Hakutulokset

  1. N

    Pienistä asioista sitä voi tulla hyvälle mielelle *minulle ei turhis*

    Olin tänään kaupungilla muksujen kanssa ja törmäsin siellä pariinkin tuttuun joita en ole nähnyt vuosiin. Kummankin naisen kanssa sitten jäätiin suustamme kiinni vaihtamaan kuulumiset ymymymym.... se, miksi minulle jäi niin hyvä mieli näistä, oli seuraavanlainen.... :D Toinen, hetken...
  2. N

    Kuka tunnustaa!!!!????!

    |O |O |O |O Kuka grillaa joko tuolla meidän naapuripartsilla tai alakerrassa???? Tuuletusluukku on just tuossa mun selän takana ja koko ajan tulvii vaan parempia tuoksuja mun nenääni.... :o Yritä tässä sitten olla syömättä yhtään hevimmin iltaisin kun tuolla lailla kiusataan. :snotty...
  3. N

    Ihana auringonlasku <3 *kuva*

    En vaan saanut tallennettua kameralle läheskään niin upeana kuin oikeasti oli, tuo taivas liekehti.... :heart:
  4. N

    .

    :ashamed:
  5. N

    Meidän likka pääsi meikkiosastolle

    :D Käytiin tänään Anttilassa; minä ja kaksi nuorinta muksua. Yleensä meillä on kaupungilla mukana kaksostenrattaat kun tyttö ei ole jaksanut pitkiä matkoja vaan kävellä mutta tänään ei ollut muuta ohjelmaa niin pistettiin vaan pikkuherra rattaisiin ja sai likka olla jalkakyydillä...
  6. N

    Keskiyön ilotulitusta

    Kuuntelin tuossa jonkun aikaa sitten kun kuului just samanlainen "vihellys" kuin ilotulitetta ammuttaessa. Vilkasin kelloa ja oli 0:00. Ehti mielessä huvittuneena käydä että joku juhlii uutta vuotta.... :D Ei mennyt kuin hetki niin kuului pamaus, hetki ja kuului toinen ja perään kolmas...
  7. N

    Planeetat on rantautuneet Suomeen

    :laugh: Nimistä innostuneena tein omaa pientä tutkimusta ja sain seuraavanlaisen tuloksen.... :D Suomessa on nimettynä: Merkurius 3kpl Venus 26kpl Maa 2kpl Mars 5kpl Jupiter 35kpl Saturnus 1kpl Uranus 1kpl Neptunus 1kpl Pluto 1kpl Lisäksi Aurinkoja löytyy 56kpl ja...
  8. N

    Yäh (sipsiasiaa)

    Jos sipsi on reunasta ihan täysin myrkynvihreä niin voiko/kannattaako siitä tehdä reklamaatiota valmistajalle? :x
  9. N

    Tarjotaankohan meille enää kertaakaan kyytiä

    :whistle: Oltiin tänään ystävän muksun synttäreillä, mulla mukana 3v. ja 8v. Kun suunniteltiin kotiinlähtöä, totesi yksi paikalla ollut mies(tunnen hänet mutta ei olla vuosiin nähty) että voi nakata meidät kotiin omalla autollaan ettei tartte bussilla lähteä.... Päästiin autoon ja...
  10. N

    Tässäpä herkullinen suolaisen piirakan resepti

    CHILINEN BROILERIPIIRAKKA Taikina: 100 g leivontamargariinia 3 dl vehnäjauhoja 1 muna 1 rkl kylmää vettä Täyte: 1 sipuli 1/2 rkl öljyä 1 grillattu broileri 1 punainen paprika 1 dl suolapähkinöitä 1 tlk (2 dl) kasvirasvasekoitetta 1 kananmuna 3/4 dl...
  11. N

    Ai että minä tykkään tuunata tuota parveketta

    :D Oon ihan innossani tuota laittamassa; löysin tänään kirpparilta tuonne ison maton, sellasen hienon koristevaasin ja kukan siihen, kukkapurkin.... :p Lisäksi olen ostellu tuonne sellasen luontoaiheisen taulun joka on tehty lautaan (siis se taulun pohja on laudanpätkä, on oikeasti hieno). :D...
  12. N

    Nyt

  13. N

    Aaaargh

    |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O :headwall: Ei mulla muuta. :snotty:
  14. N

    Kun näistä ensimmäisistä sanoista on ollut nyt puhetta niin

    kai te tiedätte mitä romanilapsi totesi ensimmäisenä kun sai päänsä ulos mahasta....? "Osta hyvä karvakaulus, vähän käytetty." :saint:
  15. N

    Lapsuuden parhaat

    http://www.youtube.com/watch?v=tDGafMk4x4I&feature=PlayList&p=C4CDF13BB8742FF9&playnext=1&playnext_from=PL&index=51 :heart: http://www.youtube.com/watch?v=36lqtq-L1Lk
  16. N

    Nyt kyllä kehun pojan kavereita

    On niin fiksuja nuoren miehen alkuja tuon meidän ekaluokkalaisen kaverit että kehut ovat ansainneet. :heart: Kohteliaasti ja reippaasti vastailevat kun minä uteliaana äitinä kyselen kaikkea mahdollista ja mahdotonta.... :saint: Tervehtivät aina vastaantullessaan, sanovat heipat ja kiitokset...
  17. N

    Hyyyyi kun minä säikähdin

    |O Tuo meidän ekaluokkalainen karjasi yhtäkkiä tuolla makuuhuoneessa, sydän pomppasi kurkkuun jotta mikä siellä on hätänä.... :o Unimaailmassahan hää vaan höpötteli.... :D :heart: Minulta on tainneet periä tuon unissaan puhumisen.... :whistle: :p
  18. N

    Mitä näette kun katsotte

    olohuoneen ikkunasta? :D Meillä näkyy parveke.... :whistle: Noh, ei vaan todella iso jalkapallo-/urheilukenttä jonka takana leikkipuisto. :wave:
  19. N

    Parvekkeelliset ihmiset!

    Mitä teillä on lattialla? Siis onko teillä joku matto, laudoitettu lattia, tmv? Meillä siis vuokra-asunto ja tässä on melko iso parveke.... lattia on sementtiä joten on kylmä auringonpaisteellakin. Mietin mitä kivaa tuohon keksisi.... :wave: (parveke ei ole lasitettu)
  20. N

    *kuva*

    Pakkohan näitä aloituksia ei ole avata.... jos siis jonkun mielestä on tönkköä ja ennalta-arvattavaa. :p Mutta tää on hauskaa.... :saint:

Yhteistyössä