Hakutulokset

  1. V

    Nordean joustoluotto. Tarkoittaako tämä viesti, että laina on hyväksytty?

    "Tervetuloa joustoluottoasiakkaaksemme. Joustoluottohakemuksesi on hyväksytty. Maksuohjelman tarkemmat tiedot ilmoitamme uudella viestillä verkkopankin postiisi. Ystävällisin terveisin Nordean asiakaspalvelu." Olettaisitko, että lainan saanti on siis ok? :confused:
  2. V

    Muita joilta evätty sairasloma-ajan palkka kun ollut sairaslomalla ennen äitiyslomalle siirtymistä?

    Eli työskentelen erään ison ja tunnetun rahoituslaitoksen konttorissa siistijänä. Jäin ennenaikaisen synnytyksen vaaran vuoksi sairaslomalle 11.8-8.9. Äitiyslomani alkoi 9.9. Maanantaina 13. päivä oli tilipäivä ja minulle oli maksettu vain sairasloma-ajan palkkaa ajalta 11.8-23.8. Mihin se...
  3. V

    Mitä mieltä ootte tästä asunnosta?

    Linkki poistettu Mikä on ensimmäinen mielikuva? Ostaisitko asunnon kuvien ja tietojen perusteella, tai ainakin tuntisitko houkutusta? Jos kuvitellaan, että asunto sijaitsisi unelmapaikkakunnallasi... :xmas: Arvostelkaa rehellisesti, ja kaikki miinukset kehiin!! (saa kehuakin :snotty:)
  4. V

    Kannattaako meidän myydä asuntomme NYT??

    Eli halu toiselle paikkakunnalle (lue:kaupunkiin, POIS maalta) on niin suuri, että ollaan miehen kanssa ajateltu pistää tää osake myyntiin... Mutta onko tällä hetkellä järkevää myydä? Laitoin äsken opkk:n välittäjälle (samalle jolta ostettiin tämä) sellaisen ilmainen välittäjäarvio-pyynnön...
  5. V

    Onko kenelläkään tietoa timantin istuttamisesta sileään sormukseen?

    Eli mulla on vihkisormus (ja kihla myös) täysin sileä, kultainen. Mennessämme naimisiin, meillä ei ollut varaa ostaa kallista sormusta ja mieheni lupasi minulle timantin/timantteja sormukseeni tai kolmannen sormuksen myöhemmin. Rakastan sormustani, mutta haluaisin siihen yhden timantin. Mieheni...
  6. V

    Kaikkien aikojen loistavimmat synttärilahja-ideat kehiin!!!

    Mies täyttää lauantaina 25 - eikä hajuakaan mitä ostaisin!! Ja siis ihan kaikki ideat käy! =) Löytyiskö jostain seksikästä satiini-/pitsiasua raskaana olevalle? rv28 :snotty:
  7. V

    Millä te pesette sohvanne jos päälliset eivät irtoa?

    Ja siis sohvassa ei ole mitään ihmeempiä tahroja, kunhan pesisin sen... Pesuaineita? Kotikonsteja? =)
  8. V

    Gallup: Onko kaksosten AINA vietettävä yhteiset syntymäpäiväjuhlat? (esim. 30-kymppiset)

    Mitä mieltä olette? Olisiko outoa, jos saisitte kutsun tuttunne synttäreille ja siellä juhlittaisiin vain toista kaksosta? Vaikka tuntisitte molemmat? Ja toinen kaksosista olisi juhlissa vain kutsuvieraana? Ja siis kyseessä aikuiset kaksosveljet, toinen sinkku, toinen naimisissa.
  9. V

    Katseleeko joku muukin Scream2:ta?

    :laugh: Niin loistava kauhuleffa! Mä täällä ihan vapisen..... B)
  10. V

    AIKUISTEN kaverisynttärit!!

    Kaikki ideat kehiin nyt!! :wave: Elikkäs mies ja hänen veljensä täyttävät 25, joten pidämme heille viiskymppiset. Nyt tarvittaisiinkin: -ruokaideoita --> kaasugrilli ja muut keittiö härpäkkeet on käytettävissä. -teema? -musiikki -koristelu ym ym ym ym Ja kaikki hyväksi sekä...
  11. V

    Mitäs sanotte sellaisesta jos myytäisiin tämä rt-kolmio maalta, kuitattaisiin velat pois ja muutettaisiin vuokralle muutamaksi vuodeksi?

