Hakutulokset

  1. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Niin joo, pojan mitat: 3420g ja 50cm, pipo 35cm.
  2. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Mäpäs kokeilen naputtaa tänne puolelle pientä synnytyskertomusta (puhelimella, joten sori virheet..). Eli meille syntyi eilen aamuna 18.10. Klo 8.00 vauhdilla pieni mies. Rv 39+1 Edellinen ilta oli täysin normaali, suunnittelin lähtevän esikoisen kanssa normaalisti ti aamuna kerhoon jne. No...
  3. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset L O K A K U U! ~

    Onnea kaikille vauvautuneille tänne! En ole itse kovin aktiivinen ollut tällä puolella, enemmänkin pyörin tuolla FB:ssä kun se tuppaa olemaan muutenkin lähes aina auki. Jotenkin helpompi kirjoittaa sinne aina se muutama rivi välillä kun istahtaa enemmän koneen äären. Kiitos tuon...
  4. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Mä oon melkein unohtanut koko palstan kun oon jumittunut FB:n puolelle. Nyt kuitenkin yritän rustailla tännekin jotain. :) Perhehuone, Täällä ei ole sellaiseen edes mahdollisuutta. Osastolla huoneet ovat joko kahden hengen tai neljän(!!!) hengen huoneita. Esikoisesta pääsin tuollaiseen kahden...
  5. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Joskohan sitä taas ehtis naputella tännekin. FB:n puolella tulee pyörittyä muutenkin niin siellä tulee helpommin naputeltua. Täällä myös yksi jolla ei mitään tehty vielä vauvan eteen. :D Pinnis on kasaamattomana mun vanhempien luona, vaatteet edelleen pahvilaatikoissa esikoisen jäljiltä myös...
  6. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Pitäisköhän munkin testata tälle toiselle tuo äitiyspakkauksen laatikko sänkynä. Esikoista ei siihen laitettu mutta voishan tän toisen pistää. Jos laittais sen laatikon sinne pinnikseen. Pitääpä miettiä. Ja nyt aion opetella kapaloinnin sairaalassa, esikoinen oli ainakin alussa aika rauhaton...
  7. hapsiainen80

    Kolmekymppiset tokakertalaiset syystunnelmissa

    Novelle Aikoinaan mun kaverilla oli varmaan kolme kertaa isompi huone kun isoveljellään ja ne olivat itse valinneet huoneensa niin. Poika tykkäsi siitä pienemmästä huoneesta kun taas tyttö halusi ison huoneen. Näiden vanhempien makuuhuone oli välimuoto näistä huoneista. Että eihän sitä tiedä jos...
  8. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Kotityöt Meillä tuppaa menemään niin että vaikka mies on sanonut että mun pitäis löysätä kotiöiden kanssa niin en osaa olla tekemättä mitään. Tuppaan touhuamaan siis koko ajan jotain vaikka ei mikään pakko olis. :D Mitään muuta haittaa ei tuosta touhuamisesta ole ollut paitsi että jos ihan koko...
  9. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Talvicci mä oon kans kiinnittänyt huomion tuohon että housuvaippoja paljon huonommin kuin teippivaippoja. :( Ostetaan nykyään just sellainen Liberon laatikko joka on joku "super-säästöpakkaus". :D Muumivaipat oli muuten sellaisia mitkä ei meillä toimineet yhtään. Mutta tosiaan jokainen lapsi...
  10. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Terhille ja tietysti koko perheelle valtavasti onnea ensimmäisestä lokakuisesta! :heart: Ituo hienoa että tilanne parempi ja olet päässyt kotiin! RR meillä taas sopi Liberon vaipat, Pampersit valskas. Että kai tääkin on kiinni lapsesta. Pampersit on valskanneet nyt isompanakin joten...
  11. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Mä en ehdi nyt muuta naputteleen kun kiitos Nannamammalle fb-ryhmän perustamisesta. Nimi on hyvä ja juttu tosiaan jatkuu varmasti täälläkin ryhmän jälkeen. :) Esikoisen ryhmäkin on suljettu eikä näy missään ja oikeastaan vasta synnytysten jälkeen se ryhmä oikein vasta aktivoitui ja nykyään...
  12. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Branwen Facebookin puolelle perustettu ryhmä saa ainakin täältä kannatusta! Esikoisen ryhmän kanssa siellä kirjoitellaan edelleen aktiivisesti. Kerhon puolella on täällä myös ryhmä, mutta se on lähestulkoon kuollut tuon FB-ryhmän vilkkauden takia.
  13. hapsiainen80

