Onko kukaan ostanut ON24 sisustus(netti)tavaratalosta mitään? Kokemuksia?

"Miira"
Mulla on huono kokemus mikä kuitenkin kääntyi hyväksi: Tilasin lipaston ja pöydän. Kummatkin piti noutaa postista. Siellä odotti rikkoontuneet paketit, pöytä ja lipasto ihan kolhuilla. Otettiin kuvat ja palautettiin. Korvasivat tuotteet nopeasti sekä saatiin myös korvaus pahasta mielestä. Tilasin niillä korvauksilla uuden lipaston (tietty piti maksaa itse myös osa) joka toimitettiin kotiin ja oli kunnossa.
 
On24:sta
Tilasin tuolta reilu kuukausi sitten Divaani-sohvan, kangasta näkemättä jo kokeilematta aikomoisella riskillä siis. (Suomisoffan ym. firmojen surkeat halpiskankaat ovat jättäneet pelon ettei halpa voi olla hyvää )
Tilaamani Virossa valmistettu sohva saapui tänään sovitusti uudeksi vuodeksi, sohva oli todella positiivinen yllätys! Kangas (jostai näin tilatessa vain värin) todella vahvaa huonekalukangasta, runko varsin tukeva ja raskas, kertakaikkisen upea kokonaisuus, ja hintaa vain himpu päälle 600e. Vastaava olisi Suomessa, esim. Suomisoffalla ollut vastaavalla kankaalla n. 2000e.
Uskallan suositella! :)
 
"tytteli"
Tytölle ostin sängyn vähän yli vuosi sitten. Nätti ja tyttömäinen, toimitus tuli kahtena kappaleena, muistaakseni jalat postin kautta ja kuljetusliikkeen kautta isompi osa. Nyt olisi löydettävä siihen sopiva yöpöytä....
 
moooa
Kun rekisteröidyt kanta-asiakkaaksi sivulle http://www.on24.fi/ ja käytät rekisteröityessä koodin BRBZGHR saat tilille liittymisrahana 15 euroa sekä joka toinen viikko yhden euron.
 
On 24:sta
Minulla on huono kokemus. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun olen asioinut tässä firmassa. Epäonnistuin täysin.Tilasin aamiaispöytä AZHA. Nyt sitten pitäisi olla digikamera todistaakseni vian. Kamera minulla ei ole, minusta se kyllä tulisi kallista osta kamera sitä varten, vikahan ei ole minun aiheutuma. Näin minulla ei ole oikeuta saada ehja tavara. Näin huijata asiakaita!
 

Yhteistyössä