terkkari joskus sanoi, että voi sillälailla huuhdella sillä, esim. pöntöllä istuessa. Ei kannata kovin tujua kuitenkaan tehdä siitä vedestä, kun väkisinkin kirvelee vähän.
  14. Debra

    SDP-Valtuutetulle seitsemän kuukautta ehdollista

    Miettikää kuinka paljon suurempi haloo tästä olisi tehty, jos kyseessä olisi ollut Persu.
  15. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    Oon kuullut myös etikkaveden neuvona. Mutta ei oo kyllä auttanut yhtään.. Mulla tosin vaan on 2 kertaa elämässäni ollut. Yhdellä kaverilla tulee ihan jatkuvasti.
  16. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    Jos menee useampi päivä, eikä tilanne helpota, niin mene lääkäriin!
  17. Debra

    Pianko lääkkeen otosta hiiva parenee?

    Varmaan huomenna on jo helpompaa! Kyllä se kestää että se ärsytys rauhoittuu, mutta kyllä se kutina huomenna varmaan jo helpottaa.
  18. Debra

    Särkänniemen Aikamatosta: Ootteko muut meinanneet tippua siitä eli lentää yli tai valua ali? Tietää joku, onko onnetto-

    Sama juttu. Pelottaa siinä se, että pitää vaan itse pitää kiinni..
  19. Debra

    Huippu kohtaukset elokuvista!

    Koitin myös hakea jotain traagista ja ihanaa Buffy & Angel -kohtausta (vaikkei ookaan elokuvasta), mutten löytänyt sopivaa. Pitäisi joskus katsoa Buffy-sarjat uusiksi, oli niin hyviä.
  20. Debra

    Huippu kohtaukset elokuvista!

    http://www.youtube.com/watch?v=Ld5a_hKfreM

Yhteistyössä