    Kolmekymppiset tokakertalaiset syystunnelmissa

    Kiitos Ada pinosta! Pitäis aktivoitua tännekin suunnalle enempi. Näköjään olen jo toisena tuossa listassakin joten kääk, mihin tää raskaus on häviämässä?!?!?! Viikkoja nyt 29, äitysloman alkuun kuutisen viikkoa. Niin se aika vaan rientää. Töissä on ihan hyvä olla jos en istu farkuissa...
  14. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Huh, kyllä tuo taloprojekti vie energian ja ajan nyt täysin. Ehkä perjantain jälkeen helpottaa kun sitten tehdään viralliset kauppakirjat vielä. Eilen allekirjoitettiin esisopimukset ja käytiin läpi käytännön asiat kauppakirjoja varten. Anoin nyt perjantaista vapaapäivää pomolta kun kuitenkin...
  15. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Nyt tein ekat hankinnat vauvaa varten. Tai lähinnä tein "varauksen" hankintoihin. Huomasin että ystäväni myy poikavauvan vaatteita niin menin sitten sanomaan että voin ostaa ne. Samalla tosin nyt tää ystäväni sai tietää vauvan sukupuolen, mutta ehkei tuo nyt maailmaan kaada. Ja nyt selvis...
  16. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Kiitti Dreamer tuosta vinkistä Kelan sivuille. Kyllä se mulle antaa sen 19.9. äitiysloman ekaksi päiväksi eli pitää mullakin se vau-sivun laskuri paikkaa. :) Aika jännä että Tayssissa on kielletty Bebanthenin käyttö rinnoissa. :O Täällä ainakin sai vielä maaliskuussa 2010 ihan sairaalan...
  17. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Näin on loma lusittu ja eka päivä töissä kääntyy loppupuolelleen. Yksi päivä taas lähempänä äitiyslomaa. Tänään oli vihdoin ensimmäinen lääkärineuvola. Raskausviikkoja nyt tasan 28. Painon muutosta/viikko +233. Ei turvotusta. Verenpaineet: 121/66 Hemppa: 132 Sf-mitta: 24,5 Sykkeet...
  18. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Talvicci, meillä myös esikoinen hokee äidin mahaa katsoessaan että vauva. :D En usko että tuo tyttö (1v4kk) ihan kamalasti siitä ymmärtää, ymmärtää vaan sen että äiti on sanonut että siellä mahassa on vauva. Kun tytöltä kysyy että missä on äitin vauva, nostaa tyttö äitin paitaa ja silittää mahaa...
  19. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Piiiiiitkästä aikaa täällä! Lomat vetelee viimeisiään ja arki taas koittais -hetkeksi. Loma meni pääosin tuohon muuttotouhuun, mutta ehdittiin me käymään pikalomalla Yyterissä. Ihanaa oli. :) Tää muuttohan oli nyt vain väliaikainen, eli uusi muutto vielä odotettavissa ja toivottavasti vielä...
  20. hapsiainen80

    ~ Lokakuun lapsoset heinäkuussa ~

    Kiitoksia muuttotsempeistä, tässä just odottelen miestä joka lähti hakemaan avaimia "uuteen kotiin", päästäis sitten siivoilemaan sinne. Ei kyllä edelleenkään tunnu yhtään sille että haluais muuttaa sinne. :( No, jospa se olis vaan pari kuukautta meidän tukikohtana, hyvälle näyttää nimittäin nyt...

Yhteistyössä