    Kun mies sai siirron n. 50km päähän ja toi työmatka tympii sitä. Kun 100km pitäisi ajaa päivässä. Ja ollaan kyllästytty tähän tuppukylään missä ollaan asuttu molemmat lapsesta asti. Ainut "ongelma" (ei minulle, mutta miehelle) olisi se, että kerrostalo asuminen kaupungissa olisi varmasti...
  12. V

    Mitäs sitä tänään keksisi kun olen yksin koko päivän?

    Mies lähti sukujuhliin muksun kanssa ja tulee vasta illalla. HARMI, että auto oli täynnä enkä päässyt mukaan.... :saint: Mitäs keksis? En ole ollut pariin vuoteen näin kauaa yksinäni, en enää muista kuinka olla! :D Hullut päivät kiersin perjantaina, samoin Koskikeskuksen...
  13. V

    Ette ikinä arvaa mitä tuo 1v4kk teki äsken huomaamattani!!

    Hän irroitti kännykkäni takakannen, otti akun pois ja pisti takakannen takaisin!! :laugh: Siis TÄH? :laugh: :laugh: On se kätevä käsistään, aikaisemmin on saanut vain näppäinlukon auki, mutta että näinkin! :D
  14. V

    Onko teistä isokoinen puolitoistavuotias?

    Onko teistä isokoinen puolitoistavuotias: 17kg ja 89cm? Tänään oli meinaan mun kummityttöni neuvola ja oon saanut viimeisen tunnin lohduttaa tytön äitiä joka oli haukuttu neuvolalääkärin ansiosta täysin lyttyyn. :/ Meillä on 1v4kk ikäinen tyttö ja hän oli 13kg ja 82cm. Olisko muilla...
  15. V

    Voiskos joku auttaa.. Mitä tuo ebay ja paypal käytännössä merkitsee?

    Tahtoisin huutaa(?) ebaystä tämän: http://cgi.ebay.com/ANGELSOUND-BABY-FETAL-DOPPLER-ANGEL-TO-SOUND-BB-MONITOR_W0QQitemZ170451224401QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item27afaf4751 Mutta mites tästä eteenpäin? Oonko vähän hyvä! :laugh: En oo siis koskaan ostanut tuolta yhtään...
  16. V

    Lahjaideoita!! Sisko täyttää 18!

    Eli siis mitä hankkisin? Toisaalta jotain käytännöllistä, mutta sitten taas joku ikimuistoinen lahja olisi kiva... :attn: Sisko tykkää: -shoppailusta (Only, Seppälä, H&M yms.) -elokuvista ja siellä käymisestä -bilettämisestä -juomisesta - ja kaiksta muusta samantapaisesta Tiedän...
  17. V

    Muistuttakaas mua mitä ennen piti ottaa se vauvavakuutus?

    Ja meillä siis Lähivakuutuksesta.. Eikös sinne otettu äitiysneuvolakortti terveysselvitykseksi? En jaksa googlettaa, jos joku muistaisi. :saint:
  18. V

    On sitä 'ennen vanhaankin' osattu tehdä nimihirviöitä..

    Ja ennen vanhaan on sitten 1990. :D Tuli vaan mieleen kun luin Aamulehden kastettuja.. Hyvänä esimerkkinä kerron oman nimeni: Heidi Peppi Orvokki. :x Siis ihan oikeesti :o Ainut lohtu on, että nimelläni on merkitystä sen antajille.. :xmas: Onko muita? :saint:
  19. V

    Että mua v****taa toi mies!!!!!!!!

    :kieh: |O :headwall:
  20. V

    Apua lihapullien tekoon!!

    Eli teen lihapullat kutakuinkin tällä ohjeella: 2 dl vettä/kermaa tai kermaviiliä 1 dl korppujauhoja 1 kananmuna 1 sipuli 1 tl suolaa 0,5 tl mustapippuria 1 tl paprikajauhetta 400 g jauhelihaa x2 (eli mulla on jauhelihaa 800g) Laitan yleensä kermaviiliä ja sitä mulla onkin...

Yhteistyössä