Hakutulokset

  1. E

    Miten saada rahaa?

    Ota myös yhteyttä paikkakuntasi sosiaalitoimeen, perusturvapuolelle.
  2. E

    Mielipiteitänne kaipailisin...

    Päässäni pyörii suuria kysymyksiä, johon en ite oikein osaa antaa vastauksia. Alkoholisti-isäni kuoli vajaa 4 v sitten ja hänen pienelle "mummon mökille" ei ole tehty mitään sen jälkeen. Siellä on huonekalut ym vieläkin paikalla. Vaatteet ainoastaan on viety pois. Olen tässä tuumaillut...
  3. E

    Ootteko olleet...

    No tuon vuodon takia menen.. Oli kolme viikkoa sitten normaalit kuukautiset. Sitten seuraavalla viikolla tuli paperiin töhnää ja hyytymiä, nyt taas koko viime viikon vuotanu... Välillä kirkasta, välillä tummaa ruskeaa ja niit hyytymiä. Ällöä.. Tilasin ajan netin kautta heti huomiseksi...
  4. E

    Ootteko olleet...

    ootteko olleet gynekologilla niin, että olisi ollut kuukautiset? Mun ois pakko mennä, ku vuoto jo kolmatta viikkoa...
  5. E

    Äiti, joka sairastaa masennusta, paniikkihäiriötä ja ahdistusta.

    Äiti, joka sairastaa masennusta, paniikkihäiriötä ja ahdistusta.
  6. E

    kuukautiset ... apua terkkarilta...

    Hei, mulla oli kolme viikkoa sitten kuukautiset, ihan normaaalit, viime viikolla olivat loppuneet, paitsi koko viikon tuli tuhrua aina paperille, nyt on taas koko viikon tullut verta, ruskiaa ja punaasta ja hyytymiä tosi paljon... Mitä hittoa tämä nyt on...?? : / Eli kolme viikkoa vuotanu....
  7. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    taitavat olla turkiskuoriaisia, koska tollanen haituva löytyy toisesta päästä.
  8. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    ei ollut kekoa hellan takana,mutta muutamia kuivia koteloita oli...:/ Ja hellalta löytyi ensin aamulla 2, kun käytiin pihalla,löytyi taas 2 hellalta :/ sitten yhes kaapis oli yks :/ MUA ÄLLÖTTÄÄ NIIN KOVAA :`( :kieh:
  9. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    ei näytä kummlatakaan nuosta.
  10. E

    sairastan panniikkia ja ahdistusta

    Kannattaako hankkiutua raskaaksi, koska käytän päivittäin Anafranil 30 mg ja efexor debot 300 mg? Haluaisin nyt toisen lapsen.
  11. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    tuohon rumbaan en kyllä jaksa :headwall:
  12. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    ei ole vaatekaapissa. ainostaan keittiön kaapeissa. ja saattaa löytyä tasoilta.
  13. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    mikään noista linkin toukista ei näyttänyt samalta...
  14. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    ei näytä siltäkään. en ole niitä "aikuisena" nähnyt, ihan vaan toukka vaiheessa.
  15. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    ei ole ollut ikkunalaudoilla.
  16. E

    Mitä on nämä toukat jota löytyy kaappien hyllyiltä?

    Ne kuoriutuu ns koteloista, ovat ruskeita ja noin 1 cm pitkiä, saattaa olla lyhempiäkin. en ole löytänyt sopivia kuvia netistä vaikka olen yrittäyt etsiä. Niitä on löytynyt kaapista niin kauan kuin muistan. Olen puhdistanut kaapit desinfioivilla aineillakin. Niitä löytyy sellaisistakin...
  17. E

    Miten saan selville onko eräs henkilö sisarpuoleni?

    Joo, M olisi T:n ja isäni lapsi. En voi kysyä.
  18. E

    Miten saan selville onko eräs henkilö sisarpuoleni?

    Tämä asia on ollut olettamus jo lähes 24 vuotta. Meillä asui äidin veljen tytär sanotaan vaikka T , ja silloin hän oli 17v. Aikalailla jakeli peräänsä... Äiti kävi työssä ja isä oli serkkuni T:n kanssa päivät pitkät kotona + me lapset osa koulussa, osa hoidossa. Kyseinen tyttö (sisarpuoleni?)...
  19. E

    s-KOKOISELLE KOIRALLE jussi villapuku tai mantteli

    Moi, olisko kellään JUSSI villapuvun tai manttelin kutomisohjeita? Olen joka paikasta ettinyt, mutta en vaan löydä mistään... -Emmery :hug:

Yhteistyössä