Hakutulokset

  1. M

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Tosiaan tuo päivitys etusivulle ei enää onnistu, koska merkkejä (kirjaimia) on liikaa, niin sivu ei hyväksy uusien tietojen lisäämistä. :stick:
  2. M

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Joo voin kertoa, ettei enää onnistu nuiden mittatietojen päivittäminen etusivulle tämän uuden palstatyylin myötä. Ensinnäkin siellä on listassa sellaisia tietoja, mitkä olin aikaisemmin jo poistanut ja ku poistin ne uudestaan ja yritin laittaa ajantasalle uudet päivitykset, niin ei onnistu...
  3. M

    ~~~~~HYVINKÄÄN & LÄHIALUEEN MUDET~~~~

    Marielle onnittelut tytöstä. :)
  4. M

    En ole yhtään mitään, saa kysyä.

    Tietysti huomioin. Sehän se idea just siinä olikin. :)
  5. M

    En ole yhtään mitään, saa kysyä.

    Ei tämmöstä nobodyn avausta viitsi edes huomioida millään tavalla. :)
  6. M

    Citymarket lastenvaatteista -30%

    MITÄH??? Heti huomenna pakko käydä vilkaseen!
  7. M

    Kanavatyöt??

    Kannattaa käydä ompelutarvikeliikkeissä. Niissä on välillä hyviäkin tarjouksia ja valikoima tosiaan on yleensä ollu todella runsas.
  8. M

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Alina, osanotto. :hug: Gallupkyselyyn: Todennäköisesti en anna pistää pojalle sitä rokotetta enkä taida uskaltaa ottaa itsekään. Ei mulle itselle tullut siitä mitään oireita viime vuonna, eikä kellekään muulle mun tutulle/sukulaiselle. Mutta viimeaikaiset keskustelut mediassa tästä aiheesta...
  9. M

    Kyselin toisessa ketjussa kumpi parempi nimi Nenna vai Nanna. Nyt on päätetty että...

    Ihan hatusta tempastuna tälleen äkkiseltään: Nenna Emmi Kastanja (tai sitten vain pelkkä Nenna Emmi tai Nenna Kastanja) Nenna Mimosa Nenna Eveliina
  10. M

    HUUTIS PINO!

    Entä toimituskulut?
  11. M

    Muita naperokerholaisia?

    Emmä löydä sellaista kohtaa, mistä semmosen vois tulostaa. No mä laitoin tuonne plussa.comiin viestiä asiakaspalveluun ja kysyin sieltä. Katotaan, vastaavatko takasin.
  12. M

    Muita naperokerholaisia?

    Liityin hiljattain naperokerhoon ja sieltä tulikin kirje, joka sisälsi alennuskupongin Cittariin. Sillä saa alennusta jostain lastenvaatteesta. Sitten mukana oli ensilusikka, joku pieni kirjanen, johon voi laittaa vauvan kuvan. Ja näyte Pampersvaipasta. No okei. Tänään kävin Cittarissa ja siellä...
  13. M

    Hyvä kakkutäyte?

    Mä käytän aina täytekakun täytteissä bonaa tai pilttiä. Makuina esimerkiksi mango yhteen väliin ja toiseen persikka-banaani. Ne on sopivan makeita, eikä sellaisia liian ällömakeita ku jotkut tavalliset sokerilliset hillot tai vastaavat. Ja päälle tulee sitten vaikka pakastemansikoita...
  14. M

    *~*Maaliskuun mussukat 2010*~*

    Hei mä poistin tuolta etusivulta kaikki sellaiset, jotka ei oo käynee kirjotteleen moneen kuukauteen (ovat ilmoittaneet mittatietoja 2 kk asti enintään). Tottakai, jos haluaa tulla takaisin, niin lisään ilman muuta uudestaan ne tiedot. Joten älkää pelästykö, miksi olen karsinut sitä listaa. :)
  15. M

    Haistakaa vittu, heippa!

    Entä jos se kertoo sun mustan nikin sitte?
  16. M

    Haistakaa vittu, heippa!

    No sovitaan sitten näin. Hei hei!
  17. M

    Mistä ostat OMAT vaatteesi?

    Tarjoustalosta pääasiassa. Sitte millon mistäkin, esim Prisma, NetAnttila, H&M, Cittari ja aika harvoin ehkä Ellokseltakin.
  18. M

    G: Missä säilytätte perunoita???

    Kaupassa :p

Yhteistyössä