Montako raskaustestiä olet elämäsi aikana tehnyt, montako plussaa?

kipkop
Ekassa raskaudessa testasin 3krt ja kaikki selkeitä plussia. Oli vaan pakko varmistella. Nyt tässä toisessa eka oli haamu ja kaksi seuraavaa jo selvempiä. Tänään meinaan vielä varmistaa. :F
 
"viima"
oih niin monta. kaks vuotta yritettiin lasta ja noin joka kuukausi tein vähintään yhden, parhaimpaan aikaan kaksi. hauskinta oli kun ostin raskaustestejä cittarista alennusmyynnistä.... mitäköhän kassaneiti mahtoi ajatella.
Eli testejä varmaankin mennyt se 30kpl ja yksi plussa riitti, nyt rv 32
 
noloa mutta totta
Oon tehny täs kahen ja puolen vuoden aikana varmaan satoja testejä..mä mielummin katon sen negan ja petyn, ku oottaisin menkkojen kertovan tuloksen keskellä sellaista tilannetta missä en voisi itkeä.. Yhtään haamun haamuakaan ei ole tullut, vaikka hoitojakin on tehty
 
Yksi epäonnistunut, 4 plussaa (3 raskautta, kerran piti varmistaa kun oli keskenmenon jälkeen ja tosi haalea) olisiko 2 tai 3 negatiivista, joista yksi oli keskenmenon varmistaminen.

Ainoastaan tuon keskenmenon jälkeen testailin "turhaan", muuten olen aina ollut jo raskaana ennenkuin testaan.
 
"viima"
Oon tehny täs kahen ja puolen vuoden aikana varmaan satoja testejä..mä mielummin katon sen negan ja petyn, ku oottaisin menkkojen kertovan tuloksen keskellä sellaista tilannetta missä en voisi itkeä.. Yhtään haamun haamuakaan ei ole tullut, vaikka hoitojakin on tehty
Tiedän tunteen.
Meille tuli toivottu yllätys luomuna.
Mutta se tuska niistä tyhjistä testeistä....
 
noloa mutta totta
[QUOTE="viima";22099901]Tiedän tunteen.
Meille tuli toivottu yllätys luomuna.
Mutta se tuska niistä tyhjistä testeistä....[/QUOTE]

Onnea!
Sitä vaan niin kovasti toivoo sen viivanpaikan vahvistuvan ja siks tulee tehtyä noita halppis-testejä niin monta..mut ei, ni ei
Pidänpähän yhen nettifirman pystyssä
 

Yhteistyössä