Hakutulokset

  1. RangaTanga

    Pets joulukalenterit

    Kysynpä nyt Pets-joulukalentereistakin, kun huomasin nuo Lego-kalenterikyselyt. Eli oon miettinyt kannattaisko sellaset ostaa noille meidän 2- ja 6-vuotiaille tytöille. Kuinka monta lemmikkiä niistä saa? Vai onko enimmäkseen vaan jotain "pikkutarvikkeita" niissä luukuissa?
  2. RangaTanga

    Paljonko teillä muilla 3- ja 5-vuotiaat osallistuu kotitöihin?

    Mä olen yrittänyt noita meidän 3- ja 5-vuotiaita lapsia houkutella osallistumaan vähän enemmän kotitöihin ja mietin paljonko muut vaatii osallistumaan? Haluaisin, että lapset siivoisivat lelujaan paikoilleen, mutta itse täytyy usein avustaa. Sit tuo 5v tykkää ottaa esim. lakanoita pois sängystä...
  3. RangaTanga

    Villasukantekijät, auttakaa...

    Miten paljon silmukoita pitäisi olla miehen villasukkaan, jos jalan koko on 45? Lankana on 7 veljestä ja puikot 3,5.
  4. RangaTanga

    Rota-rokotteesta

    Kysymys teille, jotka ootte ottanut vauvalle sen rokotusohjelmaan tulleen rota-rokotteen. Tuliko siitä jotain sivuvaikutuksia ja kauanko niitä kesti? Meillä olisi ensi viikolla tytön 2 kk neuvola ja vielä harkinnassa otetaanko se rokote vai ei.
  5. RangaTanga

    Suositelkaa hyvää jääkaappipakastinmerkkiä

    Meillä hajos jääkaappipakastin ja huomenaamulla olis tarkoitus lähteä kiertelemään kauppoja. Suositelkaa mulle hyviä merkkejä, niin tietää vähän millaista kannattaisi katsella. Ja löytyisköhän esim. Prismasta jotain, vai kannattaakohan mennä suoraan johonkin kodinkoneliikkeeseen?
  6. RangaTanga

    Rattaiden kuljetus Ryanairilla

    Kokeilen täältäkin puolelta, kun ei tuolla Matkailu-osiossa tule vastauksia :) Olisiko jollakin tietoa, miten Ryanairin lennoilla menetellään matkarattaiden kuljetuksissa? Saako niiltä sellaista isoa pussia, joita esim. Finnair antaa lähtöselvityksessä? Suunnitelmissa olisi lähteä...
  7. RangaTanga

    Rattaiden kuljetus Ryanairilla

    Olisiko jollakin tietoa, miten Ryanairin lennoilla menetellään matkarattaiden kuljetuksissa? Saako niiltä sellaista isoa pussia, joita esim. Finnair antaa lähtöselvityksessä? Suunnitelmissa olisi lähteä Tampereelta Saksaan ja olisi kiva kuulla lapsiperheiden kokemuksia tuon yhtiön lennoilta.
  8. RangaTanga

    Libero-kerhosta

    Ehdittekö muut käyttämään niitä Liberomerkkien pisteitä ennen kuin lapsenne täytti 1,5v? Meillä jäi vieläkin yli 1500 pistettä sinne tilille, mutta kun niiden tuotevalikoima uudistuu niin harvoin, että saa nähdä jääkö käyttämättä. Jatkuvasti kuitenkin lähettelevät sähköpostia, että ne pitää...
  9. RangaTanga

    Kolme turvaistuinta autoon

    Millaiseen/minkämerkkiseen autoon ootte saanut sopimaan kolme turvaistuinta? Meillä taitaa olla autonvaihto edessä ennen kuin tämä kolmonen syntyy, nykyisen Mondeon takapenkille ei taida mahtua istuimia kaikille lapsille...
  10. RangaTanga

    Käyttääköhän joku vielä VHS-videoita?

