Kaikki sen tietää, että olen

Mitä tyynyssä on täytteenä?

Kiva sisustus, tollaset rouheet jutut on kivoja.
ihan vanua vain. Voi tietenkin laittaa muutakin mutta itse halusin tuota vanua. Mä olen tosi tyytyväinen kun ollaan saatu nyt aika hyvin laitettua tää kämppä sellaiseksi kun ollaan haluttukkin. Tuolla Turun asunnossa se oli niin hankalaa kun se oli niin pikkuinen koto...
 
Toi jakkaraidea on mahtava! Meillä on pojilla niin monta sähly- ja muutakin mailaa, että kävis hyvin joku ton tyyppinen ratkaisu, kun ne aina kaatuilee jossain nurkassa pitkin lattiaa. Oon katellut sellaisia isoja sateenvarjotelineitä, mutta tohon mahtuis paremmin.

Hienoja noi lavajutut myös, arkku varsinkin on ihana!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Toi jakkaraidea on mahtava! Meillä on pojilla niin monta sähly- ja muutakin mailaa, että kävis hyvin joku ton tyyppinen ratkaisu, kun ne aina kaatuilee jossain nurkassa pitkin lattiaa. Oon katellut sellaisia isoja sateenvarjotelineitä, mutta tohon mahtuis paremmin.

Hienoja noi lavajutut myös, arkku varsinkin on ihana!
Kiitos. Juu tuohon tosiaan mahtuu ja ajattelin tuohonkin laittaa vielä poikkipuihin taskut roikkumaan niin saa jotain niihin. Kovassa käytössä tuo on ja helppo siirtää kun on pyörät alla.
 
  • Tykkää
Reactions: Debra
Ihana on kyllä katsella noita uusia ideoita, tuunauksia ja sisustuksia :) Itse tykkään kanssa tehdä kaikenlaista, mutta tilanpuute haittaa... ja kun ei tahdo mistään luopuakaan :D Ei tästä talostakaan... ;)
Sama minulla.
Arvostan trasdesignia vallan valtavasti.
Aihetta käsittelevät blogit ja kirjat upeaa silmänruokaa.

SILTI haluan suursuurperheellisenä asua minimalistisesti valkoista "yliarvostaen".
Koen että suuressa sakissa arjen taustan pitää olla neutraali.
Implussit tulevat meillä kaikista näistä ihmisistä, ei sistustuksesta joka tavoittelee rauhaa ja neutraaliutta.

Jos taas olisi pieni perhe niin voisi taustaakin ihan toisin tuunata - ilman että tila tai tunnelma päätyisi kaaokseen.

:)
 
Sama minulla.
Arvostan trasdesignia vallan valtavasti.
Aihetta käsittelevät blogit ja kirjat upeaa silmänruokaa.

SILTI haluan suursuurperheellisenä asua minimalistisesti valkoista "yliarvostaen".
Koen että suuressa sakissa arjen taustan pitää olla neutraali.
Implussit tulevat meillä kaikista näistä ihmisistä, ei sistustuksesta joka tavoittelee rauhaa ja neutraaliutta.

Jos taas olisi pieni perhe niin voisi taustaakin ihan toisin tuunata - ilman että tila tai tunnelma päätyisi kaaokseen.

:)
Onhan tää meidän koti aika kaaosta vain. En mä kykene asumaan kovin neutraalissa ympäristössä...tykkään kyllä siitäkin ja ihastelen sitä kaukaa mutta en kykene elämään siinä. Se jotenkin pikku hiljaa "kuollettaa" tai miten sen sanoisi...
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"vieras"
[QUOTE="ananas";27778495]Vastauksien määrästä huomaa mitä mieltä ihmiset ovat tällaisesta krääsästä. Onhan se tietenkin mukavaa, että köyhilläkin on jotain tekemistä.[/QUOTE]

Ja luulis sullakin olevan parempaa tekemistä kuin vittuilu? Miksi ei ole?
 
"ananas"
[QUOTE="vieras";27778520]Ja luulis sullakin olevan parempaa tekemistä kuin vittuilu? Miksi ei ole?[/QUOTE]

Kuka vittuilee? Käyn töissä, joten tekemistä on. Ei tarvitse tekemällä tehdä ja keksiä tekemistä, niin kuin eräät.
 
"vieras"
[QUOTE="ananas";27778580]Kuka vittuilee? Käyn töissä, joten tekemistä on. Ei tarvitse tekemällä tehdä ja keksiä tekemistä, niin kuin eräät.[/QUOTE]

Sä oot niitä jotka käy töissä ja kotona istuu kädet sylissä? :D Mä käyn töissä ja silti kykenen tekemään kotiin kaikkea kivaa. Sulla taitaa olla tylsä ja mielikuvitukseton elämä?
 

Yhteistyössä