Hakutulokset

  1. Linneat

    Lapsi 2 1/2 vuotta heilauttelee usein toista kättä

    Siis vaikuttaa tahdosta riippumattomalta heilauttelulta. Päivisin ei välttämättä heilauttele, mutta iltaisin väsyneenä aika paljonkin. Voiko se olla tic-oireilua vai voiko esiintyä noin pienellä? Vai mitä se voisi olla? Onko kenenkään lapsella ollut samanlaista? Ihmetyttää.. : /
  2. Linneat

    Olen varma, että toisen lapsen äiti varasti sormikkaani päiväkodissa.

    Viime viikolla, kun vein tyttöni päiväkotiin, jätin sormikkaani eteisen penkille siksi aikaa kun käyn riisumassa tytön. Aamulla aikaisin ei päiväkotiin tullut kuin yksi lapsi äitinsä kanssa meidän lisäksi. Kas kummaa, kun olin lähdössä ei sormikkaita näkynyt missään ja mietin, onko toinen äiti...
  3. Linneat

    Ohoi, sinkut äidit!

    Mites kun menette pitkästä aikaa treffeille, niin jännittääkö teitä? Mulla on ensi viikolla treffit ja olen ihan kauhuissani, että mihis sitä tulikaan suostuttua :o Ja en ole siis kenenkään miehen kanssa ollut näissä merkeissä tekemisissä tuon minun lapseni isän jälkeen.. APUA! Miten ne...
  4. Linneat

    Te, joiden lapsilla putkitettu korvat!

    Lapselleni laitetaan ensi viikolla putket korviin. Millaisia kokemuksia on teillä, joiden lapsilla on myös putkitettu korvat? Auttoivatko ne toistuviin korvatulehduksiin eli vähenikö/loppuivatko tulehdukset?
  5. Linneat

    Postin saapumisilmoitus kadoksissa HELP

    Mulle on tullut postiin joku paketti. Hävitin sen postin saapumisilmoituksen, en löydä sitä mistään, vaikka sen piti olla keittiön pöydällä. Tuleeko postista yleensä vielä toinen saapumisilmoitus, vai lähteekö se paketti sitten takaisin kun en hae sitä? Argh kun aina hävitän kaiken. :headwall:
  6. Linneat

    Keskustelupalsta på svenska?

    Kertokaa joku mikä on keskustelupalsta ruotsiksi?

Yhteistyössä