    Mulla on tuolla kaapissa läjä VHS-video elokuvia ja mietiskelin yks päivä, että saiskohan niitä vielä myytyä jossain vai onkohan ihan roskiskamaa jo? Meillä ei enää pariin vuoteen oo ollut sitä videolaitetta käytössä..
  11. RangaTanga

    Eilat, Israel

    Laitoin saman viestin Matkailu-osioonkin, mutta kokeilen jos täältä tulisi enemmän vastauksia... Kertokaa matkakokemuksianne Eilatista, ja muutenkin Israelista :) Varasin äkkilähdön sinne ensi viikolle. Lähdössä meitä on kaksi aikuista ja lapset 1v ja 3v. Mitä tekemisiä ja käyntikohteita...
  12. RangaTanga

    Eilat

    Kertokaa matkakokemuksianne Eilatista, ja muutenkin Israelista :) Varasin äkkilähdön sinne ensi viikolle. Lähdössä meitä on kaksi aikuista ja lapset 1v ja 3v. Mitä tekemisiä ja käyntikohteita suosittelette sieltä lasten kanssa matkatessa? Onko kokemuksia Kuollenmeren ja Jerusalemin retkistä...
  13. RangaTanga

    Asuntolainan koroista

    Olisko täällä joku, joka olisi viime aikoina kysellyt asuntolainatarjouksia? Millaisia marginaalikorkoja teille on tarjottu? Mä kyselin tänään yhdestä pankista ja tarjottiin 0,7%. Tarkoitus olisi kyselllä muualtakin vielä.
  14. RangaTanga

    Meille tulee kolmas vauva:)

    Plussasin tänä aamuna :heart:
  15. RangaTanga

    Joululahjakysymys:)

    Mitä yleensä tapaatte ostella isovanhemmillenne joululahjaksi? Olis kiva saada jotain vinkkejä. Kynttilälyhtyjä ei ainakaan, kun sellasia oon vienyt aiemminkin.. Molemmat on n. 75-vuotiaita..
  16. RangaTanga

    Voiko makkaraa pakastaa?

    Siinä se kysymys tulikin otsikossa:) Ollaan reissuun lähdössä ja mietin että heittäisinkö tuolta jääkaapista avaamattoman Atrilli-paketin pakastimeen vai roskikseen..
  17. RangaTanga

    Voi prkle!!! Meniköhän kakku pilalle?

    Unohdin sit korppujauhottaa kakkuvuoan, ennen ku laitoin tiikerikakun taikinat sinne :headwall: :headwall: Voita oli kyllä aika paljon reunoilla, saa nähdä lähteekö tuo kakku irti vuoasta ollenkaan :kieh:
  18. RangaTanga

    Kiina (Shanghai)

    Olisi kiva kuulla muiden matkakokemuksia Kiinasta? Ollaan sinne lähdössä lokakuun lopulla ja vähän mietityttää, millaista siellä on lasten kanssa oleminen. Löytyykö siellä kaupoista helposti lastentarvikkeita ja lastenruokapurkkeja? Hintatasoa olis mielenkiintoista tietää myös, onko edullista...
  19. RangaTanga

    Onko muille tullut pankista kutsua...

    ..tekemään tulevaisuuden suunnitelmia? Mulle soitettiin pankista ja ajattelin mielenkiinnosta mennä kuuntelemaan mitä kaikkea tarjoavat.. Olis kiva kuitenkin tietää vähän etukäteen mitä kaikkea niillä on mielessä, että osaa vähän varautua :)
  20. RangaTanga

    Kissat käy hiekkalaatikolla:/

    Kertokaa mulle hyviä vinkkejä millä sais loppumaan kissojen käymisen meidän hiekkalaatikolla! Ne on alkanut ihan päivittäin käymään tuossa, vaikka on pressukin laatikon päällä. Viimeks tänään taas tyttö oli tahrinut kenkänsä kakkaläjään :x

Yhteistyössä