Olen varma, että toisen lapsen äiti varasti sormikkaani päiväkodissa.

Viime viikolla, kun vein tyttöni päiväkotiin, jätin sormikkaani eteisen penkille siksi aikaa kun käyn riisumassa tytön. Aamulla aikaisin ei päiväkotiin tullut kuin yksi lapsi äitinsä kanssa meidän lisäksi.
Kas kummaa, kun olin lähdössä ei sormikkaita näkynyt missään ja mietin, onko toinen äiti oikeasti voinut olla niin törkeä, että on ne vienyt.
Noh, tänään tämä äiti pyöräili ohitseni päiväkotiin ja sillä oli käsissään täysin samanlaiset liilat sormikkaat, jotka multa on kadonneet!
Ottaa kyllä niin päähän, kuinka joku voi olla noin törkeä! :kieh:
Ja minä kun en uskalla sanoakaan mitään.. :'(

Kuulostaa varmaan naurettavalta, mutta mua oikeesti harmittaa. :'(
 
vieras
jos olisi kyse ollut mustista hanskoista niin voisi luulla, että otti ne vahingossa. itse en edes huomaisi, että eivät ole omat. mutta kun kyse liiloista, niin vähän pistää miettimään. voisiko kuitenkin olla vahinko? jos hällä ollut samanlaiset alunperin ja nyt vahingossa otti
 
värillinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos olisi kyse ollut mustista hanskoista niin voisi luulla, että otti ne vahingossa. itse en edes huomaisi, että eivät ole omat. mutta kun kyse liiloista, niin vähän pistää miettimään. voisiko kuitenkin olla vahinko? jos hällä ollut samanlaiset alunperin ja nyt vahingossa otti
Niin että kaikilla on muka vain mustia hanskoja? Minulla ei yhtään mustia käsineitä,minulta löytyy vaaleanpunaiset,kirjavat,oranssit lilat ja yhdet vaaleansinisetkin :) ja kaikki siis kaupasta ostettuja käsineitä joten vallan hyvin jollakin muulla voi olla samalaisetkin :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja värillinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos olisi kyse ollut mustista hanskoista niin voisi luulla, että otti ne vahingossa. itse en edes huomaisi, että eivät ole omat. mutta kun kyse liiloista, niin vähän pistää miettimään. voisiko kuitenkin olla vahinko? jos hällä ollut samanlaiset alunperin ja nyt vahingossa otti
Niin että kaikilla on muka vain mustia hanskoja? Minulla ei yhtään mustia käsineitä,minulta löytyy vaaleanpunaiset,kirjavat,oranssit lilat ja yhdet vaaleansinisetkin :) ja kaikki siis kaupasta ostettuja käsineitä joten vallan hyvin jollakin muulla voi olla samalaisetkin :)
vikaa luetun ymmärtämisessä?

 
Joo siis ostin viikonloppuna jo uudet. Tänään vaan harmitti, kun näin ehkä ne hanskani. Sanon nyt ehkä, kun jos tosiaan sillä äidillä sattui olemaan samanlaiset. Mutta nyt on jo parempi olo, kun vähän purin tänne. :D
 
nuuna
Kannattaa mennä ihan suoraan kysymään kun seuraavan kerran kohtaatte jossain. Sellain kiltisti ja niin, että ei käy ilmi sinun häntä epäilleen. Kysy vaikka myös mielipidettä, että pitäisiköhän sinun laittaa pikku lappu niistä hanskoista.
 
vieras
No mulle kävi lukiossa aikanaan samalla tavalla. Kudoin suunnattomalla vaivalla itselleni takkiini sopivat tumput. Kolmantena käyttöpäivänä ne hävisivät naulakon hattuhyllyltä ja viikkoa myöhemmin näin yhdellä vuotta vanhemmalla MUN tumput kädessään. Niitä se röyhkeästi käytti koko talven :( En kehdannut sanoa mitään mutta taatusti tunnistin omat tumppuni, sillä en todellakaan ollut mikään käsityöihme...
 
värillinen
värillinen:

vieras:

jos olisi kyse ollut mustista hanskoista niin voisi luulla, että otti ne vahingossa. itse en edes huomaisi, että eivät ole omat. mutta kun kyse liiloista, niin vähän pistää miettimään. voisiko kuitenkin olla vahinko? jos hällä ollut samanlaiset alunperin ja nyt vahingossa otti



Niin että kaikilla on muka vain mustia hanskoja? Minulla ei yhtään mustia käsineitä,minulta löytyy vaaleanpunaiset,kirjavat,oranssit lilat ja yhdet vaaleansinisetkin :) ja kaikki siis kaupasta ostettuja käsineitä joten vallan hyvin jollakin muulla voi olla samalaisetkin :)



vikaa luetun ymmärtämisessä?



Nähtävästi on ;)
mutta kun kyse liiloista, niin vähän pistää miettimään

Eli mustia käsineitä on jokaisella mutta liloja ei?
 

Yhteistyössä