Hakutulokset

  1. M

    Briiffatkaaapa nyt, mitä täällä on tapahtunut viimisen puolen vuoden aikana??

    ...niin tiedän kannattaako täällä alkaa taas notkua... :xmas:
  2. M

    Missä tahdissa olette aloittaneet kiinteitä puolivuotiaalle imetyksen ohella?

    Eli millä aloititte, kuinka nopeasti lisäsitte ruokailukertoja per vrk, kuinka paljon sosetta annoitte alkuun ja kuinka nopeaan kasvatitte määrää? Kauheeta kuinka nämä asiat unohtuu kolmessa vuodessa. :D
  3. M

    Kysymys teille lapsensa menettäneet...

    Miten teidän suruprosessi eteni (tai pikemminkin etenee) ajan myötä? Miten olisitte halunneet läheistenne tukevan teitä, mikä taas ei tuntunut hyvältä?
  4. M

    Mua pelottaa lähestyvä synnytys...

    ...nyt kuntiedän mitä odottaa. Esikoista odottaessa sitä oli autaan tietämätön kaikesta, nyt osaa jo odottaa kipua. Tai ei se kipukaan pahinta ollut, vaan se, että tuntui että voimat loppuu, eikä se lapsi vaan tule ulos. No tulihan se, tunnin ja vartin pakertamisen jälkeen...paljon kauempaa...
  5. M

    Söin juuri kahvin kera 2pack Marsin ja Twixin...

    ...olisi saanut jäädä syömättä tai jäädä vaan yhteen palaan. Etoo... :x
  6. M

    Missä vaiheessa veisitte ripuloivan lapsen lääkäriin, ei muita oireita?

    Melkein 3-vuotias poikani siis on nyt ollut vatsa löysällä viikon verran, ei siis mitään vesiripulia, mutta selvästi kuitenkin löysempää ja pahanhajuista ripulikakkaa. Sanoo että vatsa on kipeä, mutta kipu lakkaa kun käy vessassa. On syönyt normaalisti, tosin olen välttänyt vatsalle rankkoja...
  7. M

    Minkä ikäiset lapsukaiset nukkuu teillä vielä vaunuissa päikkäreitä?

    Meillä poitsu 2v9kk haluaa edelleen viikonloppuisin vaunuihin nukkumaan, mitat n. 93cm/14kg ja edelleen mahtuu! :D Viikolla nukkuu hoidossa sisällä. Tykkää vaan nukkua ulkoilmassa tiukasti peittoon käärittynä. :heart: :heart: Taitaa kelien kylmetessä siirtyä kuitenkin sisälle nukkumaan, kun...
  8. M

    Montako raskaustestiä olet elämäsi aikana tehnyt, montako plussaa?

    Täällä kaksi testiä ja kaksi plussaa! :heart:
  9. M

    Auauau niska jumittaa pahasti. Millä mä ttä lievitän kun ei raskaana viitsi napsia särkylääkettä?

    Olin perjantaina joogassa ja selällään venytyksessä jossain tuolla yläselässä niksahti. Eilen niska oli vähän kipeä, nyt alkuillasta kipeämpi ja nyt sen enää saa nukuttua, saati liikutettua päätä juurikaan. Kurkkukin on vähän kipeä, niin nt jo kuvittelen itselleni aivokalvontulehdusta tms...
  10. M

    Sikainfluenssan oireet:

    Riskiryhmäksi voidaan sanoa sitä ihmisryhmää, jolle influenssa aiheuttaa vakavia, sairaalahoitoa vaativia, tai jopa tappavia oireita. Riskiryhmän ihmisillä on normaalia alempi vastustuskyky[8]. Yli 60-vuotiaille tauti aiheuttaa useammin vakavampia oireita kuin nuoremmille, samoin alle...
  11. M

    Mitäs pöpöjä nyt on liikkeellä... Poitsulla nousi eilen 39c kuume ja nyt jo kuumeeton...

    Outoa. Eilen siis lounasaikaan mittasin kuumeen ja kuumetta ilman muita oireita oli 39,5C. Yöllä kipusi jo neljäänkymppiin, ja nyt aamulla oli enää nippa nappa lämpöä. No saatiin sitten vapaapäivä molemmat! =)
  12. M

    Äidit kertokaa, miten jaksatte teinityttärienne kanssa?

    Meillä siis miehen tytär teini-iässä, eli käytös todella rasittavaa. Kun kauniisti kysyy häneltä jotain, vastaukseksi saa helposti tiuskaisun, silmien mulkaisun tai olan kohautuksen. Ja mua ÄRSYTTÄÄ tommonen. Helposti tulee sitten suututtua heti ja sanottua pahasti ja sitten kuitenkin kun tuo...
  13. M

    Äidit kertokaa, miten jaksatta teinityttärienne kanssa?

    Meillä siis miehen tytär teini-iässä, eli käytös todella rasittavaa. Kun kauniisti kysyy häneltä jotain, vastaukseksi saa helposti tiuskaisun, silmien mulkaisun tai olan kohautuksen. Ja mua ÄRSYTTÄÄ tommonen. Helposti tulee sitten suututtua heti ja sanottua pahasti ja sitten kuitenkin kun tuo...
  14. M

    Sinä perusterve, kuinka usein ja miksi käytät käsikauppasärkylääkkeitä?

    Tuntuu vaan kamalasti ihmiset käyttävän särkylääkkeitä. Mua ihmetyttää, että mihin kun itse en ole vuosiin tarvinnut lääkkeen lääkettä. Olenko normaalia terveempi vai normaalia lääkevastaisempi kun ilmankin pärjään?
  15. M

    Mä haluan tämmöisen koirun!

    ...mutta onko tyhmä harkita pennun ottamista ensi kesänä, kun vauva olisi 6kk ja esikoinen 3,5v... Landseer: http://mariankoirahoitola.nettisivu.org/files/2009/10/melissa-niminen-landseer.jpg
  16. M

    Pitäisittekö kolme vuotiaan hoidossa kun jäät äitiyslomalle?

    Musta tuntuisi tyhmältä viedä toista hoitoon, kun itse olen kotona. Miehen mielestä lapsen etu on olla hoidossa ja MÄ OLEN NIIN ERI MIELTÄ!! Mitäs mieltä muut? Meillä siis asia tulee ajankohtaiseksi loppuvuodesta... Ja samanikäisiä kavereita löytyy kyllä pojalle pihapiiristä, eli ilman...
  17. M

    Miten teette makaronivellin?

    Mä ajattelin tänään fiilistellä laspuudenmuistoja ja yritän muistella suurustiko mummo makaronivellin vai ei...? :D

Yhteistyössä